cast 2

76 2 0
                                    

Pred brankou stal Alex.Znudene  som isla otvorit ´.On sa mi zdal ze sa velmi tesi ze ma vidi.Silno ma objal a dal pusu na lice.,,Vsetko najlepsie Suzie!" zasepkal mi do ucha.Podal mi darcekovu skatulku.Medzi dverami je to dost neosobne ked si otvaram darcek .

V obyvacke, ked sa uz vrucne zvitali Mia a Alex som si otvorila darcek.V skatulke som nasla privesok s pismenkom "Z".Usmiala som sa a podkovala.V tom znovu zauvonil zvoncek .Dufala som ze je to Lucy.No znovu som sa mylila.Prisli Ben a Tarra.Potom v odstupe casu asi 5 minut prisla Dori.Darceky sa mi kopili pri krbe kde stali aj moje narodeninovy kvety.Slnecnice.Bolo ich 15 v takej obrovskej vaze.Vsetky ich hlavky sa otacali ku slnku ktore prechazdalo cez sklenene okna."Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn" ozvalo sa spoza dveri.Prisli ema a Sara. Honilo sa mi hlavou ke je Lucy. Co ak sa jej nieco stalo?! Nie, to si iba nahovaram . Asi ju nieco surne zdrzalo.Ale co moze byt v tento den take dolezite ze bude meskat na moju oslavu? Bola som uz dost nervozna a bolo to na mne vidno.

Postupne uz prisli  vsetci .Az na Lucy.Volala sm jej na mobil a nedvihala.Bola som neuveritelne sklamana.Ako mi to mohla urobit?!Zacala som plakat.Vsetci moji kamarati boli pri mne a smutili somnou. Ani Lucyina matka nezdvihala.Uz to bolo velmi zvlastne.

Zotmeo sa.Hodinky ukazovali 19:20.V tom niekto zazvonil pri branke.Vsetci sme az nadskocili.Sama som sa bala ist ku branke.Isli sme teda vetci spolu.Bola tma.Nikde nikoho.Spoza branky sme poculi  iba zvlastne zvuky.Nieko ako skucanie a vrcanie zaroven.Myseli sme si ze je to nejaky tulavy pes.No v tom sa ozvalo:"Suzie,uz som tu " strasne som sa potesila.Lucy akurat dosla.No mala mi co vysvetlovat.Rozbehla som sa ku branke a odomkla ju.Lucy tam stala.Mala taky mrtvy pohlad.Ked som sa pozrela blizsie vsimla som si  ze jej tricko je cele od krvy.Od strachu som az  vyskocila a skrikla.Cuvla som o dobre 2 metre.Prisiel otec.Bol lekar.Ked sa dival na Lucy neveril vlastny ociam. Vzal ju za ruku a  odviedol ju donutra.Dali sme jej napit a najest ale vsetko odmietala.Nepovedala ani slovo.Bola zvlastna.Ja som vedela ze sa nieco deje ked som s nou telefonovala.Sadla som si vedla nej a opatrne som sa jej vypitovala co sa vlastne stalo.Iba sedela.  V tom sa pozrela na Alexa a Miu.Az ich striaslo.Jej mrtvy pohlad ich doslova prebodaval.Lucy sa zodvihla a presla ku nim.Oni sa stiahli trosku dozadu.V tom Lucy zacala tiect krv z ust. Boli sme vystraseni na smrt. Toto nieje Lucy aku poznam:nieco sa snou stalo.A ja zistim co .

Osudne narodeninyKde žijí příběhy. Začni objevovat