Artık ikimizde mutlu olmaya karar vermiş ama içimizde gerçekleri bilerek yasamaya çalışmak vardı. Zordu ama sevgi gösterilerimizin arkasında gerçekler yatıyordu.
Soner benim daha çok ilgilenmeye başladı eskisinden dahada mutluyduk.ama içten içe bende soner in evli olduğu kadın merak uyandırmıştı.araştırmaya karar verdim .birgün uyuyorken telefonda soner in konuşmaları kulağıma geldi .
Evet gelicem biraz daha sabret diyordu.bende diyordu .hımm tamm.
Gibi cümleler kurarak kapattı.ben artık daha çok merak etmeye başladım.
Birgün soner eşin le neden anlaşamıyorsun diye sordum.
Yüzüme öyle bir baktı kaslarını çatarak bu konuları konuşmak istemiyorum dedi.
Niçin ben merak ediyorum senin hayatında ki herşeyi dedim.
Gözlerime bakarak seninle ne yaşıyorsam odur başka bişeyleri merak etmene gerek yok diyip uzaklaştı.
Artık sormama ya başladım nasılsa cevap vermiyordu.
Yalnızdım iyiceBenimle her gün ilişkimizin çok iyi olduğuna birlikteliğimiz çok iyi diyerek kendine dahada bağlamaya çalışıyordu. Ve başarıyordu da ben ona dahada bağla nı yordum. Günlerimiz hergun daha mutlu aşk dolu geçiyordu .her gece beraber oluyorduk .ve her ayin sonunda hamile kalmamı bekliyordu başlarda. İlgimi çekme sede .bende bir merak uyandı soner neden benim hamile kalmamı bukadar çok istiyordu.korkmaya başladım sebebi ne olabilirdi.??
Soner hamile kalamıyorum bir sorun var dediğimde bana hemen doktora gidelim çocuğumuz olsun çocuğumuz olmazsa mutsuz oluruz diyordu.Daha bi yanlız kalmıştım .hamile kalamıyordum. Annesiyle yemek yapıyorduk .konuşuyorduk bana neden hamile kalmıyorsun. bebek olmassa seni terk eder soner bırakır dedi.nasıl yani dedim eşiyle çocuğu yok seninde olmazsa ayrılırsın dedi.
Artık biliyordum . soner çocuk için benimleydi.bu canımı çok yakmıştı bunun gerçek olup olmadığını öğrenmem gerekiyordu. Bu doğru olabilir miydi ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Tutku
Non-FictionSevgi aşk yaşlandıkça paylaştıkça çoğalan huzur veren duygudur ....