Yüzümde gülümseme mutluydum sevdiğim adamdan bir parça vardı içimde.bir okadarda mutsuzdum adını koyamadığımız birliktelik ne yapıcağım diyordum. Soruyordum kendime? bunu yaşamalıydım çünkü soner in bir parçası ikimizin di.hızla hamileliğin ilerliyordu soner gibi beyaz tenli kumral iri gözlü bir çocuğumuz olur hayalin deydim .soner her saniye bana sarılıp aşkım karım bebeğimiz bizim herşeyimiz seni daha çok seviyorum diyordu .Canım birşeyler istiyordu soner hemen getiriyordu .beni hiç yanlız bırakmıyordu .
Sunam sevgilim canım diyip beni huzurlu etmeye çalışıyordu .evlenmek istiyordum.
Çünkü bebeğinin bir soy ismi olmalıydı ama soner böle bir teklifte bulunmuyordu.aileside böyle bir teklifi yapmıyorlardı.neden neden? Niçin diyordum ?
Ama soner in kollarında herşeyi unutuyordum.Bebeğim cAnımın ici bekliyorduk deliler gibi seviniyordu soner.
Hızla büyüyordu bebeğimiz ismi bile hazırdı
Soner yanıma gelip .
Sunam bebeğimiz erkek olursa mehmet babamın ismi olsun .
Tamm diyordum hep .Çünkü soner î çok çok seviyordum.kız olursada sinem çok güzeldi herşey mutluydum aşk sevgi sadakat aramızda hiç birşey eksik değildi .Ama içten içe üzgündüm .
Hamile olmama rağmen hiç yaramazlık yapmaktan kaçınmıyorduk birbirimizi çılgınca istiyorduk ve düşünmüyorduk .
Ve bir sabah ağrıyla uyandım .mutluluğuna mutluluk katan bebeğim bebeğimiz düşüyordu.Ve düşük gerçekleşti bebeğim yoktu artık.
Soner yine bana sokuluyor yine deliler gibi istiyordu biz birbirimize doymuyorduk .aşkımız daha güçlüydü yada ben öyle biliyordum.Ve birgün annesi ve abisi beni istemediklerini söylediler . Git dediler biz seni istemiyoruz .
Allahım ben ne yapacaktım ?
Soner beni istemiyorlar ben sensiz nasıl yaşarım dedim.
Soner evdeki herkese başkaldırıyordu .suna asla gitmeyecek o benim bana ait desede bana soğuktu herkes .Soner ben gidiyorum. Olmuyor böyle ayrılmamız gerek dedim ? Çok üzgündüm yara aldım. bebeğim beni bıraktı şimdide soner î alıyorlardı benden.
Soner uzun uzun yüzüme bakıp hayır aşkım sevgilim hayır ?sensiz ben ölürüm Dedi .
ve ben kendi memleketine dönmek zorunda kaldim. Aradan aylar geçti telefon da internette biz soner le uyuyup soner le uyanıyordum.Soner beni bir başka seviyordu .
Bende özlüyor dum gün geçtikçe işkenceye dönmüştü ayrılığımız .bir yerlerde buluşup beraber geçirdiğimiz günler oluyordu ama yetmiyordu. Ve ben birgün yatakta uzanıyorduk .
Soner canım sevgilim ayrı olmak istemiyorum senden biz evlenelim mi ben senin karın olmak istiyorum dedim? .
Soner kaslarını çattı bana derin bakarak çok istiyorum karım olmanı seninle herşey yapmaktan.huzurluyum hergecen gün biraz daha bağlanıyorum .
Seni seviyorum ama bu mümkün değil sunam affet dedi .niçin soner niçin aşkım ? Seni mutlu etmiyor muyum niçin beni karın ilan etmiyorsun .neden herkesin yanında arkadaşınım niçin. Yatağında yim kollarında bebeğimiz bile olucaktı.neden benimle evlenmek istemiyorsun dedim.
Soner kaslarını çatarak benim karımsın benden başkasına gidemez sin seni öldürürüm.Dedi bir an aklım başımdan gitti hoşuma da gitmişti .
Asla beni bırakma dedi.Ve ekledi
Sunam kalbimin sahibi aşkım tek sevgilim .Ben Zaten Evliyim dedi.
Ben neye uğradım farkında değildim çılgınlar gibi sevdiğim koynunda sabahladı gim adam evliydi .ölmek istedim o an yaşamak ağır geldi. Beni bırakma suna kalbimde nikah lisin dedi.sarıldık ağladık bende çok seviyordum .ya terk edecektim yada devam ozaman bana bir söz ver.?
Nedir dedi sende beni bırakma sensiz olmaktansa ölmeye raziyim dedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Tutku
Non-FictionSevgi aşk yaşlandıkça paylaştıkça çoğalan huzur veren duygudur ....