"babey i like you"

138 12 6
                                    

Amber

"babey kom is'' hoor ik iemand roepen ik herken de stem meteen. ''KAJ!'' roep ik. ''heeei baee!'' schreeuwt hij. ik loop naar beneden en ren naar kaj en geef hem een dikke knuffel.''ik heb een verassing'' vertelt hij.''oehw wat?'' vraag ik hem. ''het is een VERASSING schat'' lacht hij *met de nadruk op verassing you know*. Ik kijk nep boos naar kaj. Bruh wat denkt hij ik wil het weten! "We gaan dr zo naar toe babey" zegt hij lachend. "Oke" zeg ik weer vrolijk. "En ik heb nieuwe kleren voor je gekocht wil je dat aan doen?" Zegt hij. "Jaa of course ik ga even boven omkleden dan" zeg ik met een grijns. Kaj kijkt me zielig aan "Nee babey het mag ook hier hoor" grijnst hij van hier tot tokio!
"HAHAHHAHAHAHAH" lach ik. "Kom mee naar boven dan" zeg ik. Hij grijnst en deze keer van hier naar hawaii. Ik lach. We lopen samen naar boven. " hier trek deze kleren aan" zegt hij en gaat op bed zitten en zit naar me te kijken terwijl hij op zn lip bijt. Ik trek me kleren uit en loop naar kaj. "Babey I like you" zegt hij op zo'n sexy tone. Ik grinnik en geef hen een klein kusje in zijn mondhoek. "I want more" smeekt hij. "Nee babey" zeg ik grijzend. En loop naar de kleren die kaj heeft gehaald en trek het aan. Omg het is zo leuk. "Staat je goed babey!" Zegt hij grijnzend.

Amber's kleding!

Kaj's kleding! Met een zwarte broek!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kaj's kleding! Met een zwarte broek!

Kaj's kleding! Met een zwarte broek!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hot asfuck babey" grijnst hij. "Jij ziet er ook goed uit hoor bae!" Zeg ik
"Zullen we gaan?" Zegt hij dan."is goed!" Zeg ik
We gaan naar buiten en stappen in de auto!
"Waar gaan we nou naartoe!" Zeg ik op een zeurende toon. "We zijn dr bijna schatje" zegt hij en legt zijn hand op mijn bovenbeen. Ik moet grinniken als hij tegen iemand begint te schelden. "What the Fuck stomme koe kan je niet rijden ofzo" roept hij. "AHAHHAHAHAHAH HELP ME" lach ik dan echt keihard. "We zijn dr bae" zegt hij dan. "Eindelijk Jezus dat duurde lang zijn we nu in tokio ofzo" lach ik. Oke ik ben echt zielig ik lach om mijn eigen grap *doet amber in het echt ook hoor* STIL LOVE U BABEY!
voor dat we uit de auto gingen had kaj me een blinddoek omgedaan ja uhm leuk maar ik wil zien waar we heen gaan heb ik al tegen hem gezegd maar hij luister weer lekker niet. Ik zucht. "Bae we zijn dr bijna nog een klein stukje lopen!" Fluisterd hij in mijn oor. Na nog een tijdje lopen zegt kaj dat we dr zijn en maakt de blinddoek los. "Kaj wow dit is prachtig" zeg ik nog steeds met open mond. Kaj grinnikt. De boys hebben me geholpen bae!" Ik zie daar de jongens en mijn beste vriendin staan. "ILANA" roep ik. " AMBER" roept ze lachend. "Kom babe we laten ze alleen" zegt sam tegen ilaan. "Bye schatjes have fun!" Roept ze en gaat weg op sam zn rug de andere jongens volgen hem. Oke ha lol terug naar de mooie plek!

Een rood kleed op het groene grasveld 2 wijnglassen en een heel f*cking diner. "Kaj dit is zo lief ik hou zo veel van je" zeg ik en knuffel hem. "Je verdiend het babe de afgelopen jaren ging het niet al te goed met je.." zegt hij. Ik knik. "Ik hou van je kaj meer dan eten" zeg ik. "Ik hou meer van jou dan dat jij van mij houdt" zegt hij. Ik grinnik en hij zoent me.
"Ik hou teveel van je amber".

HEEY HEEY ME EERSTE IMAGINE LOL ik ben hier zo slecht in... lol
Ik hoop dat je hem leuk vind am..
Kusjes!!

ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu