3.2-Özel Bölüm 1

7.3K 458 88
                                    

Yoongi mesajı okuduktan sonra gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı ve hayal görüp görmediğini kontrol etti. Jimin, şuan kapısının önündeydi. Okulda çoğu kez görmüş olmalıydı fakat ona hiç kimseye Jimin olarak bakmamıştı. Terleyen ellerini pijamasına sildi. Hızlıca merdivenlerden indi ve kapı önünde duraksadı. Üstünde Iron Man'li pijamaları ayağında da ayıcıklı pofuduk terlikleri olduğunu fark etti. Zaten hızlanan kalbi yüzüne basınç yapıyordu, kafasını sallayıp kapının kolunu çevirdi. Nasıl göründüğünü umursamıyordu sadece Jimin'i görmek istiyordu.

Bahçe kapısından çıktığında kalbinin sesi kulaklarını sağır edecek biçimdeydi ve elleri titremeye başlamıştı. Bu, onu sevdiği anlamına gelmezdi değil mi? Sonuçta onca senedir görmediği arkadaşını görecek olan her insanda bu tatlı heyecan bulunurdu.

 Karşısında arkası dönük biçimde bekleyen bedeni görünce duraksadı. 

"Jimin?" sesi titrememişti ama kendisinin bile zor duyabileceği bir tonda çıkmıştı. Çocuk önünü döndüğünde Yoongi tuttuğu nefesini birden verdi. Değişmişti, her ne kadar fotoğraf attıysa da onu tanıyamamasına şaşırmamalıydı. Yüz hatları daha belirginleşmişti ve boyu uzamıştı, her şeyi değişmişti. Değişmeyen tek şeyi bakışlarıydı.

İki adımla aralarındaki mesafeyi kapattı ve yüzünü görebileceği bir noktaya geldi. Sokak lambası yüzüne vuruyordu ve kirpiklerinin gölgesi elmacık kemiklerine düşerken gülümsedi. Yoongi kalbinin teklediğini hissetti.

"Pijamaların çok ince, üşüyeceksin." 

Bedeni titriyordu ama soğuktan olduğunu sanmıyordu. Kısa bir kahkaha attıktan sonra göz yaşlarını daha fazla tutamayacağını fark etti. Sarsılarak göz yaşlarının düşmesine izin verdi.

"Hey, neden ağlıyorsun şimdi?" Jimin bir elini uzatıp düşen damlaları yakaladı ve üstündeki ceketi çıkartıp nazikçe omuzlarına bıraktığında titremesi biraz olsun dinmişti fakat göz yaşlarına engel olamıyordu.

"Çünkü" burnunu sertçe çekip kızaran gözlerini ovaladığında ve pijamalarıyla adeta bir çocuğu andırmıştı. "Çok soğuk tamam mı? Üşüyorum." Sona doğru kısılan sesi hafifçe titremişti.

Jimin çenesini sıkarak Yoongi'ye yaklaştı, kollarını ona doladı ve hıçkırıkları kesilene kadar bırakmadı. 


*Jikook severseniz profilimizde "parabatai" adlı one shot, chanbaek seviyor iseniz de "Art" adında yeni başladığımız bir fanfic bulunmakta. Onları da yalnız bırakmayın~

yoonmin::textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin