cast 3

64 2 0
                                    

Detská okamžite volali rodičom.Až na Lucy.Otázka čo sa jej stalo mi neustále vírila v hlave.Žalúdok som mala úplne stiahnutý,v hrdle hrču ktorá  sa mi nedela prehltuť.Tlak 250.

Lucy vyzerala ako hororová postavička.Oči červené od popraskaních žiliek,oblečenie od krvy,jej čierne vlasy prilahnute ku telu a z nich kvapkajúca krv.Bola celá ľadová.Krv ktora sa jej valila z úst mala teraz farbu,skoro čiernu.Kymácala sa zo strany na stranu, nevedno kam.Višla na záhradu.Ľahla si na trávu.Všetci sme sa utekali pozrieč čo sa tam deje. Len ležala a ani sa nepohla.Vyzerala ako mrtva.

Začuli sme prichadzajuce auta.Boli to rodičia mojich kamaratov.Aj oni boli vyplašeí.Rodičia Dori a Mayi prisli prvi.Schmatli ich ta strcili do auta.Pre Toma a Christy rodičia prísť nemohli.Naplanovali si spolčný výet.Este aj Alex tu zostal.

Potichu sme prešli do záhrady.Lucy tam už nebola.Široko daleko ani živej duše.Tma ako v rohu,no stale bolo asi 30 stupňov.Lístky na strome sa ani nepohli.V tom okamihu cosi kvaploi Alexovy na hlavu.Ked si to utrel rukov,zistil ze je to krv.Obzreli sme sa hore a na strechce bola Lucy.Mala taku utocku pozu.Ale ako do frasa sa tam dostala?!Zoskocila priamo na Bena! zahrizla sa mu ho ruky az mu ju skoro celu prekusla.Nevedeli sme co mame robit.Otec doniesol kovovu  tyc.a udieral Lucy po chrbte.Myknutim hlavy mu skocila do naruce .Ja som ju schmatla za vlasy a sotila o zem.Kym ju  ostatni zabavali ja som sa rozbehla ku Benovy.Lezal v kaluzi krvy.Rýchlo som chcela zavolať pohotovosť ale nemala som signál.Odtrha som kus svojej bluzky a stiahla mu ranu.Pomohla som mu vztať a doviedla som ho do domu.Nemohla som tam byt  s nim pretože moja kamaratka nas chcela vonku vyvraždiť .Musela som ísť na pomoc.

Vonku sa odohravalo peklo.Kazdy bol od krvy.Bolo to nechutne.Co to do nej voslo? Žeby nejaky demon? Tohoto by normalny človek nebol schopny!.Zrazu zmyzla.Nebolo jej .Utekali sme vsetci do domu za Benom.Mama zamkla dvere.a Otec pozatvaral vsetky okna .Zavreli sme sa vsetci v obyvacke.Ked som sa pozrela von oknon,zbadala som Lucy ako na mna hladi .Zrevala som a skocila som Alexovi do naruce.Bolo mi tam prijemne.Mala som pocit ze ma niekto chrani.Tajne som bola do neho zalubena ale vedela som ze Mia ho lubi tiez .Taky sestersky spor.Mudrejsi ustupi.A tak som jej ho nechala.NO v tejto situacii mi je to jedno.Bola som vylakana na smrt.Za oknom stala obluda ktora napadla moju kamaratku.Zacala sa dobijak donutra.Udierala na okna,štrabala dlhymi zahnutimi pazúrmi.

Ben! Skrykla Christy.Videla ho ako sa plazi po zemi a nechava za sesbou krvave stopy.Rozbehla sa ku nemu ale urobila velku chybu.Ben ju zrazu napadol a ukryzol do krku.Na mieste vykrvacala. Nikdy  som nevidela nic podobne!.S hrozou som sledovala Bena aj Christy.Nevedela som co mam robit.Ryskovat svoj zivot  za pomc kamaratky? to sa mi zdala ako fer. Odhodla som sa ze jej pojdem na pomoc ked sa zrazu postavila.Penilo sa jej s ust  a mala take zvlastne tiky v hlave.Pozerala sa smerom ku nam.Oci mala uprete na mne.,,Suzziieee" zavrcala.Oblapila som Bena okolo krku az ho myklo.Zavzlikala som mu do rukavu.

Vsetci sme tam stali nastrazeny ako macky na mys.Kazdy mal nieco v ruke ako prvu pomoc a tisli sme sa v rohu obyvacky.Lucy stale stala za oknom  a skusala sa dobyt dovnutra.Ben a Christy na zemi  uz neboli.Odplazili sa prec.Krvave  stopy smerovali ku chodbe.Nik sa neovazil  ist pozriet kde su .Mama cela vydenena s hrozou v ociach sledovala udalost , ktorej asi sama neveri ze sa deje. 

Mia nezvladla psychycku zataz z priebehu mojej oslavy a omdlela.Snazili sme sa ju prebudit no marne.Otec ju vzalna ruky a utekali sme vsetci hore d detskej izby kde sme sa zamkli. Chvylu panovalo uplne ticho.Ale dlto to netrvalo.

Osudne narodeninyKde žijí příběhy. Začni objevovat