Elif Karayel
Bora Soydere
Bu benim ilk hikayem sayılır. Beyenirsiniz umarım
Elif*den:::
Ne zaman sabah oldu ya off. Sabah sabah beynimi yakan alarmın sesiyle uyandım gene. Ben alarmı niye kurdumki yav.
-*Elif kalk kızım okulun ilk gününe geçikmek istemezsindir umarım* dedi Zeynep Hanım ( kendisi annem olurda) Sahi ya bu gen yeni okuluma amaan yani yeni yatılı liseme gidicekdim. Bu güne damga vuralım ozaman. Her kesin beni farketmesi lazım. Aslında farkedilmeyi sevmem ama ilk günler önemlidir değil mi .
Kalkıp banyoya girdim. Rutin işlerimi halledip odama geri fırladım ve elbise seçmeye başladım. sokta önemsemem ama ilk gün için biraz önemsesem iyi olur. Sonra bana * amaaan bu be iyk* bakışları atılmasın her zamanki gibi :D.
Eveeet süper buldum. beyaz üstü siyah çizgili önü resimli bluz ve kot etek. Bide malum yaz bitti ve eskiden bu zaman insanlar sıcaktan çürürken bu gün biraz soğuk. O yüzde bide siyah yelek. Aksesuarlarda yüzük ve bilerzik. Sade makyajla hazırım. Saçlarımsa doğal kalsın.
Aşağı kahvaltıya inicekken istemeden annemle babamın konuşmasına kulak misafiri oldum.
-*Bence yalnış. Daha 17 yaşında. Ve hayatın zorluklarından habersiz.* dedi annem. Benden mi bahsediyorlar bunlar yoksa. ah gerizekalı senden başka bu evde gerizekalı amaan 17 yaşında birisi varmı- dedi iç sesim.
-*Bende zorlukları atsın diye yapıyorum. Adı üstünde yatılı okul. O yüzden orda kalıcak. Hatta haftada yalnız 1 kere gelicek eve. Ben kararımı verdim. Dha fazlasını oşotmek istemiyorum. Değişmiyecek kararım.* dedi babam. hadi ya bu kadarmı bıktınız benden yazıklaar olsun. Tabi dururmuyum hemen aşağı indim. Ve başladım
-* İstemeden sizi duydum. Lisemde yatılımı kalıcam ben ? Daha yolunu bile bu gün oğreneceğim lisede zorlu şartlar altında nasıl yaşarım. Bu saraydan çıkıp çöplüğe gitmek olur ama.* dedim. İstemiyorum ya.
-*Demek duydun iyi. Bidaha anlatmayacağıma sevindim. Sözümü ikiletme ve odana çıkıp eşyalarını toparla gidiyosun.* dedi babam. Ya farkettimki babam yalnız sözümün başını dinlemiş. Her zamanki gibi babama karşı gelemedim, gelemezdim. Yoksa çok kötü olurdu. Odama çıktım ağlayarak ve eşyalarımı valize tıkmaya çalıştım. Annemde geldi , yardım etmeye başladı. Hiçbişi demedi. Bende ağlıyorum zaten sesimi cıkarmadım. Her şeyi doldurduktan sonra annemle birbirimize baktık ve sarıldık. Ardından aşağı indik. Babam arabada bekliyordu. Ben arkaya oturdum. Babamda valizimi yerleştirdikten sonra arabaya binip çalıştırdı.
Yol baya uzakmış 1 saatdir yoldayız. O ne be. Karşıma dev bi dinazor aman yani dev lise çıktı. Babam arabayı park ettikten sonra ikimizde indik. Bana valizimi verdikten sonra gidecekken bir şey unutmuş gibi döndü ve elime arabanın anahtarını ve başka bir anahtar daha tutuşturdu ve
-* Bu arkanda gördüğün son model siyah arabanın anahtarı. Diğeri ise yeni evinin. Annene pazar günleri geliceğini soyledim ama sen gelmiyeceksin. Telefonuna adresi attım.Tatil günleri ora kalıcaksın. Biliyorsun annen ölmek üzere o yüzden ondan onunda senden bi süreliğine ayrı kalmanı istiyorum. Alışmalısınız yoksa daha çok canınız yanar kızım. Seni seviyorum. Beni affet. Sana söylediğim zaman gelirsin tamam mı?* dedi. İlk kez kızım dedi bana. Ve benimle konuşurken ilk kez bu kadar uzattı. Sadece başımı sallamakla yeltendim. Ve gitti. Söyledikleri çok mantıklıydı aslında. Annem kanser. Böylesi ikimiz içinde iyi. Arkama döndüğümde arabamı görünce bayılıcaktım. Bu nasıl bir şey ya.
Şoku atlatıp okula girdim. İlk iş müdür odasına go go. Odayı zar zor bulup girdim. Tıklatmayı unutdum ya keşke unutmaz olaydım girdiğimde 45 yaşlı müdür sandığım adamın yüzünü görünce midem bulandı. Bu ne tür sapık ya makyaj yapıyo. Ben girince sildi hemen makyajı. öğğğ.
-*Mereba. Elif Karayel. 17 yaşındayım. Kayıt işlemimi yaptıysanız odamın hangisi olduğunu bilmek isterim* dedim. Şaşırmış gibiydi. Qaliba ilk de fa böyle aceleci birisini gördü.
-*Mereba kızım yanlış anlama sen girince gördüm yüzümün halini torunum az önce yanımdaydı annesinin çantasından arakladığı şeyleri yüzüme sürmüş. Bende unutmuşum haliyle. Buyur odanın numarası 10A* dedi. Ay yazık kıyarım. Evet ben kıyarım. Neyse bu kendime yaötığım soğuk espiriyle kendimden iğrendim ve kafamı sallayıp odadan çıktım. Sıra odamı bulmakta.
Ahanda buldum. Sınıfıma girdim daha zil çalmamışken sonrada yerimi seçip oturdum. Tabiki en arkadan pencere önü. 5 dk sonra ben telefonumla oynarken biri
-*Yerini şaşırmışsın qaliba orası sevgilimin yeri* dedi yani cıyakladı kapşdan giren taşı yani meteoru off erkeği gösteren kız. Bende susmadım tabi
-* Ah evet senin kafanı kırıp üstünde oturmalıydım demi?* diyerken ayağa kakltım. Kız biraz ürküp uzaklaştı ve deminki taş pfff yani erkek geldi ve
_* Birisi yerimden uzaklaşırsa iyi olur. Hiç havamda değilim* dedi ve biraz yaklaştı bana. Ve dahada yaklaşırken tokadı geçirdim. Keşke yapmasaydım iki erkek benim ağzımı ve gözümü bağyalıp okuldan çıkardılar. En son bir araba sesi duydum sonrası kafama vurulan ağır şeyden dolayı karanlık....
Evet devamını isteyen mafya şekerler vote ve yorum lütfen.♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyayla Zorla Evlendiriliyorum
ChickLitKim hayatına karışılsın isterki? Ama maalesef bazıları buna maruz kalıyor... Baş roller- Elif Demirel, Bora Soydere Diğer rolleri okuyunca biliceksiniz. Yazarınız üşengeç