7 jul 2013
Bolo krasne nedelne,letne rano.o 9:00 mi zazvonil budik.Chvilu mi trvalo kym som sa prebudila.Ked som uz bola uplne pre zmysloch,podisla som ku oknu,odrhnula zaves.Slnko ma az oslepilo.Ked som zacula mamine opakovane volanie na ranajky,otvorila som dvere a zbehla dolu po schodoch .Na stole som mala nachystane nedelne ranajky.Mama mala dobru naladu ,a to ma tesilo.Nemala zrovna najlepsie obdobie.Otec este asi spal.
Dnes som oslavovala moje 15 narodeniny.Vsetko som mala dokonale naplanovane.Toto mal byt moj den D.
Zazvonil niekto pri dverach.Vybehla som von.Prisla pani s mojou narodeninovou tortou.Schmatla som ju a dala som ten panej peniaze , zabuchla branku a letela s tortou do chladnicky. Bola s ovocnou naplnou vo vnutri a na vrchu s marcipanom a s 3D sochou slobody.Symbolizovala moje JA.
Potom som sa vrhla na nedojdene ranajky, zatial co moja mama obskakovala kuchynu a vyvarala na moju oslavu kade jake dobroty.
V kupelke som vytiahla vsetky veci potrebne na moj narodeninovy makeup.Spirala,linka,puder a lesk na pery.Potom som schmatla par veci na oblecenie.Este som zavolala mojej najlepsej kamaratke aby sme si dohodli spolocnu farbu oblecenia.V telefone znela aka si zvlastna,bez nalady,elanu. Otazkou co si oblieka by som jej tu naladu este mozno viac pokazila,tak som drzala jazyk za zubami.Trochu to naladu pokazilo aj mne.Ma to byt jeden s mojich najlepsich dni,no nebude ak bude mat Lucy(moja najlepsia kamaratka) zlu naladu.Povedala som jej ze ju cakam v plnej parade na oslave,a rozlucia som sa snou.Ona ani neodzdravila.Nevadi.Velmi som sa na nu tesila a urcite sa jej nalada vitrati.
Ked nastala 1 hodina ,cas obeda s rodinou sme si sadli ku stolu.Moja starsia sestra bola obzvlast vesela.Asi pre to ze dnes jej pride praitel,a prvy krat sa zoznami s nasimi rodicmi.Ma 17 vola sa Alex.Sestra je Mia a tiez ma 17. Zoznamili sa v kine ked nahodou zakopla o jeho tasku ked ju mal hlupak,v prostriedku ulicky. Velmi romanticke co poviete? Obe sme boli s dnesneho dna uplne mimo.V dobrom slova zmysle.
Moj zoznam hosti nebol prilis dlhy kedze mama je tak trochu nespolocenska,nema rada velke navstevy.Zavolala som iba kamaratky so strednej.Dorri,Emu,Saru,Jane,Mayu,Christy a jej chalana Toma,Bena a Tarru (dvojicky) a Lucy. To mi uplne stacilo.
Po obede som umyla riad,nech toho mama nema vela a posledny krat som skontrolovala ci je vsetko pripravene.Na dvore bol velky stol uz aj s jedlom a pitim,balony povesane na,asi kazdom kusku domu,torta v chladnicke a na branke napis" Happy B-day Suzie!! aby vsetci trafili.
Ked sa pomaly schylovalo ku 3 hodine s napätim sme so sestrou cakali hosti.No ona skor svojho Alexa.Prvy host zazvonil pri branke.Bola som si 100% ista ze je to Lusy.No ona to nebola