hoofdstuk 3

17 0 1
                                    

pov roxy

toen we thuis waren gingen we allemaal naar de living en we gingen in de zetel zitten. 'vertel alex we willen het weten' zaagt em 'ok, uhm ik heb gevoelens voor ethan' zegt ze heel stil 'wow das toch goed girl' zeg ik 'nee juist niet hij is een player net als jay en max' zegt alex 'maar nee heb je al gezien hoe ethan naar je kijkt als je over de speelplaats loopt of als je in de klas zit dan kan hij zijn ogen niet van je houden' zegt patric tegen haar en dat is de enige keer dat ik patric zo blij heb gezien 'denk je' vraagt alex 'girl ik zal de jongens uitnodigen ook al vind ik ze niet leuk, maar voor jou doe ik alles meid jij bent nu mijn famillie samen met em en patric' zeg ik 'zou je dat willen doen thanks meid' zegt ze blij.

na 10 minuten zijn de jongens daar eindelijk. 'kon je me niet meer missen' vraagt jay met een grijns op men gezicht 'nee , de meiden en ik moeten iets bespreken met jou en max zonder ethan' zeg ik neutraal 'ok waarover' vraagt hij 'kom eerst binnen' zeg ik 'moeten jullie iets drinken' vraagt em en patric is weg naar de finess ruimte ze ging sporten omdat ze niets met jongens te maken wil hebben.

na 5 minuten zit iedereen en zeg ik 'jay, max en em kan ik jullie spreken' vraag ik en knipoog naar alex 'uhm ja' zeggen ze. als we in de keuken zijn zeg ik 'jongens alex is verliefd op ethan maar ze wil het niet toegeven aan ethan dus jullie moeten me helpen om ze te koppelen, dus jay en max weten jullie iets dat kan helpen' vraag ik 'hoe veel ik het ook haat om toe tegeven ethan heeft ook gevoelens voor alex en daarom heeft hij het uitgemaakt met ashley die slet' zegt jay 'wacht ashley zei dat zij het had uitgemaakten ze jouw gaat binnendraaien jay' zegt em 'ik heb haar al gehad dus ik wil haar niet meer' zegt jay 'ja hij heeft zijn oog op iemand anders gelegd' zegt max en jay heeft hem een stoot in zen ribben en max kreunt en zegt 'gast waar was dat voor' na nog even te hebben gepraat over wat we gaan doen gingen we terug naar de living en we waren verbaasd dat alexis en ethan zaten te zoenen. 'slik elkaar niet in hé' roept patric vanaf de trap en wij beginnen allemaal te lachen en ethan en alex gaan direct van elkaar weg zitten.

pov jay

toen ze een berichtje zond naar mij was ik zo gelukkig maar toen ze zei dat het voor alex en ethan was ik zo teleurgesteld ik dacht echt dat ze voor me was gevallen dat ik had gewonnen. we gingen allemaal in de zetel zitten en ik ging naast roxy zitten en fluister in haar 'ik dacht dat je voor me was gevallen jammer genoeg niet en zal ik beter men best moeten doen'.

pov roxy

toen hij dat in men oor fluisterde ging er een rilling door men lichaam en geen slechte maar ik mag niet voor hem vallen dat is verboden volgens de bende en ik was in de bende daar ingetrapt.

flashback

ik zat hier nu al 2 weken in deze stomme bende ik heb leren vechten leren een kil gezicht op tezetten. maar er kwam een nieuwe jongen, wel dat dacht ik we waren heel close en na een tijdje werd ik verliefd op die jongen maar na een tijdje bleek dat die jongen een van de leiders was en toen die wist dat ik verliefd op hem was kreeg ik slaag van hem en sindsdien wil ik nooit nog verliefd worden en ook door die gebeurtenis was ik begonnen met een muur op te bouwen rond mij en alleen emily, patricia en alexis weten alles en kunnen die muur naar beneden halen.

einde flashback

toen em, alex en patric mij zagen kijken naar het niets en men ogen dof zien staan zeiden ze' willen jullie ons even laten' 'uhm ja is goed wij gaan terug naar huis' zegt jay niet verstaan wat er gebeurd 'doei prinses' zegt ethan tegen alex 'doei prins' zegt ze terug en weg waren de jongens.

dat was het moment dat ik helemaal brak en mijn vriendinnen waren hier dat was alles dat ik nodig had. morgen was het woensdag en woensdag is onze vrije dag zoals zaterdag en zondag. we hebben op woensdag nooit school dus hebben we allemaal nog voor een uur gaan fitnessen en dan hebben we een film gekeken in een onze cinemazaal. het was de film sucker punch we zaten helemaal in de film. dan zijn we naar bed gegaan omdat we de volgende dag nog gaan shoppen.

forever bad girlWhere stories live. Discover now