hoofdstuk 1

23 0 0
                                    

pov roxy

tuut tuut tuut. 'stomme wekker hou je klep' vandaag terug naar school dat wordt leuk. hoor de sarcasme. 'eyy girl opstaan nu en kleed je aan. zei men vriendin alexis. 'mens hoe kan jij zelfszo vrolijk zijn in de ochtend' zeg ik chagerijnig. 'gewoon, maar je houdt van me' zei alex(bijnaam alexis). 'dus hup hup ik moet de andere nog wakker maken' zei ze.

ik was uit men warm bed en plots hoor ik gegil van patricia ja zij is altijd chagerijnig ik alleen in de ochtend. ik had een nirvana topje en een zwarte broek met zwarte laarzen en leren jacket.

ik ga naar beneden voor ontbijt en zie patric(bijnaam patricia) en em(bijnaam emily) zitten en ze zien er niet blij uit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ik ga naar beneden voor ontbijt en zie patric(bijnaam patricia) en em(bijnaam emily) zitten en ze zien er niet blij uit. dan heb je alex die aan het koken is soms versta ik niet hoe zij een bad girl kan zijn.

'hy girls lekker geslapen' grinnik ik. 'ja heel goed' gromt patric 'en jij em' zei ik 'ik goed tot dat kind daar me wakker maakte met water' zegt ze 'daarom zijn jullie zo nat' lach ik. 'girllls eten klaar' zei alex. we gingen allemaal zitten en dan gingen ze alle 3 hun gaan wassen en kleden. ik haal in de tussen tijd men grief voor school ugh. na 10 minuten te wachten zijn ze er eindelijk. 'eindelijk zeg ik, ik ben blij dat we allemaal een aparte badkamer hebben anders' zei ik. ze schieten alle 3 in de lach. we gaan uit huis en gaan naar de garage achter mijn auto een matt black audi r8. we hebben allemaal zo 1.

opweg naar school begint em te zingen op ons favo liedje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

opweg naar school begint em te zingen op ons favo liedje. en iedereen begint mee te zingen ik ook natuurlijk. aangekomen stappen we uit en iedereen kijkt ons aan. omdat we "nieuw" zijn maar we hebben maar een jaar weg geweest naar ja de bende. 'we're back' roepen we met zen vieren. we gaan naar de receptie en zien een vrouw van ongeveer rond de 30. 'hallo wij zijn de vier nieuwe meiden' zegt em. och jah hier is jullie kastjes sleutel en rooster de rest vind je zelf wel' zegt die vrouw. 'danku' zegt alex. 'kom we gaan ons kluisje zoeken' zegt patric ongeintreseerd. we hebben de kluisjes naast elkaar. gelukkig of ik ging mijn gedacht eens gaan zeggen dan. ' girls wat hebben jullie nu ik wiskunde leuk zeg' zegt alex ze mag dan vrolijk zijn enzo maar ze haat school net als ons. 'ik ook' zegt em. 'jij patric' zeg ik 'ik wiskunde ook jij' zegt patric 'ik ook we zitten in dezelfde klas' zei ik blij.

na een kwartier gaat de bel en gaan we naar onze plaats en ik zit naast patric en alex en em naast elkaar. de les is bezig en de deur wordt open gesmeten door een knappe gast en zijn 2 meelopers. Ik let niet echt op hun, maar natuurlijk moeten ze weer naar hier komen ze denken waarschijnlijk nieuwe prooien en me and my girls wij laten ons niet doen. 'hy jij daar ga eens van men plaats' zegt de knappe gast. 'oo ik wist niet dat hier iemand zat wat jammer maar ik zit hier nu' zegt patric en haar moet je niet boos maken dat heb ik gezien in de bende.

flashback

'girls waar is patric' vraag ik aan em en alex. Ze wijzen naar een meisje met blauw haar. o nee iemand heeft patric boos gemaakt. ' hy hebben we popcorn' vraag ik 'nee jammer genoeg niet' zegt em. na een paar minuten zie je een gast snel weglopen en zijn gezicht vol bloed en armen onder blauwe plekken. 'ha girls zijn jullie hier al' zegt patric. 'ja en die heb je goed aangepakt' zegt em.

einde flashback

dan draait patric haar hoofd terug naar de leeraar. 'jij daar' zegt de knappe gast. 'heb je het tegen mij' vraag ik 'ja bitch' zegt hij oo dat had hij niet moeten zeggen. 'rustig' zegt em die zich omdraait. Ze weet dat ik een kort lontje heb daarom was ik de beste in de bende en verloor iedereen van mij. 'wel als je het tegen mij had hoepel dan maar op' grom ik. 'jay ga nu zitten!'roept de leerkracht luid. zo heet hij dus jay. 'ik krijg jou nog wel' zegt jay in mijn oor. ik grijns alleen naar hem.

nu hebben we onze laatste les sport dat wordt leuk. dat is ons ding door de bende zijn we heel goed en sinds dien houden wij 4 van sport. 'ok leerlingen vandaag gaan we boksen' zegt de leerkracht sport. alex, em, patric en ik grijnzen naar elkaar. 'jullie moeten tegen jongens en meisjes vechten' zegt de leerkracht. je hoort iedereen zuchten behalve wij en jay en zijn 2 vrienden. 'maar meneer mijn nagels dan' zegt een slet met heel veel make-up en haar meelopers knikken ook. 'geen gemaar ashley' zegt de leerkracht. door naar dat spektakel te kijken zag ik niet dat iemand voor me stond tot dat alex zei 'wat doe jij hier' ik kijk voor me en zie jay en zijn vrienden. 'ik wil met roxy boksen duhh stom kind' zegt jay. je ziet alex heel rood worden van woede. 'je mag jay in elkaar slaan hoor alexis als je wil' zeg ik. 'hoe graag ik ook wil ik doe al met em je weet dat geen van ons met patricia doet als jij al iemand hebt want we kennen patricia' zegt alex. 'ja weet ik en met wie doe jij patric' zeg ik 'dat doet ze met max' zegt jay. 'wie is dat weer 1 of andere sukkel' zegt patric 'nee dat ben ik' zegt max ' en met wie doet die gast' zeg ik 'oo met ashley zijn vriendin' zegt jay 'oo die slet die haar nagels niet wil breken' zeg ik en mijn vriendinnen lachen met me mee.

na het boksen zag je dat max en jay niet hadden verwacht dat we zo goed zijn en wij hebben gewonnen. nu sta ik sqmen met patric te wachten op em en alex. 'we zijn er' zegt em en zien alex achter haar staan. 'dan kunnen we nu naar huis weg van hier' gromt patric. 'ok stap in' zeg ik juist als ik wil instappen gaat de deur voor men neus dicht. 'hy daar wij moesten nog afreken met elkaar hé' zegt jay ik draai me om en zeg 'ja later sukkel ik doe niet mee ga maar met een slet naar huis en sla haar ofzo maar laat mij gaan' zeg ik kwaad wordend ' nope' zegt hij en zijn vrienden lachen. ik geef hen een dodelijke blik en ze zijn stil 'jij gaat nu weg jay en laat mij gaan want je wil geen problemen met mij' zeg ik 'sorry girl maar ik blijf' zegt hij dat was de druppel ik schop hem in zijn kruis en hij kermt van de pijn 'laten we zeggen dit is een waarschuwing' zeg ik en ik stap in men auto en schuur weg naar huis.


hy mensjes sorry dat het lang duurde had gewoon efkes geen inspiratie maar hier is een nieuw hoofdstuk en die foto bovenaan is hun huis.

forever bad girlWhere stories live. Discover now