ADA'DAN
Annem seslendi
"Ada yanıma gelir misin?"
"Tamam anne geliyorum."dedim sanırım sessiz söylediğimden annem odama girerek
"Acaba kime diyorum gelir misin diye?"
"Tamam anne geliyorum demiştim."
"Ben sağırım yani,onu mu ima etmeye çalışıyorsun bana?"
"Hayır,anne öyle demek istemedim,benim sesim az çıkmış olabilir."
"İyi madem ben seni şey için çağırmıştım."
"Ne için çağırmıştın anne?"
"Kardeşin sofrayı toparlayıp bulaşıkları makinaya yerleştirdi,sende bize bir kek yapsanda yesek diyecektim birde yarın yan komşular için kek yaparsın çünkü yarın akşama oraya gidicez,bende şimdi komşuya haber vermeye gidicem.""İyide anne ya müsait değilseler kek boşa gidicek."
"Kızım birde lafı güzel anlasan,dedim ki önce bize sonra eğer komşular müsait olursa yarında onlara yaparsın."
"Tamam anne yaparım."
"Hadi ben yan komşulara haber vermeye gidiyorum."
"Tamam anne."
Bende mutfağa geçerek ilk önce bize hazırlanacak olan keki hazırlamaya başladım.Tabi kardeşim hiç rahat durur mu?
"Abla ver bende kırayım yumurtayı."
"Al kır bakalım."
"Abla keki ben hazırlasam olur mu?"
"Bakarız da sen kırcan mı bugün yumurtayı?"dedim demez olaydım yumurtayı kırdı ama üstüme kırdı.
"Kardeşim bir yumurtayı doğru düzgün kıramıyorsun birde karşıma geçmiş keki ben hazırlasam diyorsun.Baksana üstüm başım ne hale geldi kıyafete gelse anlıcamda saçım sarı çiyan gibi oldu.Ben saçımı yıkayıp gelicem sende git üstünü değiştir ve keke asla karışma kardeşim.""Tamam abla."dedi,bende gittim saçımı yıkadım,tekrar mutfağa döndüm ve keki baştan yapmaya başladım.İçerden gürültü gelince ne oluyor diye bakmaya gittim,her zamanki gibi baba oğul şakalaşmaya başlamışlar,tabi bende bir yerlerine zarar gelmesin diye"Baba bırakın şakalaşmayı,birinizden biri zararlı çıkacak."diye seslendim.
"Bize bir şey olmaz abla bırakta şakalaşalım."
"Evde kırılcak bir sürü eşya var,onuda geçtim komşular gürültünüze rahatsız olcak geçin oturun sakince.İlla oyun oynamak istiyorsanız satranç oynayın hem seste çıkmaz."
"Oğlum ablan haklı biz en iyisi satranç oynayalım,getir satranç oynunu."
"Tamam baba hemen getiriyorum."
"Kızım sen napıyosun bakalım?"
"Keki fırına atıcam,sofrayı hazırlıcam sonra yanınıza gelir satranç oynunuzu izlerim babacım."
"Tamam kızım işini hallet,gelirken kalem kağıtta getirir misin?"
"Getiririm baba."Mutfağa geçtim, keki fırına verdim,hemen sofrayı hazırladıktan sonra kalem kağıt alarak babamların yanına gittim ve oyuna başladılar.DENİZ'DEN
Tam koltuğa oturmuştuk ki kapı çaldı,kapıyı açmaya annem kalktı duyduğum kadarıyla şöyle bir dialog geçti.
"Merhabalar efendim hoş geldiniz içeri geçin dışarda kalmayın."
"Yok efendim evde çocuklar falan bekler,yarın akşam müsaitseniz size uğrayalım dicektim."
"Tabi müsaitiz o zaman sizi yarın akşam bekliyoruz."
"Peki komşum iyi günler,kendinize iyi bakın,yarın akşam görüşmek üzere."
"İyi günler,sizde kendinize iyi bakın komşum."diyerek kapıyı kapattı ve bize dönerek
"Gençler yarım saate kadar dinlenmiş olun çünkü temizlik yapıcaksınız."
"Anne yarın yapsak olmaz mı?"dedim.
"Olmaz!Bu pisliğin içinde yatılmaz."
"Misafirler gelcek diye yapmıcak mıydın temizliği?"
"La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim.Hayır oğlum eve yeni taşındık pisliğin içinde mi yatıcaksın?"
"Tamam anne böyle bir cümle kurmadım farz et.Cenk sırıtma ordan bana pişmiş kelle gibi."
"Aa!Kim ben mi sırıtıyormuşum,teessüf ederim abi ben hiç sırıtır mıyım?"
"Tamam sus kardeşim uğraşamıcam senle ben yatmaya gidiyorum güle güle,arkamdan laf etme kötü olur ve yarım saat sonra burdayım."Nede olsa saat daha 16:00 yarım saat sonraya alarmı kurayım ne olur ne olmaz uyuya kalırım falan.Yattığım gibi uyumuşum.ADA'DAN
Satrancı şuanda babam 1-0 kazanıyordu ve karşılaşma 3'te biticekti ama annem geç kalınca şüphelendim.
"Baba annem nerede kaldı bir arasak mı?"
"Gelir birazdan bir şey olmamıştır merak etme sen."derken annem elinde poşetlerle eve girdi,ben poşetleri görünce hemen ellerinden poşetleri alarak mutfağa yerleştirdim.
"Anne nerede kaldın merak ettik?"
"Komşudan sonra bir alışveriş yaptım ve geldim."
"Peki komşu yarın müsaitmiymiş anne?"
"Evet,müsaitlermiş kızım onun için yarın erken kalkıcaz."
"Tamam anne kalkarız da sofrayı hazırlamıştım ben sofraya geçelim."Sofraya geçtik etrafı topladık babamların oyun 3-2 bitti tabi kazanan babam oldu. Saat geç oluncada yattık.DENİZ'DEN
Alarmın sesiyle uyandım ve hemen annemin yanına gittim,bize kimlerin nereyi temizliceğini söyledi ve annemde yarın için bir şeyler hazırlamaya başladı.İşlerimiz bittikten sonra saat çok geç olduğundan ve yorgunluktan hemen odalarımıza geçip yattık.1)Arkadaşlar sizce yeni bölümün başlığı ne ve yeni bölümde neler olacak?
2)Ada'nın anne,babasının ve Deniz'in anne,babasının ismi ne?Ada'nın soyismi ve Deniz'in soyisimleri nelerdir sizce yoruma yazınız yorumdan seçicem...💜❤😘😏😊😉
Bu arada vote ve yorumlarınızı her zamanki gibi bekliyorum,herkese iyi okumalar.SEVGİLERİMLE...💜❤😘😍😏😊😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEYEN AŞK
HumorVARLA YOK ARASINDA YAŞANIR BAZI AŞKLAR.GEL DEMEYE HAYAT İZİN VERMEZ,GİT DEMEYE KALBİN.. (Kitabımda bulunacak olan en güzel söz bence,baştan söyleyeyim söz bana ait değildir.SAYGILARIMLA...) Hiç aşık olmamış bir kız ile eskiden çok sevgilisi olan er...