ALİN MERTOĞLU..
Göz kapaklarımı zar zor açabilmiştim hastane odasında olduğumu anlamam uzun sürmemişti. Kafamı kaldırdığımda korku dolu gözlerle odada gezinen ve küfürler savuran Ege'yi görmem bir oldu. Bu hali beni hem gülümsetmişti hemde üzmüştü.
Uyandığımı fark edince hemen yanıma koştu:
-Alin iyimisin?
- Ege ne oldu bana?
- Defne ve Arya sınıfa gelip senin kavga ettiğini söyledi bende koşup geldim. Yanıma geldiğinde ağlıyordun sonra bayıldın? Allah aşkına ne oluyor? Kafayı yiyecem! Anlat neden ağladın neden ben sürtük değilim diye sayıklıyordun? Neden?
- Ege sakin ol! Anlatacam ama yerinde dur! Önemli bir şey değil!
-Alin!
Bu konuşma canımı yakmıştı. Neler olduğunu hatırlamıştım. Normal bir kız asla böyle bir şey için bayılmayı geç ağlamazdı ama bu benim elimde değildi! Hastalık gibi birşey galiba.
-Alin hadi birtanem!
Derin bir nefes alıp herşeyi Ege'ye anlattım. Anlatmaz olaydım.
-Ege sakin ol boşver bak ben iyiyim!
-Lan o kim lan oruspuçocuğu benim sevgilime nasıl sürtük der lan! Siktim onu!
-. Ege! Ege bekle ah!
Duymamıştı bile ceketini alıp çıkmıştı. İşte şimdi kötü olacaktı. Garip olan Ege'nin dayak yemesinden korkmamdı. Kolumdaki sızıyla düşüncelerimden arınıp hemşireyi çağırdım. Oda gelip serumu çıkardı. Hemşire gidince şu solgun hastane kıyafetlerini çıkarıp üzerimi giydim..30 DK SONRA
Oh be sonunda çıkmıştım hastaneden ve taksiye binip eve gelmiştim. Kapıyı çalıp sakince bekledim.. Ya açan yok of hah saksı! Saksının içine bakarken tam düşüyordu ki tuttum. Ahahaha saksının altından çıktı anahtar. Kapıyı açıp içeri girdim. Evde kimse yoktu bu ne sessizlik. Odama çıkıp üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa fırlattım. Evet fırlattım! Manyakmısın dediğinizi duydum! Nıct nıct nasıl sorarsınız tabikide manyağım! Elime telefonumu alıp Ege'ye mesaj attım.
GÖNDERİLEN: NAMUSLU EGE
Ege denizim nerdesin? Merak ettim!GÖNDEREN: NAMUSLU EGE
İşim var akşam konuşuruz. Babamlayım...Mesajıma 15 dakikada cevap verdiğine göre çok meşgul demekki diye düşündüm ve telefonu kapatıp başucuma koydum. Aa masamın üstünde dün babamın verdiği ama içmediğim meyve suyu var. Meyve suyundan bir yudum aldım evet içilir durumda. İkinci kez içecekken mesaj geldi.
GÖNDEREN:İŞ KADINI
Kızım biz babanla iki günlüğüne iş için şehir dışındayız. Dolapta yemek var bide baban diyorki meyve suyu varmış masanın üstünde döksün onu.Mesajı okuyunca keyfim gelmişti. Ama o meyve suyunu içecektim. Ev bana kaldı! Merdivenlerden inerken bitirmiştim bile meyve suyunu. Mutfağa gidip bir kase cips ve 6 tane çikolata ve kola alıp kendimi kanepeye fırlattım. Deliha filmini açıp izlemeye başladım.
25DK SONRA
Üzerime bir ağırlık çökmeye başladı. Gözlerim bulanıklaştı. Yatağıma gidip uyuyacaktım ama kalkamadım kanepeye uzandım ve gözlerimi kapattım..EGE ÇAĞLI..
