Zobudila som sa o deviatej.,,Konečne som si pospala."Pomyslela som si.Hneď na to mi prišla správa.Jimin:Dobré ráno.:D
Mia:Aj tebe Jimin.Počkať ako vieš,že som už hore?
Jimin:Už si zabudla,že bývame vedľa seba?
Až potom mi to došlo.Nad tým som sa zasmiala.Pozrela som sa s okna.Na druhej strane mi zakýval Jimin.
Jimin:Nechceš otvoriť okno?
Tak som ho teda otvorila.,,Ahoj.",,Ahoj.",,Ako si sa vyspala?",,Skvelo.",,To som rád."Čo to bolo?,,Čo budeš dnes robiť do piatej?",,No najprv sa naraňajkujem,pôjdem si zabehať na pláž...",,A ty?",,Fakt?Ja som si tiež chcel ísť zabehať.Môžeme ísť spolu."Nie nechoď s ním!Niečo mi ale hovorilo,že mám ísť.,,No...dobre.Ja ti napíšem.",,Ok.Už sa teším."
Išla som sa teda naraňajkovať.,,Dobré ráno."Pozdravila mama.,,Aj tebe mami.Ty dnes nejdeš do práce?",,Dnes nie.Ako si sa vyspala?",,Skvelo.A vieš,že si druhý človek,ktorý sa ma to dnes ráno spýtal?",,Hej?Kto bol ten prvý?",,Tu to ten chalan od vedľa.",,Ahaa.",,Ako sa vlastne volá?",,Park Jimin."Ďalej to už nekomentovala za čo som bola rada.Keď som dojedla išla som spraviť rannú rutinu.A išla sa obliecť.Obliekla som si:
Prišla mi správa.Jimin:Ideme?
Mia:Akurát som ti chcela napísať.Idem už dole.
Jimin:Čakám ťa pred domom.
Zobrala som si ešte mobil a vodu.,,Tak ja už idem.",,Dobree ja zatiaľ navarím obed."Zakričala mama s kuchyne.
,,Ty si teda rýchli."Nad týmto sme sa len zasmiali.,,Ako Shina.",,Tak poďme."Na začiatku pláže sme si išli odpočinúť.,,Teda na to,že si dievča vieš rýchlo bežať.",,No tak keď chodíš skoro každý deň.Nepodceňuj ma.Za to,že som nízka."
Po pláži sme nebehali len mi.Čo som bola prekvapená.,,Poď kto bude prvý pri tom stánku.",,Dobre."Keď sme bežali bola som zarovnoJiminom.Ale aj tak ma dobehol.,,Nebolo ľahké ťa predbehnúť.",,No vidíš,ale prebehol si ma."Napila som sa vody no všimla som si,že Jimin ju pri sebe nemal.,,Zabudol si si vodu?",,Hej....",,Na napi sa."Podala som mu fľašku.,,Ďakujem.",,Nieje za čo predsa mi tu neodpadneš."Chvíľku ticha prerušil Jimin.,,Čo keby si bola moja najlepšia kamarátka?",,Platí.A ty zas môj najlepší kamarát."
YOU ARE READING
My boy Jimin
FanfictionDievča menom Mia sa odsťahovala s jej mamou do Korei a nastúpila na strednú školu. Našla si super kamarátku a neskôr sa skamarátila aj so známou skupinou. Dá sa dokopy s jedným z nich?Dočítate sa v príbehu.