Prolog

332 31 6
                                    

"Haide!Nu ma face de rusine cu aceste rochii, Harry. Tu stii ca trebuie sa fi ca tatăl tau. Mai stii ce a zis preotul?Daca tu incerci te vei putea vindeca."
mama mi-a mangaiat obrazul, facandu-mi semn sa ma duc la baie si sa ma schimb de haine mele.Aveam un tricou scurt, blugi stramti si putina mascara (rimel).Nu am vazut nimic greşit cu asta, dar evident asta era de fapt rau.Barbatii ar trebui sa fie masculini , protejându-i pe altii,si fiind puternici.

Dar tot ce vreau sa fiu este -ei bine, frumos.Vreau sa fiu frumos pentru auditii.Corect, ai auzit bine.-Auditie.Azi este ziua care imi va spune daca voi avea un viitor ca si cantaret, ca un artist.

"Mamă, te rog?Poti cel putin sa incerci sa ma accepti asa cum sunt?"m-am imbolnavit si am obosit de la discutiile ei despre tipul care este mai bun decat mine. Nici macar nu il cunosc de cand a plecat cand eram copil.

"Dar Harry, acesta nu esti tu.Tu ai devenit asa.Acum plecam, schimba-te in haine normale.Nimeni nu te va placea in aceste haine.Nu este normal pentru oameni sa fi gay si feminin.Nu este in regula. "Am simtit ca plange.Cum ar putea ea?Ea este mama mea, ea ar trebui sa ma iubeasca pentru cine sunt, nu sa incerce sa ma schimbe.De ce Doamne, merit asta?

"Okay."am renunţat si am mers in camera mea.Am ratacit prin dulap si in final am gasit ceva cel putin un pic barbatesc.Voi lua niste blugi stramti, dar imi voi schimba tricoul scurt( care nu imi acopera abdomenul ) cu un pulover.Aratam bine, si nu a fost unul dintre tricourile care imi plac, era bărbătesc.(nu am stiut exact cum sa traduc, dar cam asta se intelege)

M-am intors catre mama si ea doar s-a uitat la mine dand din cap cu un zambet.Ea si-a luat cheile si am mers la masina.In timp ce mergeam a fost liniste. Ma gandeam cu ar fi daca mama m-ar accepta. M-as simti bine?Probabil.Dar ea nu ma accepta.Ea doar vrea sa aiba un baiat perfect cum si-a dorit mereu.

"Harold, am ajuns."a spus ea rece, ca si cum nu ar vrea ca eu sa fiu fericit. Poate nu merit sa fiu fericit, pentru ca sunt urat.Cu acest material pe soldurile mele si fara machiaj pe pe faţa mea.

Noi am iesit afara si dupa ceva timp, auditiile au început.
----

"Cum te numesti?" Simon, judecatorul cel mai strict m-a întrebat.

"Buna, numele meu este Harry Styles, am 16 ani esi lucrez la o brutarie."Brutaria a fost singurul loc unde puteam fi ce sunt.Ei m-au acceptat pentru ce sunt si ei ma iubesc pentru cine sunt.Si se simte foarte bine fiind iubit si acceptat.

"OKAY, începe cand te simti pregatit." El a spus si am luat o respiratie adanca înainte sa incep.

Isn't she lovely
Isn't she wonderfull
Isn't she precious
Less than one minute old
I never thought through love we'd be
Making one as lovely as she
But isn't she lovely made from love

⬆Oare nu e încântătoare?
Oare nu e minunată?
Oare nu e scumpă?
Nu are mai mult de un minut de viaţă,
Nu am crezut niciodată că prin iubire
Noi vom face una atât de încântătoare ca ea,
Oare nu e încântătoare, făcută din dragoste?

Muzica si cantatul au fost tot ce mi-am dorit sa fac.Acestea ma fac sa ma simt viu si bine.Si toata lumea care m-a auzit mi-a spus ca sunt bun, dar mama...ea niciodata nu a spus un lucru bun despre mine.

Isn't she pretty
Truly the angel's best
Boy, I'm so happy
We have been heaven blessed
I can't believe what God has done
through us he's given life to one
But isn't she lovely made from love


Oare nu e frumoasă?
Cu adevărat, cea mai bună din toţi îngerii,
Frate, sunt atât de fericit,
Am fost binecuvântaţi de ceruri,
Nu pot crede ce a făcut Dumnezeu,
Prin noi, a dat viaţă cuiva,
Dar oare nu e încântătoare, făcută din dragoste?

Isn't she lovely
Life and love are the same
Life is Aisha
The meaning of her name
Londie, it could have not been done
Without you who conceived the one
That's so very lovely made from love

⬆Oare nu e încântătoare?
Viaţa şi iubirea sunt tot aceeaşi,
Viaţa e Aisha,
Semnificaţia numelui ei,
Londie, ar fi putut fi imposibil,
Fără tine, cea care a conceput-o pe acea
Care e atât de încântătoare, făcută din dragoste.

Cand am cantat ultima nota, mi-am eliberat urechile asa ca am putut auzi.Oameni care aclamau ca nebunii si am simtit - fericire.Oamenii intr-adevar s-au bucurat de cantarea mea si asta m-a facut sa simt ca merita, ceva ce nu am mai simtit pana acum.

De cand mama a descoperit secretul legat de mine, ea a inceput sa ma urasca.Nu in fata oamenilor, bineinteles, doar cand suntem singuri.Si nu cu violenta fizica, doar cu cuvinte.Care dor chiar mai mult.

Nu am un tata deci nu stiu daca el ar fi la fel ori m-ar accepta si m-ar face sa ma simt iubit.Ma gandesc la asta tot timpul.

De ce el ne-a parasit?Mama i-a facut ceva lui?Am invatat acum ceva timp ca ea nu e chiar un inger.Chiar si Gemma stie asta.Gemma este sora mea.Si chiar si ea stie despre atitudinea ei fata de mine, dar nu face nimic. Ea deja s-a mutat departe deci ea nu are treaba cu noi.Si ca sa fiu sincer, asta chiar doare mai rău.

"Deci, Harry,Cred ca tu ai potential dar-..."

"Taci Simon, el a fost perfect. TU ai un da de la mine."Louise a spus cu un zambet.Am putut vedea ca Simon a incercat sa nu rada, a incercat sa para serios.Da a esuat.El a ras tare si m-am gandit ca asta l-a determinat sa spuna da.

Am 3 de da deci merg mai departe.Oh, doar pot sa sper ca oamenii nu ma vor discrimina pentru ca sunt ceea ce sunt.

Dangerously pretty | larry ♡ [Short Story] TraducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum