Tatil ve Biz

39 4 4
                                    

Ben bu sene liseye başlayacaktım.Ama başlamaya hiç niyetli degildim.Neyseki daha 3ay vardı.Annem,babam,ben,Bugra,amcam ve Melisa hep beraber tatile gidecektik Bodrum'a.Her yere neredeyse yanımda Melisa'yıda getirirdim.Çünkü Buğra vardı ve ailem bir ilişkilerinin oldugunu bilmiyordu.Neyseki daha çakmamıslardı.
Tatile yarın gidecektik.Sabah uyanmaya çalısıyordumki telefon sesiyle uyandım.
Bugra arıyordu.
×Telefon konusması×
Mer:Ne var?
B:Bir insan günaydın der tersindenmi kalktın sabah sabah?
Mer:Bugra daha uyanamadım.Noldu sabah sabah ne arıyosun ya?
B:Neyse.Sey yarın tatile Melisa gelcek dimi?
Mer:Evet de sabah sabah bunun içinmi aradın Bugracım?
B:Olabilir.
Mer:Tamam cevabi aldıgına göre artık kapasan sevinirim.
B:Kuzenlerin en tatlısı tamam tamam kızma hadi uyu bakalım.
Bu laf çok saçmaydı.Ama benim hosuma gitmisti nedense.
Mer:Yağcı,dedim gülerek."Hadi görüsürüz"
Dedim ve kapadım telefonu.Artık uyanmıstım sayılır.Yatsam uyuyamazdım.Kalktım.Dolabıma karsısına geçip bir sort,kısa t-short aldım ve aşagı indim.Annem kahvaltı hazırlıyordu.
A:Oh nihayet kalktın kimle konusuyordun?
Mer:Buğra aradı.Yarın tatile gelicekmisin diye.
A:İyi bakalım hadi gel butige gidicem daha maasları yatırıcam.
Mer:Tamam kalktım iste.
Hep beraber kahvaltı yapmıstık.Üst kata yavaş yavaş adımlar atarak çıkıyordum.Cebimdeki telefon çalmaya başlamıstı.Elime aldıgımda Melisa arıyordu.
Mel:Hop!Günaydın!!
Mer:Günaydın.
Mel:Ya bugun Buğrayla buluscaz sende gel.
Mer:Kızım benim aranızda ne işim var ya.
Mel:Ya kızım gek iste uzatma hadi Bugrayla geliyoruz hazır ol.
Dedi ve yüzüme kapadı telefonu.Ya çok saçma iki sevgilinin arasında benim işim ne.Neyse artık gelcekler.Beklerke n birseyler daha atıstırdım.Ve korna sesi duydum.Kapının kulbunu tutarak kapıyı açtım.Arabaya ilerledim.
Arabadan çıktık.Bir kafeye gelmistik.İçeri girdik oturduk.Onlar karşımda gülüsürken ben onlara bakıyordumki.Bugranin arkasındakı çocuk neydi oyle Allahım!!Garsonların giydigi t-sort üzerine tam yapısmıs bizim masaya ilerliyordu.

Bugranin arkasındakı çocuk neydi oyle Allahım!!Garsonların giydigi t-sort üzerine tam yapısmıs bizim masaya ilerliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra Bugra arkasını döndü ve
İ:Vay kardesim hosgeldin bizim mekana.
B:Hosbuldum kardesim gel otur.
Sonra Bugra Melisayla beni tanıstırdı.
Adı İslam'mıs.İsmi çok tatlıydı.Çocuk buranın sahibinin çocuguymus.Babası burda çalıstırıyormus.Konusmaya tekrar dinlemeye basladım
B:Siz tatile falan gidecekmisiniz?
İ:Evet.İki gün sonra falan gelicez.
B:Nereye gideceksiniz.Yani daha seçemediysen bizimle Bodruma gel hem bak su karsında gördüguün güzel kız Merve 'de gelcek,dedi kahkaha atarak.Bende masanın altından ayagına vurdum.
Mer:Nabıyosun sen ya Bugra kendine gel.
B:Ya tamam kızım saka yaptım ne kızıyosun.
Mer:Yapma bana saka falan.Neyse ben bekçiyi arayımda motoru getirsin benim.
Mel:Ya kızım utandınmı ne sen nereye gidiyosun.
Mer:Neden utanıyımki,dedim anlamamıscasına.Kalktım masadan gittim.Ama gerçekten utanmıstım.Kapının önünde bunları düsünürken arkamdan bir ek hissettim.İslam gelmisti yanıma.
İ:Gel içeri istiyosan dışarda bekleme basına günes geçer.
Mer:Y-Yok beklerim gelir simdi motor zaten.
İ:İyi peki o zaman.Bende seninle bekliyimde yalnız bekleme.
Mer:İyi peki.
Derken motor geldi.
Kerem:Buyrun Merve hanım motorunuzu getirdim.
Mer:Tesekkur ederim kerem abi.dedim ve Kerem abi gitti.
İ:Motor güzelmis.

Mer:Gerçektenmi?Tesekkur ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mer:Gerçektenmi?Tesekkur ederim.
İ:Neyse ben seni tutmıyım.Benimde işlerim var zaten.Hadi bakalım görüsürüz. Dedi ve göz kırptı gitti.
Allahım sen neydın böyle. Neyse motoruma bindim kaskımı taktım.Ve gittim.Gaz verirken çıkan sese bayılıyordum.Beni rahatlatıyordu.Giderken yan tarafımda bir korna duydum ve bu İslamdı.İnanamıyorum.Ya beni takip etmiş.Biraz ilerledik.Aksam oluyordu.Motorları durdurup bir kafeye oturduk.Birbirimizi tanımaya çalısıyorduk derken hava karamıstı.
Mer:Kusura bakma ama benim eve gitmem gerek sabah malum tatile gidecegiz ve benim erken kalkmam gerek.
İ:İyi tamam ben biraz daha oturucam.Bu arada telefon numaranı verirmisin?Tabi istersen.
Mer:Tabii olur.Söylüyorum.05.........
İ:Tamam sagol.
Dedi bende motoruma binip gittim.Eve geldigimde sessizdi.Demekki herkez uyumustu.Bende sessizce odama çıktım.Pijamalarımı giyip direk yatagıma attım ve uukunun derin kollarına kendimi attım..

Motor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin