5. bölüm

27 1 1
                                    

"Barış"
"Elem" tüm sınıf beni  gertiçekmiş gibi bakıyor korkuyorum.
"Siz ekonomi place deyilmiydiniz" dedim
"Asıl siz ekonomi place deyilmiydiniz"
"Önce ben sordum ama neyse cevap veriyorum; uçak yolculuğunda bir şey yiyince midem bulanıyor bu sebeple boşuna para vermek istemedim. Peki ya siz" dedim
"Bi fakirler içine karışayım dedim" bütün kendini beyen miş zenginler picler aynı.
"Hemen koca gözlerini devirme şaka yaptım canım oyle istedi hem duydum ki güzel kızlar varmış" yine gözlerimi devirdim
"Orası benim yerim" orta sıradan başka bir yerde oturamam bu sebeple yerim için savaşa bilirim. "O yüzden oturdum zaten"dedi. fısıltılı bir şekilde "bu kızlar yiyecek miş gibi bakıyor lütfen lütfen buraya oturayım" dedi
"Tamam"
Sınıfın tüm dikkati bir anda kapıya çevrildi bende kafami kapıya çevirdim 4-5 kişilik bir erkek gurubu girdi içeri önce sınıfa bir bakış atı sora da bize baktı oradan bir çocuk bize doğru bakıp " siz kimsiniz" dedi.
"Biz yeniyiz"dedi Barış . Barışın söylediği sacma saçma söze kafamı salamkla yetindim...

⏳⌛⏳⌛⏳⌛⏳⌛⏳⌛⏳
Eralp'ten

Grup ile birlikte sınıfa girdik önce sınıfı bir gözden geçirdim sonra yeni gelen iki kişiye çevirdim bir erkek bir kiz ya kardeş ya da sevgiliydiler umarım kardeştirler. Kiz güzel bir şey.
Fatih'e kim oldunu sorması için işaret yaptım "siz kimsiniz"
Yeni gelen çocuk "biz yeniyiz"dedi. Saki alamadık. Kız sadece başını salamakla yetindi. Daha soru soracaken öğretmende tam zamanında sınıfa geldi.
"Arkadaşlar sınıfıza yeni kişiler gelmiş kimsiniz? Hangi okuldan geldiniz?"dedi konuya direk geren hocamız sanki yil ortasindaymisiz gibi. Yenilerde şaşırdı. Biz bu okulda genelimiz ana sınıfından beri okuyoruz.
"Isimim Barış Atasoy. Özel Atasoy orta okulundan geliyorum" dedi isminin Barış olduğunu
öğrendiğim çocuk.
"İsmim Elem Serpil Ertunç. Şehit Ali orta okulundan geliyorum"
'Tunç Ertunç'un kızı devlet okulu'
Herkes gibi bende şaşırmıştim Tunç amcanın kızı. Tunç amcanın kızı olduğunu biliyordum ama böyle olduğunu bilmiyordum...

 ELEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin