Charper 3

75 3 1
                                    

След, като си изхабихме животите на играта.Сложих Кам да спи, защото беше късно.Стоях на високия стол и се наслаждавах на приготвените от мен спагети.
Том посегна към шоколадовия сироп в шкафа над главата ми.
-Какво правиш?-попитах, въпреки, че знаех какво е намислил.
-Ще си сложа сироп на спагетите!Що проблем ли имаш?-каза Том и изсипа сиропа в спагетите.
-Не ми е проблем, просто след тази твоя комбинация има да си висиш с тоалетната.-казах и започнах да разбърквам спагетите си.Той излезе от стаята и аз започнах да ям.
-Казах ли ти?-извиках аз.
Том слезе и ми седна на дивана.
Пусна телевизира и там беше той?!
-Чакай?!Защо те дават по телевизията?!-попитах очудено.
-Ами нищо, просто..Аз пях в едно шоу, като бях на 11.Но се очудван, че хората още ме помнят.-каза той и изгаси телевизора.
-Какво е станало?!-попитах аз.
-Нищо.-каза той и тръгна да се качва нагоре.Хванах го за ръката.
-Ще попитам пак и ако не получа отговор, ше има последствия!Какво е станало?!-казах аз.
-Оф, добре..Доста коментари в интернет ме засегнаха и спрях..-каза той.
-Не те са те забравили, ти си ги забравил!-казах аз и го пуснах.
-Какво ти се прави?-бързо смени темата.
-Спи ми се.-казах аз и заискачвах стълбите.
Влязох в моята стая и си облякох пижамата.Изведнъж вратата
се отвори и Том влезе и започна да бърка в шкаговете ми.
-Какво търсиш?!-попитах аз.
-Сутиен!-каза той и започна да хвърля всички принадлежности в шкафа ми.
-Сутиен?!За какво ти е?!-казах и му хванах ръката.
-Ще го дам на моя приятелка!Да го еба, стига си задавала толкова въпроси!-извика той.
-Млъкни!Ще събудиш Камерън!-казах аз и сложих пръст на устните му.Той ме повдигна и бях върху шкафа.
-Престани!Вари и са чукай с твоята "приятелка"-казах аз и имитарах кавичките с пръст.
-Ама ако искам да чукам теб?!-каза той.
-Ама ако с един замах, те лиша от поколение!-извиках и го избутах.
-Ела коте, аз не хапя!-каза той и започна да се приближава до мен.
-Ама аз да!-извиках и го захапах за рамото.
-Ауу!-извика той и излезе от стаята.
-Пада ти се!-извиках аз.
Легнах на леглото и се завих с меката завивка.Затворих очите си.Вратата бясно се отвори и Том връхлетя.
-Какво искаш!?-извиках аз.
-Забравих да взема Сутиен..-каза той и посегна към шкафа.
-Не!Няма да вземаш Сутиен!Не може ли да си почина поне една нощ, а?!Искам само да поспя!-извиках.Том плахо излезе от стаята ми и затвори вратата.
Легнах отново и затворих очи.
-На следващият ден-
Отворих очи и слязох долу, за да направя нещо за хапване.Вързах косата си на небрежен кок и заслизах по стълбите.
Влязох в кухнята и видях някакво момиче да е само по риза и бельо да пържи яйца.
-Коя си ти?!-попитах аз.
-Аз съм приятелката на Том.Джесика.Приятно ми е!-каза и подаде ръката си.
-Аз съм Скарлет!Бавачката на Том и Камерън.-здрависахме се.
-Как се запознахте с Том?-попитах и започнах да подреждам масата.
-Срещнахме се в парка.Преди 2 месеца.Беше много романтично..-каза тя.
-Том ли ти отне девственноста?-попитах аз.
-Да.Радвам се, че той го направи.-каза тя.
-А кога беше това?-попитах аз.
-Вчера.-каза тя спокойно.
-А, ясно.-казах аз и продължих с подреждането на масата.
Усетих как някой слиза по стълбите.Само ако е Том..
-Добро утро!-обади се Джесика и с Том се целунаха.
-Добро да е, бебчо!-каза Том и посегна към палачинките.
-Не пипай!-извиках аз и Джесика се засмя.
-Искаш ли тази вечер да дойдеш с нас на парти?-попита Джесика.
Какво?!Не..
-Немога.Трябва да гледам Камерън.-казах аз.
-Партито ще е за рожденният ден на моя приятелка.Ще е в едно кафене в което има детски център и там можеш да го оставиш, за да си играе.-каза Том.
-Немога.Няма как да се натрапя на партито на момиче което не познавам.-казах аз.
-Добре.Както решиш, но обещай, че ще си помислиш!-каза Джесика с обедителен поглед.
-Обещавам.-казах аз и се усмихнах несигурно.Запътих се към стаята на Камерън.Влязох и го видях как спи сладко..
-Добро утро, Ками!-казах аз и го целунах по бузата.
-Добро утро, како!-каза той и уви ръцете си около врата ми все едно ме прегръща.
-Ще ти оставя дрехи да се преоблечеш и щом си готов слез долу.-казах и започнах да бъркам в гардероба.Извадих му една тениска с логото на батман и едни черни скъсани дънки.
Ооравих му леглото и оставих дрехите върху мекият матрак.
Отворих вратата и се обърнах, за да видв какво прави Кам.Засмях се.Камерън си миеше зъбите и правеше смелни физиономии в огледалото.Отново се засмях и излязох от стаята.
-Готова ли си?-попита Том.
-За какво?-изненадано попитах аз.
-За партито.-каза той и намигна.
-Казах ти няма да мога да дойда.-казах аз и заслизах по стълбите.
Том ме хвана за ръката и ме завъртя.Стисна ме в обиятията си и уви ръцете си около кръста ми.
-Стига, имаш си приятелка!-казах аз и се опитах да се отмъкна от хватката му, но той я подтисна.
-Какво пречи да имам две?-прошепна в ухото ми.
Изведнъж Камерън излезе от вратата и ни погледна странно.
Том ме пусна и заслиза долу.
-Той биеше ли те?-попита детето.
-Не.-казах аз и отидох да се преоблека.
Облякох си:

