Capitolul 3

236 19 10
                                    

"Baby, trezeşte-te "I-am soptit la ureche lui Louis si el ofta.

"Lasaaa-ma "el gemu si doar am ras puţin.

"Haide, am facut micul dejun. "I-am sarutat obrazul si el doar si-a deschis lenes ochii uitandu-se la mine.Se uita la mine cu cu ochii obositi si eu doar am zambit apoi aplecandu-ma si sarutandu-l lent.

"Uite.L-am adus pentru tine. Micul dejun in pat, ce spui?"Am incercat sa zambesc, dar el doar ranjea.

"Şti , tu in pat dimineata este destul."el m-a tras de gat si buzele noastre s-au intalnit.El a adancit sarutul si curand noi eram complet îmbrăţişati.

M-am tras incet si i-am atins obrazul.
"Haide, imi este foame,"Am zambit.M-am simtit de parca el era iubitul sau chiar soţul meu.Dar poate el ma place doar pentru corpul meu.Poate el nu ma place cum il plac eu.Poate.

"Kay"el a mormăit apoi s-a ridicat
si a început sa se schimbe chiar in fata mea.

Eu stiam ca el stie ca ma uitam la el si facea acest lucru intentionat.

El s-a schimbat intr-o pereche de blugi negri stramti si un tricou simplu.Vreau sa spun era frumos.Nu aveam de gând sa plecam undeva oricum.Am avut o zi libera.Una pentru noi.

"Ce ai facut prinţeso?" Am rosit la alintul primit dar pur si simplu a mers.Imi place.Nu, o iubesc. Ma face sa ma simt frumos.

"Um, am facut omlete." M-am uitat la el cu timiditate.

"Oh, cineva a roşit?"el m-a tachinat, atingandu-mi obrazul puţin.

M-am bosuflat la el si el doar mi-a zimbit jucăuș. "Putem manca acum, da?"Imi zambi si a tinut usa de la camera sa pentru mine.

-------

"Asta a fost foarte bun, Hazz, mi-as dori sa pot gati la fel de bine ca tine."E expirat si i-am zambit.

"Intotdeauna te voi putea învaţa."Am ranjit catre el si el s-a uitat intr-un mod ciudat.

"Ai putea?"am dat din cap."Si acum?"Am dat din cap din nou.

"Ei bine, s-o facem."el chiţăi fericit.
"Vreau sa fac clătite! "Am zambit la vocea lui si am mers in bucatarie, si aveam tot ce aveam nevoie pentru clătite.

--

"Doamne, aceste clatite sunt chiar bune."El a murmurat cand a luat puţin din ele.

"Duuuh, eu le-am facut."Am spus, razand. El cu siguranţă a vrut sa invete cum sa gateasca dar tot ce facea el era sa ma imbratiseze de la spate si sa ma sâcâie.

"Am ajutat."A protestat el si doar am ras.

"Cum ma rog?M-ai disturbat tot timpul Lou."Am zambit si el a început sa ma gadile asa ca am ras chiar mai mult.

"Stop, gata, te rog!Am tipat dar el nu m-a lasat.

"Lou te rog! Voi face orice!Am pledat.El s-a oprit surprinzându-ma dar s-a uitat la mine cu un ranjet pe buzele sale.

"Orice?"el si-a pus mâinile in jurul taliei mele, tinandu-ma aproape.

"D-da."m-am balbait, neştiind unde sa ma uit.

"Ma vei lăsa sa te machez?"el a intrebat muşcându-şi buza.Ei bine, asta a fost neaşteptat.
Am aprobat si am zambit cand ochii sai s-au luminat.

Noi am mers la baie si m-am asezat pe toaletă. El a gasit machiajele si le-a sortat cumva.

"Cred ca ar trebui sa aplic pudra prima, nu?"El a intrebat si am zambit aproband.El a deschis pudra si a incepu sa o aplice.A fost atat de bland uitandu-se la mine cu un zambet.

"Acum fard de ochi.Am scâncit.Fardul de pleoape este
partea mea favorita din machiaj.Acesta imi face ochii sa arate frumoși.

"Voi alege verde.Iti face ochii sa arate drăguţ. Chiar daca ii ai deja."Louis a flirtat si am rosit foarte rau.

----

După ce mi-a facut machiajul ne-am giugiulit in pat si asta s-a simtit atat de confortabil. Dar nu stiu inca ce suntem noi.Si am fost prea speriat sa intreb.

"Baby?"Louis a intrebat."Vrei sa fi iubitul meu?"

Sa spun ca am fost surpins este de inteles.Am avut o pasiune pentru el de la început, dar nu am indraznit sa ii arat.El se uita atat de sigur.

El ma privea cu atentie, zambind si eu doar am dar din cap, atat de surprins ca vorbesc.

"Bineînţeles ca vreau!"am soptit apoi imbratisandu-l.

Apoi am împărtăşit primul nostru sarut ca iubiţi.

doar inca 3 capitole dragilor!

Dangerously pretty | larry ♡ [Short Story] TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum