Bölüm 1

3 1 0
                                    

İlk hikayem ve ilk bölümüm beni yanlız bırakmayın vote ve yorumlarınızı belkiyorum.

Yine sabah ve ben yine lanet olası alarmımın sesi ile uyandım. ne kadar mütiş bir şey dimi. ses o kadar sinirimi bozduki hiç kalkmak istemedigim sıcacık yatağımdan kalktım ve banyoya ilerlemeye başladım, bir yandanda gözümü ovuşturuyorum. Ben kimmiyim ? ben leyla soykan 25 yaşındayım ve kendime ait evde istanbulda yaşıyorum ve çocukluktan beri yakın arkadaşım olan sevdayla aynı evi paylaşıyoruz ev arkadaşıyız ben şirkette çalışıyorum yönetici asistanı olarak çalışıyorum. ailem ise trabzonda yaşıyolar ben kendi ayaklarım üzerinde durabildigimi onlara göstermek için istanbula yerleştim. Neyse ben hazırlanmaya başliyim yoksa işe geç kalacağım.

Yazardan..

Leyla kendi ayakları üzerinde durabilen yaşına ragmen Bir çok zorlugu yenebilecegine inanan genç kızımız'dır. Sevda ise ailesini daha 7 yaşında kaybetmiştir leyla ile sevda çocukluk arkadaşları oldugu için ailesi sevdayada bakmış ve bu yaşa kadar hiç birbirlerinden ayrılmamışlar. leyla şirkete gitmek için hazırlanır sevdada ögretmendir ama henüz atanamadigi için bir cafede garson olarak çalışıyor.

Leyla'dan devam..

Alarm sayesinde tam vaktinde kalktim banyoya ilerledim, ardından bedenimi ılık suya teslim ettim. Kısa bi duşun ardından saçlarımı kurutmadan odama ilerledim mağlum yaz mevsimindeyiz hava sıcak.
iç çamaşırlarımı gidikten sonra siyah fazla mini olmayam dizimin biraz üzerinde biten pileli etegimi giyindim üzerinede krem rengi salaş bluzumu geçirdim. ardından krem rengi dolgu topuklu ayakkabımıda ayagıma geçirip makyaj masama ilerledim. Bu sırada aşagıdan yemek kokuları burnum doldu anlaşılan sevda hanım yine döktürüyo neyse şimdi konumuz bu degil. Saçlarımı tepeden sıkı bir at kuyrugu yaptım ve kaç tutamın saçımdan sarkmasına müsade ettim ardından ince bir eyeliner çektim fazla makyaj yapmayı sevmezdim ve zaten cildiminde makyaja ihtiyacı yoktu bence. Ardından krem rengi çantamıda aladım ve hazırdım.


Aşagıya inerken muazzam bir kahvaltı sofrası ile karşılaştım ama saat epey bi ilerledigi için kahvaltı yapmaya zamanım yoktu bir zeytin ve salatalıgı azıma tıkarken "gonoydon sevdo hanom yono dokturmosson " dedim ama agzım doluyken sesim homurtu olarak çıktı kelimeler sevda "günaydın günaydın, yavaş ye kızım ne bu acele boğulucaksın hem oturda kahvaltı edelim" dedi ve bende "işe geç kaldım canım ama söz başka zaman yaparız" dedim ama pek tatmin olmamış bir ifadeyle "iyi bakalım öyle olsun" dedi bende ona en samimi bakışlarımı atarak "hadi görüşürüz baaayyy"dedim oda "görüşürüz dedi.

Yazardan.

Leyla sevdayla vedalaştıktan sonra evin önündeki arabasına ilerler ve arabasına atlayıp şirkete dogru yol alır.
Ardından şirkete varır ve patronuyla garajda karşılaşır..

Leyladan

Yarım saatlik yolun ardından şirkete varabilmiştim ardından arabamı park edecekken patronumunda arabasını parkettigini farkettim ardından bir kaç adım ona ilerledim giydigi lacivert takım ve beyaz gömlekle ve üzerine aldıgı ceketle yine çok cool duruyordu ardından söze atıldım hemen "günaydın emir bey " ardından cevap verdi "günaydın leyla " ve sesiz geçen yolculuk sonunda odalarımıza ilerledik herkez kendi odasına ilerledi.

