Capitolul 1

3 2 3
                                    

Aah! Buna lume!Ma ridic din pat si ma intind.Imi pregatesc o cafea si urc sa ma imbrac.Imi pun pe mine o bluza alba, lenjeria neagra, o pereche de blugi si conversii mei albi.Ma pieptan si imi pun o sapca pe care scrie ,,Weirdo" si ma duc sa.mi beau cafeaua.Imi pun ochelarii de soare imi iau geanta in care arunc o apa, castile si telefonul.Imi descui masina si plec la liceu.E ultima zi azi.Aa..Adica pentru mine, ultima zi e defapt maine dar cred ca o sa chiulesc fiindca nu vreau sa.i vad pe toti profesorii emotionatii si da..
-Layla,stai!!
-Salut Ev!
Evelyn Hunt.Prietena mea cea mai buna.
-Ce faci?Te.am cautat prin tot liceul.
-Scuze, sunt putin crispsta.
-De ce?
-Stii testul la geogra?
-Da
-Azi ne vin rezultatele si mie frica..
-Trr-Trr-
-Ne vedem dupa ora,da?
-Da,poate mergem la Starbucks!
-E o idee..
-Pa!
-Pa!
Intru in clasa si am mentionat ca stau singura in banca?A doua banca.
Un baiat care nu imi este familiar intra in clasa.Vorbeste putin cu doamna diriginta si apoi se uita inspre banca mea.Vine si se aseaza.
Aah scuzama potaie,dar eu stau la ora de geogra singura de vreo 3 ani.Imi strici reputatia!Zic eu in gand si scot un chicot.Auzindu.ma se intoarce si ii vad ochi albastrii.
Oo ce bucata frumoasa de prajitura avem aici..
Taci din gura!
Tu sesizezi ca acum imi zici mie sa tac ,adica iti zici tie sa taci..
Stii ce..Doar taci!
In timp ce ma cert cu mine ca o proasta si cred ca am o fata de gaina fiarta acum,sesizez ca ,,bucata frumoasa de prajitura" imi intinde mana.
-Salut,eu sunt Ryan.
-Buna!Eu sunt Lyla.
Cred ca numele meu preferat acum e Ryan.
Bai da nu ti.am zis sa taci?!?
Doamna intra pe usa si se asaza,striga prezenta si apoi spune ceva ce ma ingrijoreaza: Am testele copii,sa stiti!
Si un destept ca sa nu zic mai rau,a strigat din spate:
-Care e cea mai mica nota?
-4, nota ta chiar.
Baiatul tace si se inroseste.
Mi.a strigat numele..Lyla Helt.. Am crezut ca sunt in ordine crescatoare testele si ca am dat de naiba.M.am inrosit toata cred si nu mai avem mult si lesinam.M.am ridicat si simteam ca cu fiecare pas spre catedra mor incet incet.Ma apropii si intind mana ca sa primesc testul.
-Felicitari draga mea, ai luat cea mai mare nota.
Wow, nu credeam ca o sa o aud vreodata zicand felicitari.Prima oara am crezut ca e o gluma si ca isi bate joc de mine, ceva mai mult posibil decat eu luand nota cea mai mare,apoi am crezut ca testele au fost niste cacaturi prajite si ca toti au copiat si cea mai mare nota a fost 5.Dar s.a dovedit ca luasem 10 si nu ma intrebati cum,ca nu invatasem si am ghicit toate raspunsurile.Ma duc in banca dar inainte ii multumesc doamnei si in capul meu urlu si dansez pe un munte.Ryan se uita la mine in lucrare si scoate o replica gen:
-Felicitari, ma intreb la ce alceva mai esti buna.Stiu deja ca la invatatura si la corp..
Nu stiam cum sa reactionez.Mai aveam putin si vomitam.Doar am zambit.
-Trr-Trr-
Se pare ca restul orei doar am visat.
Ma intalnesc cu Evelyn si mergem la Starbucks.
*************************************
Hey, ce faceti?Ma bucur ca am postat cartea asta si mi.a placut mult sa scriu acest capitol.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

HopelessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum