Tolga Tekiner Holding'in başına geçer ve işleri yürütür. Sevda Tekiner Holding'de işe başlar ve çok sürmeden 1 ay içinde işten çıkar. Sebebi karışıktı daha sonra anlatacağım sizlere neyse ki Sevda kısa sürede başka holding de işe başlayacaktır. Burak ve Merve kardeşler Sayılıoğlu holding'in başına geçerek Tekstil sektöründe büyük adımlarla ilerler. Böylece Sevda burada işe devam eder, Necip yiyecek üzerine uzun çalışmaların ardında manevi ve maddi zorlukların ardından şirket açar. Civanlı Holding için adımlar atar. Daha büyümedi o kadar ama bir takım çabalar sürmektedir, Fadime ve Hikmet belirli departmanda görev alarak Necip'e desteklerler. Fazıl ve Nalan kardeşler aslında öz ve öz kardeş değiller ama kendileri bu bilgiye daha ulaşmadılar. Bilmiyorlar demek hiçbir zaman öğrenemeyecek anlamına gelmiyor ya hayat nereye götürecek bilemeyiz tabi kaderin oyunlarını pek bir zorlaştırdığımız söz konusudur.
Fazıl Soyaçtan doğuştan zengin araba sektöründe babası Fehmi Soyaçtan 1900-1989 yıllarında Soyaçtan Otomotiv ile piyasaya kasıp kavurarak sürdü. Annesi Gül Soyaçtan Soyaçtan Firma hissedarından faydalanarak Vakıf kurarak kimsesiz çocuklara el uzattılar. Nalan Soyaçtan Üniversiteden sonra para harcayarak ülkeleri ve Türkiye'nin belirli yerlerinde seyahat ederek Arkeoloji'ye merak sararak çalışmalar yapmaktaydı. Civanlı Organik Ürün Üretim ve Tüketim A. Ş.
Şirketi daha da katlayarak Necip cazip fikirler aramaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKAR SEVDA
RomansaKaderlerine mahkum olan iki genç yıllar sonra bir araya gelirler.İşte tesadüflerin başladığı an o andır, insanlar üzerinde küçük görülen bu aşk asla son bulmadı.