eve dönüş

33 3 3
                                    

Uzun ve sıkıcı bir Panama tatilinin daha sonuna geldik.
"Annem sizde Istanbul'a gelin"
"Kuzum geliriz tabii. Hayırsız damat bi kaç gün bile kalmaya gelmedi" gözlerimi devirdim içimden 'ben bile gelmek istemiyorum' diye geçirdim
"Hadi ama anne geç kalıyoruz"
"Sevtap kızım eve varınca arayın" annem başını saladı.
Teyzemlerin sahte sarılmaları sahte 'Hoşçakal' demeleri sonunda bitti hiç bir ile vedalaşmadım çünkü hepsi sahte.
Annemin zor olsada izin vermesiyle ekonomi plas'taki yerimi aldım. Yanıma oturan çocuk bir taş bir taş anlatamam.
Kumral saçlarını dikmiş, kahverengi gözleri beybi fece suratı. Bu türkçe bilmiyordur şimdi.
"Baya yakışıklısın , Türkiye'de hiç böyle yakışıklılar yok s bide yüzüme mall mall bakiyor salak"
"Bir:salak sesin
Iki:ben Türküm"
Rezil oldum kesin.
"Ama sizde hiç beli etmediniz"
"Ortalarda Türküm diye mi geziniyim. Yakışıklı olduğumu biliyorum sende fena satılmasın"
O alaycı poker suratına bir tane yapıştırasım var.

"bak yanındaki koltuk boş oraya otursana "derken yaşlı takma dişili bir kadın oturdu kadının hemen yanına da güzel bir kız oturdu.

"Yeni den tanişalım bemim adım Barış Atasoy"

"Bu barış teklifini kabul ediyorum Elem yani Serbil Elem"
"Tanıştımıza memnun oldum Elemnur" ayy gıcık
"Ismimde Nur yok ve de Serbil'i kullanıyorum"
"Tamam Elem Nur bi daha sana Serpil derim" şu an elimde olsa alaycı ifadeyle bakan suratına bir tane geçirmiştim dua etsin ucaktayiz.
"Tamam tamam bir daha Serbil derim Elemnur"
"Bu samiyetinizi anlamadım şurada beş dakika dan beri beni tanıyorsunuz"
"Beş dakika mı? Yolu yarıldık"
''Hııı, aynen'' diyip konuyu kestirip atım.
Salakım niye sen kestirip atarsın ki mall keşke biraz daha konuşsak. Teyze ile yer değiştirmisler kızla konuşuyor pis Barış azcık savaş.

"Kızım"
"Efendim teyze"
"Benim cişim geldi"
"Teyze benim tuvalete benzer bir halimi var"
"Kızım beni yüznumaraya görürsen yoksa altıma işicem. Aay. Oof dayanamıyorum"
"Tamam"
Bu uçaktaki herkes türkümü yoksa babamı
(Altına yap bana ne)

Kadın iki saattir çıkmadı öldümü lan
"Teyze öldün mu? Teyze"
"Kabız olmuşum da ondan"  bu kadar derine inmeseydi iyidi ama.

Teyze önde ben arkada yerimize geldik tam oturacaken uçak salandı ve ben Barışın kucağına düştüm  aşk yeniden dizisindeyiz sanki ama o ne Fatih nede ben Zeynep .
"Bıraksana beni. Fırsattan yararlanarak bide sarılmış pis sapık sahte Panama'lı insanlık yoksunu  size tut diyenmi oldu gadarlık timsali, odun, hıyar, sapık, terbiyesiz hayvan..."
"Bunları söyleyene kadar üstünden kalka bilirsin mesela kene gibi yapistin. Hem ben tutmasam yeri öpüyordun"
"Seni öpceyime yeri öperim"
"Bu samiyetinizi anlamadım şurada beş dakika dan beri beni tanıyorsunuz bu cümleyi siz kurdunuz"
"Bide cümlelerimi ezberlemis pis sapik. Beş dakika mı? Yolu yarıldık"
"Hııı. aynen"
"Şizofren misiniz? Bütün harflerime kadar ezberlemis şizofren, hasata"
"Yanliz bunları söylerken hala kucagimdasiniz" bide bıyık altindan gülüyor diycem bıyı yok beybi fece bi suratı vayy(r). Gülmemek için dudagini bastırıyor bide ama böyle baya yakışıklı duruyor.
"Herkes yerine otursun inişe geçiyoruz" hostesin sesi ile Barışın kucağından kalkmak zorunda kaldım, kadına kötü bakışlarımı atım tabii beni takmadı o ayrı bir konu.

Sonunda geldik babamı cok özledim kedim Gece'yi çok özledim eminim babam Gece'ye bende iyi bakmiştir.
"Senin pardon sizin ile tartışmak güzeldi Serpil"
"Sizin ile tanımakta güzeldi Barış Atasoy" ama ben senden ayrılmak istemiyorum hoşçakal bir daha hiç göremicem yakışıklı çocuk. Hani şu filimlerde önce kız bakar giderken çocuğa sonra erkek bakar kız giderken hı bizde ondan olmadı annem yanıma damlayınca zaten dizilerde en kilişe en sevmediğim sahne olmadı.

"Babaaa seni çok özledim"

 ELEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin