/\/\-3

54 7 2
                                    

                     *Medyadaki şarkıyı dinlerseniz Mume mutlu olur*
_____________________________________________________________________________
Kimden:kimJongin@outlook.com
Kime:DoDowl@outlook.com
Konu:İlan
İleti:
    Merhaba. Ya da günaydın demeliyim. Sabahın bu saatinde rahatsı ettiğim için özür dilerim ama bekleyemedim. İşinizi titizlikle yapmanızı anlıyorum bu yüzden tabii ki burdan konuşup tanışabiliriz. Ayrıca beni tanımak için sorduğunuz her soruya titizlikle cevap vereceğim. Umarım iyi anlaşırız.
Kendinize iyi bakın:)
_____________________________________________________________________________
    Kyungsoo sabah kalktığında gördüğü mail ile mutlu hissetmişti. İçinden bir ses bu çocukla iyi anlaşacağını söylüyordu. Ona sormak istediği bir sürü soru vardı ve aradaki tanışma kısmını uzun tutmak istemiyordu. Eğer iki gün sonra içi ısınırsa Jongin ile görüşecekti çünkü sergi için yardıma ihtiyacı vardı. Ve onu daha mutlu eden şey ise Jongin'in bir Koreli olmasıydı. Ama tabii Jongin onun Koreli ve dünyanın en ünlü ressamı olduğunu bilmiyordu.
Kyungsoo sormak istediği soruları kahvaltıdan sonraya bırakmaya karar vererek kucağındaki laptopunu yanındaki masaya koydu ve yataktan çıktı. Karışık saçlarını dahada karıştırdı ve topallayarak aşağı indi. Mutfaktaki radyoyu açtı ve bir kanalda durdurdu. Daha sonra dolaptan mısır gevreğini çıkardı ve buzdolabındada sütü alarak iki güzel şeyi birbiriyle buluşturdu. Daha sonra kasesini aldı ve oturma odasındaki kırmızı pofuduk koltuğa yerleşti. Nerdeyse içinde kaybolur hale geldi. Yanındaki kumandadan televizyonu açtı ve kendine bir çizgi film kanalı seçti memnun memnun izlemeye başladı.
"Yah! Evlilik programını aç Soo!" Mume mızmız mızmız yanında söylendi. Gıcık şey ne olacaktı işte.
"Mume uslu bir çocuk ol ve çizgi filmini izle." Kyungsoo ağzı doluyken konuştu.
"Hayır evlilik programını istiyorum." Mume kesin bir şekilde söyledi.
"Neden açmıyorsun o halde?" Kyungsoo piç bakışlarını Mume'ye yöneltti.
"Yah! Bel altı oynuyorsun ama!" Mume çirkin çirkin konuştu.
"Umrumda değil çizgi film izlemek istiyorum. Hem nasıl programmış bu, program dediğin günde bir kere çıkar. Akşamları çıktığını sanıyordum..."
"Kapa çeneni..." Mume kendini koltuğa bıraktı ve yüzünü yastığa gömdü.
"Şo çoçokton no hobor?" Mume hala yüzü yastığa gömülüyken konuştu.
"Ne? Ne diyon be?" Kyungsoo büyük gözlerini Mume'ye dikerek söyledi.
"Diyoruum kiii! Şu çocuuktan nee habeeer?!" Mume birden kafasını kaldırıp Kyungsoo'ya yaklaşarak bağırmaya başlamıştı. Kyungsoo Mumenin yaklaşmasıyla refleks olarak geri çekildi.
"Bağırma... Ne kadar sinirli bir çocuk oldun çıktın sen..." Kyungsoo elindeki bitmiş kaseyi önündeki sehpaya koydu ve ayaklarını uzatarak gerindi.
"Bu sabah yine mail yazdı. Beni en çok mutlu eden şey ise Koreli olması. Sanki daha iyi anlaşacakmışız gibi geliyor. "
Mume ona sınayıcı bakışlarla baktı.
"Sakın o çocukla benden daha yakın olmaya kalkma yoksa artık hayatına kız olarak devam edersin" Kyungsoo Mumenin ciddiyetle söylediği şeyle ürkerek geri çekildi.
"Y-yok canım sende... Neyse ben bulaşıkları makineye dizeyim." Kyungsoo sehpadaki kaseyi alıp koşar adımlarla mutfağa gitmeye başladı.
