2014
Bütün sene boyunca teog denilen saçma sınava çalıştım. Hayır sen bilmiyor musun anneni babanı sekizinci sınıfa kadar orada okumana zor izin verdiler. Devlet okulları bence daha güzel en azından kendini bi şey sanan kızlar yok.
"Serpil hadi ama"
"Tamam anne geliyorum"
Tabii ki siyah pantolon siyah tişört, hayatım boyunca giydiğim elbise sayısı toplasan 10 etmez dolabımdada bulunmaz. Merdivenlerden yavaş yavaş inmeye başladım niye bu kadar çok merdiven vardıki bu evin mimarindan nefret ediyorum. Mutfağa bir şeyler yemeye gidene kadar anam alıyo.
"ELEM"
Diyer ismimde Elem.
'Serbil Elem Ertunç"¤¤¤
ÖZEL ŞAHİN KOLEJİ
Okul lise deyil sanki üniversite kütüphanesi bizim eski okul kadar.
Hani o klâsik orta yaşlarda göbekli gözlüklü kel müdürler varya iste bu müdür öyle değil.
Baya yakışıklı bir adam.
Babam sağolsun bir saatlik işi beş dakikada haledince işimiz çabuk bitti.
"Size Elem'in gideceği sınıfı göstereyim"
"Lütfen" evde barip çağıran annem gitmişte yerine nazik bir kadın gelmiş. Sınıf baya büyük, bizim eski okul ile uzaktan yakından alakası yok normal okuldaki sıralar yazılarla dolu olur perdenin kornişleri düşmüş olur panolar iğne izleri ile dolu olur ama bu okul öyle değildi.
---
"Hadi biraz daha hızlı daha bavul hazırlıcaz"
Ağlamak istiyorum yarın sabah erkenden PANAMA'ya gidiyoruz uçak sabah dokuzda.
Geçen seneki eksiklerim [bikini] dolayı annem hazırlayacak bir kaç özel eşya dışında...°•°•°•°•°•°•
Evime dönmek istiyorum 3 ay boyunca babamı göremicem. Babama son kez daha 'bende senle kalıyım' bakışı atım babam almış oluca ki olumsuz anlamda kafasını saladı.
Ve işkence dolu bir tatil daha başlamış bulunmaktadır. 😢😥😭😪😿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEM
General FictionSerdar:ilk aşkım Eda:dostum Maya:yeni arkadaşım Barış:kankam Eralp;???? Aşk bu belimi olur Sizce bunlar ile ne olur...