❤TANIŞMADAN ÖNCE❤

446 60 47
                                    

ADA'DAN
Genelde geç kalkan ben bugün ne yazık ki anlayamadığım sesten dolayı erken kalktım ve ne olduğuna bakmak için penceremi ve panjurumu açtım,yanımızdaki eve yeni taşınanların olduğunu görünce ve bu kadar ses çıkartmalarından dolayı camı sertçe kapattım annemde duymuş olacakki yanına çağırdı,bende gittim.

"Kızım ne oluyor can alıyormuş gibi camı kapatıyorsun?"
"Özür dilerim anne,yeni taşınanlar var baya bir gürültü yaptılar uykumdan nasıl kalktığımı bilmiyorum."diye geçiştirmeye çalıştım.

Annem ise gözlerini pörtleterek"Özür dileme benden ya cam kırılsaydı,cam başına düşseydi bir yerlerini kesseydin ne olcaktı söyler misin?.."diye söylenmeye başlamıştı ki yeni uyanan babam yetişti.

"Ne oluyor sabah sabah neden tartışıyorsunuz yine?"diye sordu,annemde olan biteni anlattı babamda bana dönerek azarlıcakmış gibi baktı ama ters köşeye yatırdı.

"Kızımız haklı hanım ama haksızda."annemle ikimiz aynı anda"Nasıl yani?"diye sorduk

"Sabahın köründe taşınılmazki, sabahın 07:00'sinde insanı rahatsız etmeye hakları yok,kızım sende camı çarpıcağına sakince kapatıp bana anlatsaydın ben konuşurdum onlarla."dedi.

Annemde güler yüzle"Adacığım madem sende erken kalktın kahvaltıya oturalım birlikte."babamla ikimiz"Tamam"diyerek hepimiz kahvaltıya oturdukki...

Merhaba arkadaşlar yeni yazmaya başladım yorumlarınızı bekliyorum yeni bölüm yarın çıkıcak eğer sizde sevdiyseniz bu yolculuğa birlikte devam edelim..😊😉

BEKLENMEYEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin