❤TANIŞMADAN ÖNCE❤

196 49 15
                                    

DENİZ'DEN
Babamda çizilme sesinden uyanmış olacakki"OĞLUM CANINA MI SUSADIN? BİR KEREDE SÖZÜMÜ DİNLE!"diye bağırdı.

"Baba bana bir şey olmaz büyüdüm artık ben."
"Lan eşşek sıpası hadi beni geçtim,abin bile tek başına taşımazken senin ne haddine zaten daha yeni gelişiyorsun, bu yaşta bu kadar ağır şeyi yüklenirsen iki yıla kalmaz
"Ah! Baba belim ağrıyo,sırtım ağrıyo" diye karşıma çıkarsın falan o zaman başımız belada demektir."

"Öldürseydin baba... "
"Cenk kardeşim lafına dikkat et babam senin iyiliğin için diyor, zaten babamın dediği en hafifiydi geç yat arabayada kafanı dinlendir,hem kafan rahatlar."
"Tamam abi"deyip arka koltuğa yattı bende babamla birlikte buzdolabını geri kamyonete yükledim.Allah'tan kamyonetimiz vardıda arabanın arkasına bağladık.
"Denizim bende yatıyım yoruldum,sabahtan beri yolculuk yaptık."
"Tamam baba yat sen bende dışardayım."
"Sende yat oğlum yorulmuşsundur."
"Uykum yok babacım, olsa yatarım biliyorsun."
"Tamam oğlum,o zaman bizi saat 09:00'da uyandırırsın."
"Tamam babacım."dedim.

Babamda gidip yattı, bende telefonumu çıkarttım biraz internette dolaştım sonra baktım pek haber olmayınca,bil ve fethet oyununa dalmışımki birden saate baktım 09:00 olmuş hemen babamı kaldırmaya çalıştım.

"Baba saat 09:00 uyan hadi."
"Beş dakika daha uyuyayım hatun."
"Baba ne hatunu,benim Deniz hadi kalk."
"Hatunum Deniz bizim odamıza girmez biliyorum,beni kandıramazsın."
"Babacım evet odanıza girmem ama şuan arabadayız ve eve daha taşınmadık hadi kalk."
Gözlerini hafif açarak"Hadi ya unutmuşum oğlum kusura bakma."dedi.

"Önemli değil baba ben annemi ve kardeşimi kaldırayım sende ayılırsın o zamana kadar."
"Tamam oğlum sen git uyandır."
"Annecim hadi kalk eşyaları yerleştiricez"
"Tamam oğlum kalktım kardeşini kaldırdın mı?"
"Yok anne daha kaldırmadım biraz zor olcak ama hallederim merak etme sen."
"Kardeşim kalk."
"......."
"Zorlama şansınıda kalk hadi."
"......."
"Kendin kaşındın."diyerek aldım suyu ve başından aşşağıya döktüm.
"Tövbe,Bismillah abi napıyorsun ya insan doğru düzgün uyandırır ne biçim uyandırma şeklidir bu?"
"Kardeşim on saattir seslendim duymadın bende bu şekilde uyandırayım dedim."
"GENÇLER FAZLA GEÇ OLMADAN ŞU EŞYALARI YERLESŞTİRELİM,HADİ ARTIK GELİN ŞURAYA."
"TAMAM BABA GELDİK."

İlk önce annem evin kapısını açtı ve nelerin nereye koncağını söyledi.Bizde yerleştirmeye başladık ilk önce mutfağı yerleştirdik ve biz mutfağı yerleştirdikten annemde bize mutfakta bir şeyler hazırlamaya başladı.

Babamın yorulduğunu görünce
"Babacım istersen arabaya geç otur,biz kardeşimle hallederiz yerleştirmeyi."dedim
"Ne ikimiz mi yapıcaz abi?"
"Ne oldu kardeşim yoruldun mu yoksa?"
"Evet,abi yoruldum."
"Baba görüyor musun birde ben büyüdüm diyor."
"Ben yorulmadım sadece şaka yapmıştım yoruldum diyerek."
"Tabi canım tabi öyledir gelde şunları yerleştirmeye devam edelim."
"Deniz zorlama Cenk'i,yorulduysa bırak dinlensin biraz çocuk."
"Yok baba yorulmadım,taşırım abimle birlikte."
"İyi sen bilirsin oğlum,kendini fazla zorlama.Denizim seni zaten biliyorum işini bitirmeden dinlenmezsin o yüzden sana bir şey demiyorum."
"Çok iyi biliyorsun beni babacım, birde merak etme sen kardeşimi yormam."
"Tamam oğlum."diyerek arabaya oturdu,bizi izledi ve bizde önce yatak odasını yerleştirmeye başladık yatak odası bitince annem seslendi.
"Hadi beyler sofra hazır bir şeyler yiyin ondan sonra devam edersiniz kaldığınız yerden."
Bizde hemen geçtik sofraya ve yedikten sonra kardeşim
"Çok acıkmışım be."dedi.
"Kardeşim insan bi ellerine sağlık der,bu arada ellerine sağlık annecim çok güzel olmuş."
"Ellerine sağlık hatunum,Cenk abin haklı hazırlayan kişiye saygın olsun biraz."
"Afiyet olsun oğluşlarım ve beyim."
"Tamam özür dilerim ve ellerine sağlık annecim."
"Baba biz kaldığımız yerden devam ediyoruz,hadi kalk kardeşim."
"Abi yarın devam edelim."
"Bugünün işini yarına bırakmayalım kardeşim hadi kalk."diyerek onu sandelyeden kaldırdım.
"Oğlum yardım ediyim bende size en azından biraz daha erken bitiririz."
"Tamam babacım nasıl istersen öyle olsun."diyerek bizim odaları yerleştirmeye sonrada oturma odasınıda bitirdikten sonra annemle birlikte son dokunuşlarıda yaptık ve oturma odasına geçip oturmuştukki...

VOTE SINIRINIZ:+10
Gençler lütfen votelerinizi eksik etmeyin,ben bu hikayeyi yazdıkça keyif alıyorum ve yorumlarınızıda bekliyorum. Bu arada farkettiyseniz bölüm geçtikçe hikayeyi uzun yazıyorum ve bu sefer bedavaya bölüm yok demek istediğim voteleriniz +10 olunca yeni bölüm gelicek birde yeni bölümdeki sıra ADA'dan bilginize duyurlur.

Bölüm sorusu:Sizce yeni bölümde ne olcak?
Sevgilerle hepiniz öpüldünüz... 💛❤😍😘😊😉

BEKLENMEYEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin