bulmaca

72 4 2
                                    

Herşey arkadaşımı birgün geçirdiği tırafik kazasından sonra ziyarete gitmekle başladı arkadaşımın adı suzın idi hastağaneden aldığım bilgilere göre bir bacağını kaybetmiş di elime bir demet çiçek alıp yanına gittim hastanenin kapısından girdiğimde önünde bir kitap açılı duvara doğru bakarak eliyle hastağanenin duvarını işaret ediyor ve birşeyler söylüyordü doğrusu biraz korktum yanına gidip oturdum nasılsın? Dedim cevap vermedi elimdekiçiçeği masasına koydum .Bir müddet bekledim sanki beni hiç görmüyordu sonra aniden! O yaptı ! Diye bağırdı kim? Dedim julya. Dedi! Dorusu çok şaşırdım çünkü suzının benden başka arkadaşı konuşup görüştüğü hiç kimse yoktu. Ben bunları düşünürken suzın iş yerinden çıkmışdım diye söze girdi ve devam etti. Kitap almak için iş yerinin karşısındaki kitapçıya gittim dorusu oraya daha önce hiç gitmemişdim. Dedi sonra gözleri büyüdü ve devam etti çok korkunç resimler vardı içerde saçları ağırmış bir amca ilgileniyordu orayla ve yanına gidip kitap almak istediğimi söyleyince hemen kilitli bir sandık içinden kırmızı kapaklı üzerinde ilginç desenleri olan bir kitap çıkardı kitabın adı okursa tehlikedesindi tabiki aldırmadı kitabın kapağı hoş hu ma gitmişti satın aldım satın alınca amca çok rahatlamış gibi bir oh çekti önemsemedim sonra arabama doğru gidiyordum aniden bir kız elimdeki kitabı işaret ederek obenim dedi inanmadım kızdım ve vermem! Dedim onu ben aldım oçok ısrar etti bende koşup arabama bindim daha sonra tam arabayı çalıştırıcakken okız şöyle bağırdı benim adım julya benden kaçamazsın ! Dedi ben aldırmadı ve yola devam ettim sonra ara bayla giderken birden julya arabanın önünde belirdi ona çarpmamak için direksiyonu çevirdim ve bir direğe çarptım gözlerimi açtığımda burdayım kitapta yanımdaydı okumaya başladım ve içinde çok deýşik büyü yöntemleri verdi bende duvar yok etme büyüsünü denerken sen geldin ve konsentiremi bozdun dedi bana sert sert bende kızarak ozaman görüşürüz dedim ve çıktım eve giderken suzının anlattığı şeyleri düşünüyordum belki de kazadan sonra delirmişti kim bilir anlattıkları bir bulmacadan farksızdı adeta.

Sihrin DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin