- Coboară odată! strigă spaniolul, trăgând de ambele bagaje, mai exact cel al lui, și cel al surorii sale, sperând ca astfel să nu-și ia independența. Într-adevăr, făcuse câteva mici greșeli, dar era sora lui, și nu voia să plece.
- Imediat! strigă fata de sus, chinuindu-se să își facă un coc. Bineînțeles că au mai rămas câteva fire neprinse prin față, dar nu conta. Ceea ce conta cu adevărat pentru spaniolă era că într-un sfârșit, fratele ei o lăsa să meargă la această academie.
***
- Sigrid, ai de gând să cobori? încercă să-i atragă atenția blondei fratele său, însă fără succes. Intră in baia de la etaj și observă că aceasta avea un elastic in gură, iar părul ei era încă desfăcut. De asemenea, fata tasta de zor la telefonul ei, foarte concentrată asupra acestui aspect.
- Haide, trimite-l odată... murmură nervoasă reprezentarea Scaniei, bătând din picior pe gresia încăperii.
- Ce naiba faci, măi? întreba monoton Berwald, speriind-o și încercând să vadă pe ce se focalizează sora lui mai mică așa de tare.
- N-nimic! se bâlbâi blonda, devenind roșie ca sfecla și lipindu-și telefonul de piept.
- Iar îi trimiți mesaje roșcatului ăluia, am drepate? Kirkland parcă, spuse blondul știind deja care va fi răspunsul.
- B-ba nu! T-taci din gură, Ber!
Un sunet asemănător unei harpe o anunță pe Sigrid ca cineva îi trimisese un mesaj. Mare îi fu surpriza când văzu că nimeni alta decât Yo Fernandez, o amică de-a ei, era autoarea!
Merg la Academia Hetalia!
7:56 am
Serios? Ce coincidență! Eu și bror mergem tot acolo!
7:56 am
Ce tare!
...Stai puțin.7:57 am
Ce? Ce s-a întâmplat?
7:57 am
Voi știți unde e Academia, nu? Toni a uitat. *facepalm*
7:58 am
Da, sigur, Ber e în anul doi acolo. Dacă vreți, vă dăm ceva indicații.
7:58 am
Deci... Ne vedem in fața Academiei?
7:58 am
Parcă ziceai că aveți nevoie de indicații. *două emoticoane râzând*
7:59 am
Hermano tocmai și-a amintit, dar dacă ne rătăcim te contactez, nu scapi tu așa ușor. *două emoticoane râzând*
7:59 am
CITEȘTI
Hetalia: World Academy
FanficHetalia este locul unde națiunile nu sunt simple teritorii, ci persoane în sine, cu aceleași sintimente ca noi, cu trăiri, emoții, amintiri, fie ele plăcute, sau nu. Pe scurt, persoane umane. Dar nu numai ele! Ci și țările care nu sunt oficial indep...