Miss Drama queen

114 10 7
                                    

Musicgirl_bbraveypl deze is voor jou bub!

Mellanie

Ik open mijn app en app Samuel

Hi schat uhm kan je nu naar huis komen?

Heey babe nee sorry ik moet tot vanavond laat repeteren!

O oke

Ik sluit mijn app en begin hevig te huilen ik gooi al mijn spullen op de grond ik had een verassing voor hem en dit is al de derde keer dat hij niet komt opdagen. Ik heb de tafel mooi gedekt met een perfect diner en hij komt gewoon niet ik hou van hem maar alsnog weet je. Ik ga maar slapen. Ik kleed me uit en ga onder de deken liggen en sluit mijn ogen. Als ik wakker word voel ik twee sterke armen om mij heen. Ik draai me om en schrik en grinnik dan. "SAMUEEL" gil ik. Hij kreunt en grinnikt. "Babey" grinnikt hij. Ik denk dan weer aan gisteravond en begin hevig te huilen en sla Samuel. "Hee babe wat is er en waarom sla je me?" Vraagt hij. " je was er gisteravond niet" gil ik. "Ik had een verassing voor je!" Schreeuw ik weer. "Het spijt me" stotterd hij. "Wil je straks met me mee naar het strand" zucht hij. "waarom zou ik?" Zeg ik bot."het spijt me oké?" Snikt hij. Ik knuffel hem. "Het is al goed maar als ik de volgende keer zeg dat je moet komen kom je deal" vraag ik grinnikend. "Deal" antwoord hij. "Kom op aankleden en dan gaan we sta 18.00 klaar oké?" Zegt hij. "Oké is goed" lach ik. Ik trek een jurkje aan en Sam zie ik een pak aan doen wow he looks good. ik staar naar hem.  "hee babe niet staren!" Grinnikt hij." Looking good" grinnik ik. "You too babey" zegt hij en zoent me. Het ondertussen al 17.30 en doe snel mijn make-up. "Kom we gaan!" Hoor ik Sam roepen. "Ik kom" roep ik terug.
We stappen in de auto en na een halfuurtje zijn we der. "We zijn der maar" zegt Sam en staat grijnzend met een blinddoek. "Nee je weet dat ik blinddoeken haat" zeg ik. "Ja ja daarom juist" zegt hij sarcastisch. Hij grijnst. "Doe om" commandeert hij mij. "Oké oké rustigg" grinnik ik. Hij doet de blinddoek om en we lopen het lijkt net 5 km die we lopen. "Zijn werk dr nou?" Zeg ik als we al 5 minuten stilstaan. "Ja allang maar ik wilde je gewoon nog even zo zien" grinnikt hij. Hij doet mijn blinddoek af.
Voor me zie ik een mooie lobby van een hotel. "We blijven hier een weekje mooi?" Zegt hij. "Mooi? Het is prachtig!" Zeg ik. We lopen naar onze hotel kamer. En ik zie dit

"Ohmygowd Samuel!" Zeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ohmygowd Samuel!" Zeg ik. "Dit is zo mooi omg" ik huil van blijdschap. Hij knuffelt me.
"Ik hou van je mellanie mijn babeygurl"

Oké dit is zo slecht..
Ik hoop dat jij hem wel leuk vind!

ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu