Yoongi, aldığı mesajdan sonra gerçek olup olmadığına karar verememişti. Birkaç dakika geçmişti, arayan veya mesaj atan yoktu. Öylesine söylemiş olabilir miydi? Bilemiyordu. Hiçbir şeyden emin olamadığı gibi bundan da emin olamıyordu.
Yattığı yatakta hareketsizce durup bir süre tavanı izledi. Sesini merak ediyor muydu..? Kesinlikle. Onunla ilgili birçok şeyi merak ediyordu. Sesi ise bunların başında geliyordu.
Yatağından doğrularak derin bir nefes aldı. Önüne gelen saçlarını altına doğru yatırıp kuruyan dudaklarını birbirine bastırdı.
Telefonun tanıdık melodisi kulağına dolduğunda elinden kaydı ve yatağın üstüne düştü. Özel numara yazısını gördüğünde nefesinin teklediğini fark etti.
Yaklaşık 4 aydır yazıştığı -hah, tabii ki günleri saymıyordu saçmalamayın- çocuğun sesini ilk kez duyacaktı. Heyecanlanması gayet normaldi. Ya da değildi, gayet soğukkanlı biri olduğunu biliyordu. Öyleyse neden bir telefon çalışında kalbi kulaklarında atıyordu ki?Daha fazla bekletmemek adına telefonu cevapladı ve kulağına götürdü. 1-2 saniye telefondan gelen hışırtıları dinledikten sonra yutkunup bir şeyler gevelemeye çalıştı. "Hey?" Sesinin titremesiyle kendine küfür savurdu ve boğazını temizleyip tekrardan konuştu. "Şey, orada mısın?"
Telefondan gelen hışırtılar azaldığında boğuk bir ses duyuldu. "Yoongi-ah?" Yoongi ne zaman tuttuğunu bilmediği nefesini tedirginlikle geri verdi. Sesinin tınısını öyle güzeldi ki tarif edebileceğini sanmıyordu. Tizdi, ama aynı zamanda boğuktu. Kabus görüp uyuyamadığınızda sizi rahatlatmak için yanı başınızda size hikaye anlatacak birinin sesine benziyordu, huzur verici işte. Telefonun karşısındaki sadece adını söylemişti, bunları düşünmesinin saçmalık olduğunu biliyordu ama Yoongi daha önce ismini bu kadar güzel telaffuz eden birini görmediğine yemin edebilirdi.
Hışırtılar yükselmişti ve karşısındaki onun ismini yinelese de ses oldukça titrek geliyordu. Ne olduğunu anlamadığı bir anda telefon kapandı. "Hey!?" Telefonu kulağından uzaklaştırdı ve neredeyse bağırarak konuştu. "Ne oldu şimdi? Aish!" Telefonu kapatıp saçlarını sinirle karıştırarak yatağa atladı ve yastığı kafasına geçirerek tüm gücüyle bağırdı.
İlk kez özel bölüm şeysi yapıyoruz, yorum ve votelarınızı bekliyoruz.~^O^~
°Reklam°
Bangtan Family diye yeni bir texting yazıyoruz ona da bir göz atıp kütüphanenize eklerseniz seviniriz. İyi okumalar!! ヽ('▽`)/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yoonmin::texting
Fiksi PenggemarChimchim: Bir şey söylemem gerek. SugaRapper: Gecenin bu saatinde mesaj atıp güzellik uykumdan uyandırdığına göre önemli olmalı. ChimChim: Ah, sen zaten güzelsin. SugaRapper: Dalga geçme de söyle işte. Chimchim: Seni seviyor olabilirim, tamam ki...