Слязохме долу и чакахме Джесика да си намери телефона

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Слязохме долу и чакахме Джесика да си намери телефона.
-Ето го!-извика тя и пъхна устройството в чантата си.
-Хайде!-каза Том и ние излязохме.
Влязохме в таксито.Том се настани до шофьорското място, а аз, Джескика и Кам седнахме отзад.Кам беше седнал на скута ми и караше количката си по седалката на Том.
Чудя се да кажа ли на Джес за Том..
Колата спря, Том даде няколко долара на човека и излезе.Отвори вратата и Кам слезе, аз след него и после Джесика.Влязохме в рестовюранта и там стоеше момипе с кафява коса и русо омбре.Като видя Джес, очите ѝ светнаха.Засили се към нея и се прегърнаха.
-Ари!Честит рожден ден!Желая ти да си жива и здрава, много щастлива, усмихната..-каза Джес и ѝ подаде жълтата кутия.
-И все така красива!-каза Том и се прегърнаха.
-О, благодаря ти!Ти сигурно си Скарлет?Аз съм Ариана Гранде.-каза и подаде ръката си.
-Да аз съм, нови ните напредват бързо!-погледнах злобно Том и се здрависах с момичето.
-А кое е това сладурче?-каза тя и се наведв над Кам.
-Аз се казвам Камерън.-каза той и се гушнаха.
-Ой, сладури!-каза Джесика и закачливо стисна носа на Кам.
-Ела Кам!-казах аз и улових детето за ръка.Тръгнахме към детския център.Кам седна върху мекото матраче и сабу обувките си.Прегърна ме и влезе в привлекателното местенце.
Отидох до масата на която беше Том, Джесика, Ариана, Зейн и още едно русо момче.
-Аз съм Найл!-каза русия и подаде ръката си.
-Аз съм Скарлет.-казах и се здрависахме.
След 2 часа
Тръгнах към цвнтъра и започнах да викам името на Камерън.
Влязох, за да го потърся, но не го намерих.Отидох до бюрото за информация, но там казаха, че си е тръгнал преди 2 минути.
Къде е Камерън!?!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nanny ScarletWhere stories live. Discover now