Defne ve Arya yanıma gelip beni çağırdıklarında. İkiside titriyordu. Bana Alin kavga etmiş dediklerinde bende korkmuştum çünkü Alin ben karıncalara bastığımda bile bana kızardı. Alin benim sevgilim. Onu elde etmek çok zor olmuştu tam üç yılımı almıştı. Alin'i çok seviyorum heleki gözleri..
Sınıfın önüne geldiğimde Alin ağlıyordu. Bir anda kucağıma bayıldı. Onun bu hali bana ölüm gibiydi. Neler olduğunu anlamamıştım bile hastanede olduğumuzu bende yeni yeni anlamıştım. Çıldıracak gibiydim ben üç yıldır ona dokunmayı geçin bağırmamıştım bile kim onu bu hale getirdi. Elime geçirirsem onu üzeni sikecem. Ben odada gezinirken onun uyandığını fark etmiştim kendimi sakinleştirip yanına koştum:
-Alin iyimisin?
- Ege ne oldu bana?
- Defne ve Arya sınıfa gelip senin kavga ettiğini söyledi bende koşup geldim. Yanıma geldiğinde ağlıyordun sonra bayıldın? Allah aşkına ne oluyor? Kafayı yiyecem! Anlat neden ağladın neden ben sürtük değilim diye sayıklıyordun? Neden?
- Ege sakin ol! Anlatacam ama yerinde dur! Önemli bir şey değil!
-Alin!
İkazım üzerine herşeyi anlatmaya başladı. O anlattıkça ben sinirleniyordum kimdi bu siktiğimin çocuğu onu bulup gebertecem.
-Ege sakin ol boşver bak ben iyiyim!
-Lan o kim lan oruspuçocuğu benim sevgilime nasıl sürtük der lan! Siktim onu!
-. Ege! Ege bekle ah!
Sesini duymuştum ama duymazlıktan gelip ceketimi alıp çıktım. HemenSavaş'ı aradım. Savaş benim okuldaki gizli arkadaşım okulun her bokunu bilir.
-Alo Savaş!
-Ne oldu lan Ege?
-Savaş okula yeni gelen piç kim bu Alinlerin sınıfındaki?
-Ege ne oldu?
-Lan bi söyle anlatacam!
-Mordem Taşkıran, Ar-
-Tamam abi bana bu piçin telefon numarasını bul!
-Bekle mesaj atıyorum.
Telefonu kapatıp beklemeye başladım.GÖNDEREN:SAVAŞ
0545*****12 Ne oldu anlat artık ha bu adam tehlikeli bulaşma!Cevap yazmayı es geçip taksiye binip eve geldim. Yukarı çıkıp üzerimi değiştirecekken, babamın seslenmesiyle yanına gittim.
-Oğlum konuşmamız lazım!
- Efendim baba?
-Otur şöyle.
Karşısına oturup Beklemeye başladım. Tam ağzını açıp birşey söyleyecektiki mesaj sesi geldi.GÖNDEREN: CANTANEM
Ege denizim nerdesin? Merak ettim!Mesajı bile gülümsetiyordu bu kızın..
GÖNDERİLEN: CANTANEM
İşim var akşam konuşuruz. Babamlayım...Yazıp yolladım izin verse şimdi gidip öper ve sarılırdım ama hanımefendinin elini bile tutmak için kırk takla atıyordum. Düşünceleremi yüzümü düşürmeme sebep olurken babamı hatırlayıp kafamı kaldırıp ona bakmaya başladım. Anlamış olacakki konuşmaya başladı o konuştukça ben yerin dibine giriyordum ne yapacaktım ben.. Duyduklarım çok ağır gelmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES
Teen Fiction-Karanlık dünyam, karanlık nefesim var benim, benden uzak durmalısın! Senide nefesimle çekemem karanlık dünyama! Gözleri dolmuştu Alin'in seviyormuyduki bu adamı da bu sözler onu yakıp kavurmuştu. Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Hâlâ ka...