"Yah Soo!" Mumenin bağırmasıyla durdu.
"Evet?" Kyungsoo tedirgince söyledi.
"Şu evlilik programını açıver..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
_____________________________________________________________________________
Kimden:DoDowl@outlook.com
Kime:kimJongin@outloook.com
Konu: Jongin'e sorular vol1
İleti:
Merhaba Jongin. Nasılsın? İyi olduğunu umarak seni tanımak adına sorularımı sıralamaya başlıyorum.
1- kaç yaşındasın?
2-en sevdiğin rönesans ressamı?
3-van gogh hakkında ne düşünüyorsun.
4-resim dışında ilgi duyduğun bir sanat dalı var mı? Pek yetenekli olmadığını söylemiştin ama herhangi bir dalla uğraşıyor musun?
5-hobilerin neler?
Şimdilik beş tane yeteceğini düşünüyorum. Seni fazla yormak istemiyorum. Sorularım saçma olabilir ama zaten saçma bir insanım umarım sorun olmaz. Umarım zevk alırsın. En kısa zamanda bana yaz.
Evimden sevgiler:)
_____________________________________________________________________________
Jongin yarım saattir boxerı ile dağınık koltuğunda oturuyordu. (Boxer kısmını ekliyimde azıcık beyniniz hayal ederken şenlensin skslls)
Kucağındaki ısınmaya başlamış laptopu az önce gelen mail üzerine ne kadar süredir düşündüğünü gösteriyordu. Sorulara nasıl cevap vereceğini bilmiyordu. Aslında bu sorulara neden bu kadar çok düşündüğünüde bilmiyordu ya...
"Ekranı bakışlarınla deldin Jongin! Artık şunu cevapla nerdeyse akşam olacak!" Chanyeol saçlarını elindeki siyah havlu ile kurularken konuştu. Daha sonra kendini koltuğa attı ve telefonunda bir şeyleri karıştırmaya başladı.
"Chan..."
"Hm?" Chanyeol hala dikkati telefonundayken sordu.
"Nasıl cevap vereceğimi sanırım bilmiyorum. Bir şeyleri yanlış yazarsam diye korkuyorum." Chanyeol kafasını telefondan kaldırıp korkunç korkunç Jongin'e baktı.
"Jongin bazen bu evrendeki en saçma kişi olduğunu düşünüyorum. Sorulara yanlış cevap verme gibi bir imkanın yok çünkü bu soruların cevabı tamamen kişisel. Doğru cevap diye bir şey yok lanet olası. Sadece kişisel görüşlerini yaz ve adama gönder onu çok beklettin." Chanyeol tekrar telefonuna döndü ve karıştırmaya devam etti.
  Jongin bir süre Chanyeol'un dediklerini gözden geçirdikten sonra haklı olduğuna karar verdi ve ellerini klavyede gezdirdi.
  Yazma işlemini bitirip maili gönderdikten sonra akşam yemeği hazırlamak için mutfağa girdi. Az sonra çalan ev telefonuyla Jongin telefona uzandı ve cevaplama tuşuna basıp kulağıyla omzu arasında kıstırdı.
"Alo?"
"Alo? Chanyeol orda mı?"
"Chanyeol mu?" Jongin'in bağırarak söylediği şeyle Chanyeol hemen mutfak kapısında belirdi ellerini 'ben yokum yokum' dermişçesine salladı.
"A-ah üzgünüm ama Chanyeol burda değil."
"Ne? Orda olduğunu biliyorum lanet olası herif  arkadaşını korumayı bırakta telefonu ona ver!" Jongin karşıdaki kızgın bayanın sesinden dolayı Chanyeol'un nasıl bir halt yediğini tahmin edebiliyordu. Sıradan Chanyeol işte, biriyle yatar sonra onu kızdıracak bir şeyler söyler sonra bunlar olurdu.
"Hayır hanımefendi onu korumuyorum o gerçekten burda değil yaklaşık bir hafta önce uzaylılar tarafından önce falakaya yatırıldı tecavüz edildi daha sonrada kaçırıldı." Jongin söylediği şeye 'ben ne bok yiyorum' düşüncesiyle baktı. Kapıdaki Chanyeol ise dizlerinin üzerine çöküp tanrıya ona daha akıllı bir arkadaş vermesi konusunda yalvarmaya başladı.
