i hate that but i love you

68 8 2
                                    

Wat nou als je het liefste vriendje hebt maar aan alles zit een nadeel! je vriendje zit aan de drugs en drank!

-----------------------------------------------------------
Pov fedoua
Ik loop naar binnen. En de geur van sterke drank glipt mijn neus Door. Ik zucht zacht. Ik loop verder naar binnen. Ik zie jai zitten met Ward (Wardstrootman op insta hij is hoppi lekker). Ik zucht en ren naar boven. Ik val huilend op bed. Ik hoor de deur open gaan. "Babey" hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op ik had dit kunnen verwachten raad maar wie het is?Jai. Mijn vriend die aan de drugs zit. Hij komt naast me zitten. Een geur van drugs kom me tegemoet. Ik stop mijn hoofd in me kussen. "Het spijt me maar ik kan niet zonder" zucht hij. "Dan kan je vast wel zonder mij wat ik wil dit niet meer jai ik wil de oude jai" huil ik. Hij gebruikt drugs sinds zijn vader is overleden. Zijn allerbeste vriend. "Ik kan er niet zonder mee en ook niet zonder jou" fluisterd hij zacht. Ik kijk hem snikkend aan. "Ik haat het maar ik hou zo veel van je!" Snik ik. "Weet je schat ik stop ik stop voor eeuwig maar alleen voor jou" zegt hij. Er komt een glimlach op me gezicht. Ik geef hem een knuffel en zoen hem zacht.
My baby forever!

Sorry voor als dit slecht is bub!

ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu