pov roxy
we zaten nu in het pashokje en men vrienden vragen zich natuurlijk van alles af. 'wat doe je' vraag ik aan jay 'uhmm ik weet niet uhm doei' en hij liep weg. raar dacht ik en toen deed ik mijn kleren weer aan en gingen we allemaal naar huis.
toen we in de villa waren vraagden mij vriendinnen wat er was gebeurd en ik zei 'niks helemaal niks' en toen lachten ze 'ik meen het' zei ik dan iets botter en ze waren stil en toen ging ik naar boven naar mijn slaapkamer om te slapen want het was laat en morgen school ughhh.
'opstaan slaapkoppen het is school tijd' riep alexis dor het hele huis en ik stond op en ging me douchen en de warme stralen maakte me ontspannen en toen deed ik men kleding aan om naar school te gaan het was vandaag warm.
op school aangekomen gingen we naar ons kluisje en en toen kwam die slet naar alexis en zei 'jij moet met je vuile tengels van ethan blijven hij is van mij en alleen van mij' krijst ze liever gezegdt 'jij denkt dat ik zal luisteren naar jou jij vieze slet want weet je je begint tegen de verkeerde' zei ze bot ' ja hoor nu ben ik bang hoor' krijst ze en dat was toen het gebeurde alexis sloeg haar vol op haar gezicht en ik denk dat iedereen de krak hoorde bij haar de slet haar neus 'meisje dit was pas een waarschuwing' zei alexis nu heel kwaad 'hy wat is hier aan de hand' zei jay toen hij kwam aan lopen 'dit meisje hier heeft mijn neus gebroken' zei de slet zo zielig mogelijk 'oja dan doe ik nu hetzelfde met haar' zei hij en dat is het moment dat er iets in mij knapte ik was vol woede en ik ging voor alexis staan want ze mag wel een badgirl zijn maar zij emily en patricia zijn bang van jay want hij is en blijft de grootste badboy maar ik daar in tegen ben helemaal niet bang van hem ' ga aan de kant roxy nu of jij krijgt ook klappen' zei hij 'och jay toch wanneer ga je het nu eens in je hoofd steken dat ik niet bang ben voor jou en ook nooit zal zijn' zei ik bot 'jij hebt wel lef zeg weet je dat ochja dan sla ik jou toch ook' zei hij met een grijns ' ja als je dat doet krijg je die 2 keer zo hard terug dus ga weg en val ons niet meer lastig' zei ik 'uhm jay je zou het beter doen dit is je enige kans om weg te geraken' zei emily bang maar nu bang van hem en mij ' en waarom zou ik ik wil wel eens weten wat badgirl roxy in haar heeft' zei hij met een nog grotere grijns en toen haalde hij uit met zijn vuist naar mijn gezicht maar ik blokkeerde de vuist en sloeg hem hard in zijn maag hij boog voor over en ik gaf hem een knietje in zijn gezicht en je zag het bloed eruit lopen hij probeerde terug uit te halen maar ik blokkeerde hem weer en duwde hem met al mijn kracht op de grond. iedereen in de hal begon te lachen omdat hij verslaan is door en meisje maar toen ik ze aankeek keken ze allemaal weg 'jay dit is een waarschuwing als je mijn vrienden of mij lastig valt gebeuren er ergere dingen' zei ik bot en toen liep ik weg en men vriendinnen achter me aan naar de klas en ik hoorde hem nog net zeggen ' ik krijg haar wel nog wacht maar' en toen begon ik gemeen te grijnzen.
men vriendinnen waren een uur eerder uit omdat ik een extra uur vechten wilde doen en nu had ik gedaan en wilde ik naar huis gaan maar toen zag ik jay tegen men auto staan en met een grijns ik ging er gewoon naartoe ' was mijn waarschuwing niet genoeg voor je jay' zei ik bot ' ik ben niet bang voor jou hoor' zei hij 'maar dat zou je beter zijn je weet niets van mij en ook niet waar ik toe in staat ben' zei ik bot 'en ga weg bij men auto' zei ik 'ok ok ik krijg je nog wel en ik ga alles zoeken wat ik kan vinden van je tot je geheim niet meer geheim is' zei hij gemeen 'wel veel succes daar mee' zei ik want hij vindt niks helemaal niks patricia had alle websites gehackt om alles weg te doen van de ontvoering dat we een jaar vermist waren en alles over ons oude leven en zij was de beste hacker in de hele bende dus niemand kan het terugvinden.
thuis aangekomen was het eten al klaar en we aten en toen gingen we een film kijken en vielen we in slaap
de volgende ochtend vrijdag bijna weekend en ik was de eerste wakker dus ging ik mij douchen en deed ik men kleren klaar en maakte een ontbijtje voor ons.
de school dag was normaal in gym vandaag hadden we voetbal en de lessen waren saai. ik was vandaag alleen thuis emily gaf iemand bijles alexis had een date met ethan en patricia was haar ouders gaan bezoeken want zij is de enige die ze bezoekt. ik was een film aan het kijken en toen hoorde ik iets boven en ik ging kijken en zag iemand in mijn kamer en toen ik zag wie het was zei ik 'jay wat doe jij nu hier ' 'uhm mag ik binnen komen' zei hij 'ja ga maar naar de woonkamer en ik weet dat je persoonlijke dingen zoekt jammer voor jou heb ik geen' zei iets botter ' heb je helemaal niks' vraagt hij verbaasd 'nope en nu uit men kamer' zei ik natuurlijk heb ik persoonlijke dingen maar ik ben niet dom om ze in men kamer te verstoppen die liggen bij de steen van men broers graf toen voelde ik een traan over mijn wang gaan en veegde hem snel weg want iedere keer dat ik eraan denk doet het pijn want hij is door mijn schuld dood.
flashback
ik moest van men moeder een ijsje gaan halen met men klein broertje van 4 we waren onderweg naar het ijskraampje en we bestelden een ijsje als we daar waren we waren op weg naar hetr park en ik hield zijn handje niet meer vast omdat ik zwaaide naar iemand die ik ken en toen zag ik men broertje over straat lopen ik riep nog dat hij moest terugkomen maar het was te laat een auto had hem omver gereden en hij was opslag dood.
einde flashback
'hy gaat het een beetje je ziet er niet goed uit' zei jay bezorgd of dat dacht ik 'nee alles goed kom we gaan naar beneden' zei ik beneden aangekomen was ik popcorn gaan maken en jay zocht een film. we waren de film aan het kijken tot de deurbel ging en ik deed open en ik schrok. 'wat doe jij hier' schreeuwde ik 'hy roxy gaat alles goed' zei jay toen hij kwam kijken 'ja alles in orde en nu jij wat doe je hier ik wilde je nooit meer zien' zei ik bot 'ik kom je vragen of je mijn vriendin weer wil zijn' zei hij 'na wat je mij hebt aangedaan en dan noch ik ben verandert dus ga nu weg en laat je nooit meer zien' zei ik bot 'nee waar was je dat jaar ik heb je proberen op iedere manier te contacteren' zei hij ' roxy wat bedoeld hij' zei jay verward 'het is niks jay' lieg ik 'en jij nu uit men huis' schreeuwde ik naar hem 'niet voor ik een kus krijg' zei hij met een grijns ' wat dacht je hier van' zei ik en hij sloot zijn ogen om een kus te krijgen en toen sloeg ik hem vol op het gezicht 'maak dat je nu weg bent' siste ik 'ik ben al weg' zij hij bang ja dat is goed hij moet bang zijn.
YOU ARE READING
forever bad girl
Teen Fictiondit is mijn eerste boek dus als er iets fout is kan je mij altijd een berichtje zenden. het gaat over Roxy. 1 jaar geleden werdt ze ontvoer door een bende en nu is ze terug. wat zal er gebeuren zal ze gaan naar school haar familie opzoekn if de...