"Ah cidden mi tamam o zaman ben sonra arayım. Saçmalama seni ahmak telefonu hemen Chanyeol'a ver  yoksa bundan sonra olacaklara ben karışmam!" Jongin ne yapması gerektiğini sorarcasına Chanyeol'a baktı. Chanyeol ise omuzları öne düşük bir şekilde geldi ve Jongin'den telefonu aldı.
Ondan sonraki yarım saat ise Chanyeol'un telefondaki bayana bir şeyler anlatmaya çalışmasıyla ve en sonunda tekrar bir kavgayla konuşmanın bitmesiyle gerçekleşti. Bu sırada ise jongin yemeği çoktan hazırlamıştı ve sofraya oturmuş Chanyeol'un gelmesini bekledi. Chanyeol uzun bacaklarını masaya sığdırdıktan sonra eline çatalını aldı ve  ağzına bir şeyler tıkıştırmaya başladı.
"Kendine düzenli bir hayat kurmazsan hastalık kaparsın ve çükünü kesmek zorunda kalırlar. Bu yüzden böyle sorunlarla uğraşmak istemiyorsan bunlara son ver." Jongin ağzı doluyken derdini anlattı ve bunda oldukça başarılıydı.
"Kapa çeneni Jongin ben eğlenceli şeyleri yaparım."
"Birini gerçekten sevmekte eğlencelidir. Yani öyle umuyorum..."
"Sen sus kara murat." Chanyeol ağzındaki yemekleri göstererek söyledi. Jongin tiksintiyle geri çekildi ve aklına gelen güzel sözle Chanyeol'a  ağzının payını vermek için ağzını aralamıştı ki bilgisayarına gelen bildirim sesiyle uzun atlama sporcularına taş çıkartacak bir şekilde sandalyeden ve bir kaç koltuğun üzerinden atlayarak  bilgisayarına ulaştı. Daha önce arkadaşını böyle görmeyen Chanyeol'un söylediği tek şey ise bir "oha" olmuştu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
_____________________________________________________________________________
Kimden:kimJongin@outlook.com
Kime:DoDowl@outlook.com
Konu: Jongin'in cevapları vol1
İleti:
Merhaba ben iyiyim. Siz nasılsınız? Ben de sizin iyi olduğunuzu umarak soruları cevaplamaya geçiyorum. Bu arada sorularınız saçma değil. Sonuçta kişisel şeyler ve kişisel şeyler saçma olmazlar.(bak bak Chanyeol'un lafları bunlar hep.)
1-21 yaşındayım.
2- aslında bu soru hakkında çok düşündüm çünkü hepsi evlatlarım gibi ama sanırım Michelangelo.
3-kısaca anlatmak gerekirse Van Gogh diyince aklıma "depresyon" geliyor.
4-evet pek yetenekli olmadığımı söylemiştim ama düzenli olarak gittiğim bir dans kursum var, ve bundan büyük zevk alıyorum.
5- hobilerim ise film izlemek, kitap okumak, banyo yapmak gibi sıradan şeyler olarak sıralayabiliriz.
Sorularınız açıkça yanıtlayabilmiş olmayı diliyorum. Dahası için bekliyor olacağım.
Evimdeki koltuktan sevgiler:)
_____________________________________________________________________________
Kimden:DoDowl@outlook.com
Kime:kimJongin@outlook.com
Konu: Jongin'e sorular vol2
İleti:
Sevimli velet seni. Benden küçükmüşsün. Ama yinede benimle resmi konuşmanı istemiyorum. Çalışacağım kişilerle rahat olmak isterim. Bu arada seni tanımak çok hoşuma gitmeye başladı. Neyse ben şimdiki sorularıma geçmeliyim. Çünkü daha uğraşmam gereken biri var...(Y/N: kıskanç Mume~)
1- ben sana resimlerimi eleştir dediğimde tarafsız olarak eleştirebilir misin?
2- dans gösterilerin oluyor mu?
3-bale eğitimi de alıyor musun?
4-ailenle mi yaşıyorsun?
5-gerektiğinde bana modellik yapar mısın?
İyi geceler Jongin...
_____________________________________________________________________________

Milyon Dolarlık RessamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin