"Ne!İstanbul mu?Hah tabiki de-"
"Evet!"dedi babam otoriter sert sesiyle.
"Ama ben hayır diyecektim"dedim dudak büzerek.
"Naciye şuna bir şey söyle ayağımın altına almayayım"dedi babam anneme bakarak.Hayır istemiyorum istanbul'u!
Hem ben kimde kalcam ne yiyeceğim!Bunları düşünmeden evet!Olur mu öyle şey!
"Bey dur yapma!"dedi annem bağırarak.Bu karı çok pembe dizi izliyor benden söylemesi.
"Ana babamın birşey yaptığı yok!Sakin ol kadın"dedim.
"Kadın mı?Ananla böyle mi konuşulur terbiyesiz çabuk odana!"dedi babam.
"Baba ben 5 yaşındaki çocuk muyum Allah aşkına!"dedim.
"17 yaşındaki kızada benzemiyorsun ama!"dedi.17 mi dedi?Yazıklar olsun daha yaşımı bilmeyen bir babam var.Tüh!
"Baba ben daha dün 18 yaşıma girmedim mi?Hem benim hediyeler nerede hem!"dedim.Hediye önemli.
"Kızım bizim maddi du-"
"İyi ana iyi"dedim.Ve koşarak odama çıktım.Darıldım onlara.Şaka len şaka.biraz film gibi yaşayalım hayatı ya!Ama bende güzel olsam!
Telefon bildirimlerimim sikilmesi dışında her şey güzeldi. Hayat gü-bir dakika benim Bildirimlerim mi?
Telefonumu aldım.İPhonedir kendisi.Kıymetlimiz.
Grup adı/Loading please
Ecem/Cağnığm sıkığdığl
Faruk/lan ecem klavyeni mi siktiler?
Ecem/hağyığr leğn sabğağh big açtığm klağveğye böğyle şiğmdiğ
Ben/tamam sus tamam.Anladık.Bir saniye grubun adı ne lan öyle kim yaptı lan.
Mine/Ben yaptım leyla.Ama ne müko olmuş değil mi?
Ben/Oow.Ne müko bilemezsin.Hayır bildiğin İngilizce kelimeler ile yaptığın bu çalışma zaten senden beklenirdi.
Faruk/Giray nerede?
Ben/ananın amında
Mine/küfür haram.Sus.çarparım ağzına
Faruk/lan leyla anamı karıştırma olum!
Ben/olum?Olum?olum?Sikik beyinli
Mine/Yav bak hele!
Faruk/yarram!
Mine/faruk!Yeter lütfen küfüre alerjim var!
Ben/Tamam be!Zaten bende imanlı kızım.
Giray/imanlı ve kız djfjdjdjdk Leyla güldürdün akşam akşam
Faruk/Akşam mı?Kafan mı güzel abicim
Giray/klavye yazdı lan
Ben/he Giray he kesin klavyedir canım o!Hadi ben kaykay sürmeye gidiyorum gelen varsa gelsin!
Mine/Ben geliyorum ama kaykay süremem ki ben!
Giray/ben olmazsam olmaz.
Ben/tabi sende gel egosu tavan yapmış lambayı kıracak bey.
Faruk/Gelsem mi lan?
ben/gel olum kaykay süreceğiz işte.
Diyerek telefonu bir köşeye fırlattım.Çok zenginiz havasına giremeden yere çakıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızma Birader
HumorBir ikiz diğer ikize benzer miydi?Evet.Yok yani hayır.Bu soru tanımlıyor hikayemizi.Cevabını siz verin ama bana sorucak olursanız kesinlikle düşünmeden hayır derdim.Çünkü bu hikaye leyla ve Esila'nın hikayesi. Leyla/Savaşçı ve tam bir erkek fatma.P...