🗼Pohľad Lilien🗼
Mám za sebou svoju tridsiatu šiestu módnu prehliadku mojej znacky Le'Dior. Ako to už býva zvykom, idem do reštaurácie ako na oslavu toho, že to dopadlo dobre. Tentokrát to vyšlo na reštauráciu Mirando El Mar.Objednala som si vyprážanú chobotnicu a kávu. Výhľad na žraloka, ktorý pláva vo veľkom akváriu je naozaj zvláštny pohľad. Každú chvíľu čakáte až prebúra sklo a začne tu skákať po zemi.
Odbúrala som pozornosť od žraloka a všimla som si, že jeden z čašníkov už nesie moju chobotničku. No káva stále nikde.
Čašník došiel a ja som sa ho spýtala, „Prepáčte mesié, moja káva je už hotová?" On reagoval na moju otázku, no ja som jeho odpoveďou bola dosť zaskočená, „Prepáčte madam, o akej káve hovoríte? Vy ste si objednali chobotnicu na káve." Túto odpoveď som vôbec nečakala. „Och, to musí byť omyl, ja som si totiž objednala vyprážanú chobotnicu a kávu!" On to chudák zrejme vtedy zle pochpil. „Naozaj? Ospravedlňujeme sa za vzniknutý problém a stratený čas. Dovoľte, aby bol tento obed na účet podniku ako ospravedlnenie." Dosť ma to prekvapilo. Ešte v žiadnej reštaurácií som sa s takýmto ohľaduplným prístupom nestretla. „Nie je to žiaden problém a naozaj ďakujem."
🗼🗼🗼🗼🗼🗼❤🗼🗼🗼🗼🗼🗼
Taká kratšia kapitola je na svete a vopred by som chcela upozorniť, že tento príbeh nebude neako extra dlhý ako 60 kapitol. Asi takých 15-20.
Chcela som sa ešte poďakovať za každú odozvu na predchádzajúcej kapitole. Naozaj to potešilo.
Ď A K U J E M ❤Dominique213
BINABASA MO ANG
Paris Love(SVK ROMANCE)
RomanceSlávna módna francúzska návrharka Lilien Le Dior. Čašník Odio De Vainilla. Ich cesty sa prepletú vďaka nešikovnosti, káve, blúzke a škvrne. Svedomie povolí alebo bude konať? Prajem príjemné čítanie