Yaşamaya değer yaşadık ca çoğalan çoğaldıkça zorlaşan aşk. Soner teskeresini almış ayrılık bitmişti artık beni arayarak.
-Aşkım ben yola çıkıyorum sende çık beraber ailemle tanışmaya vede hiç ayrılma mamaya benimle gelirmi sin Askim diyordu ?
-Bende korkak ve ürkek bir tavırla olur dedim.
-Aşkım bir sorun mu var dedi.
-Hayır yok fakat kabul ederler miydi sorununuda kendime soruyordum.
Ve öğün geldi beraber yola çıktık soner in yaşadığı doğduğu yerdeydim artık.
-Soner ellerimi tutarak gözlerime bakıyordu. herşey çok güzel olacak sunam diyordu.
-Yanında olmak ayrı bir huzur ama yinede şaşkındım.
-Gözlerimde kayboldu gunu söyleyerek beni öpüyordu seni seviyorum suna seviyorum diyordu .
Ve ailesinin evine vardığımızda bütün gözler üstemdeydi herşey kendi aralarında konuşarak .
-Soner kız kaçırmış diyorlardı .
Kaçmış mıydım kendime soruyordum?
Nasıl bişeydi bu konuşmalar ama düşün düğüm de de evet sanırım kaçmıştım farkında olmadan Soner beni kaçırmıştı.
Aile ye çabucak alışmıştım onlarda bana ama yanlış olan bisey vardı .
Hala bana kuşkulu güvensiz bakıyorlardı. Soner in annesi parayı çok seven parayla susan bir insandı .bana her bir şey sorduğunda ona hediyeler almaya başladım. Soner le beraber uyuyorduk .uyumak denirse konuşurduk sürekli hiç susmadan .
-Soner benimle çok ilgileniyor .
-Aşkım gittikçe büyüyor güçlendi yordu .bigün uyandığımda karnım ağrıdığını hisettim .
- Soner ben hastayım bende bir farklılık var .
-havalardan dır aşkım
-Hayır soner başım dönüyor regli olmadım.
-Soner yüzüme bakarak gözleri gülüyor du
-Aşkım bebeğimiz mı olucak ?
Sanırım öyleydi de ve hastane ye gittik.evet bizim bir bebeğimiz olucaktı.
Soner çok mutluydu beni kollarına alıp öpmeye sarılmaya başladı cok mutluydu baba oluyorum.
-Baba oluyorum.
-Baba oluyorum.
Ama ben mutsuzdum sevdiğim adamın bebeğini taşıyordum ama evli değildik olmazdı olamaz dı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Tutku
Non-FictionSevgi aşk yaşlandıkça paylaştıkça çoğalan huzur veren duygudur ....