Evet patronum çok cool ve yakışıklıdır uzun boylu esmer ve kahverengi gözlere sahip emir KILIÇ nasıl olsa o karizmatik ve cool olmassa benmi olacam ya neyse işte bizim şirket dış ticaret ile ilgileniyor bende en bú yani ben asistanım ve ilk iş yerim yani üniversiteden sonra ilk iş yerim yani ilk atandıgım yer burası neyse genel evraklarla ilgileniyordumki gözüm saate kaydı ve tam aralıksız 2.30 saat çalışıyorum yuh yani.

Ve biraz mola vermem gerektigini düşündüm cafeteryadan sedat abiyi arayım bir tane sütlü kahve istedim o gelene kadar bende biraz dinleniyim dimi ama.

Emir'den

Sabah garajda asistanım leyla ile karşılaştım yine güzel giyinmişti işine başlayalı daha 1 hafta olmasına ragmen işinde gayet başarılıydi hem zaten ilk görevi bi nevi staj gibi bir şey onun için daha sonra mevkiisi yükselir neyse şimdi konumuz leyla ve onun iş kariyeri degil dimi .

Şirkete leyla ile birlikte girdik ve sonra herkez kendi odasına girdi onun büyük bir ihtimal dosyalarla ugraştıgını tahmin ediyorum bende şirketin genel işleri ve raporları ile ugraşıyordum.
Biran durdum ćünkü çok yorulmuştum ve biraz mola vermem gerektigini düşündüm aklıma bir anda gereksiz yere yanımda çalışan layla geldi leyla Soykan aslında güzel kızdı kumral omuzlarına dökülen saçları, pembe dolgun dudakları, bal rengi gözleri ,ve küçük burnu ile gayet güzel ve şık bir kızdı hem cana yakın,iyi biriydi iş hayatında çalışmaya ilk burada başlamıştı belkide onun sevdigi biri vardı belkide.. neyse banane beni niye ilgilendirsinki onun hayatı sonuçta o benim neyimki hiç hiç birşeyim.

Leyla

Kahvem geldikten sonra iş arkadaşım olan Eda'nın yanına gittim. Birlikte kahve içelim dedim o sırada yanımızdan Emir Bey geçti mola vermeye gidiyordu galiba, herneyse banane biz eda ile birlikte sohpet ederken aklıma Sevda geldi bende bir arayayım dedim aradım çalıyor... çalıyor... "Alo canım" "Alo naber kanka ?" "İyiyim kanka napim çalışıyorum sen napıyosun?" "İyi bende napim iş güç diyorumki iş çıkışı gelip seni aliyim alışverişe çıkarız akşam yemeğinde dışarda yeriz he ne dersin?" "Olur canım zaten benimde almam gerekenler vardı o zaman akşam görüşürüz " "tamam canım görüşürüz." Uzun zamandır biryerlere çıkamıyoduk iyi oldu bu iş kahvelerimiz bittikten sonra ben odama ilerledim malum yeni bir şirketle ortaklık düşünülüyor işler yoğun bu aralar. Yoğun bir çalısmanın ardından imzalanacak belgeler ile birlikte Emir Beyin odasına ilerledim..

Kapıyı çaldım, "gir" sesini duydum ve kapıyı açtım. "Şunları imzalamanız gerekiyor Emir Bey" diyip dosyaları önüne bıraktım. Ardından kalemi alıp gerekli imzaları attıktan sonra dosyaları aldım ve ilerlemek üzereyken sesini duydum. "Yarın ortaklık düşündüğümüz şirketle toplantı yapılacak herşeyi eksiksiz istiyorum. Gerekli kontrolleri yap." "Tabi efendim siz nasıl isterseniz" kısa bir konuşmanın ardından odasından çıktım.

Saat'e baktığımda çıkış saatimin yaklaştığını gördüm ve toparlanıp sevdayı almaya gittim. Arabaya yerleştikten sonra alışveriş merkezine doğru yol aldım, arabayı park edip alışveriş merkezi'nde dolanmaya başladık eyep yorucu geçen bir alışverişin ardından Sevda "Ay ben çok yoruldum leyla hadi gidip biryerlerde birseyler yiyelim artık." "Tamam canım bak şurada bildiğim iyi bir yer var gel oraya gidelim." " Ay yemek olsunda neresi olduğu farl etmez hadi gidelim." Güldüm ve "tamam" dedim.

Siparişleri vermek için garson geldi ve siparişleri verirken gözüme biri takıldı ve o kişi benim patronumdu yani Emir Bey yanındada bir erkek vardı heralde arkadaşı sanırım o da beni fark etti çünkü buraya bakıyor. Herneyse garsona siparişleri verdikten sonra beklemeye başladık.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk'mı Bu Acaba?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin