Tringg*Tringg*Tringg* ..."Pfff stomme wekker!"Zei ik in mezelf. Het was 7:00 .Het was al weer maandag en je raadt het al ... School. Ik had er geen zin in maar ja als ik me doel wil behalen zal ik wel moeten. Ik sloeg me deken weg en stond met moeite op. Ik liep naar de badkamer en deed daar me dagelijkse ochtendroutine . Ik was na 8 min klaar en liep naar mijn klerenkast ik koos voor een zwarte broek met lichte gaten en mijn kenzo T-shirt. Ik liep naar de spiegel en deed wat lichtjes mascara op en deed wat argan olie in m'n bos krullen. Ik liep naar beneden en zo te zien waren me ouders nog aan het slapen . Soufiane me broer was zo te zien ook aan het slapen , die slaapkop wordt ook nooit Wakker . Ik maakte alvast een ontbijt voor mij en souf klaar en ging vervolgens naar soufiane'S kamer . Ik deed de deur zachtjes open en ik zag dat hij aan het slapen was . "Soufiane , soufiane wordt wakker we moeten zo naar school. " zei ik fluisterend . "Hmmm.. Ik kom zo." Kreunde hij. "Isgoed ga je omkleden en kom dan naar beneden ik heb ontbijt gemaakt" zei ik en liep weg en deed de deur achter me dicht. Ik en soufiane zijn tweelingen onze band is zo sterk met elkaar dat niemand ons uit elkaar kan halen . Ik liep naar beneden en at me ontbijt op en ik hoorde soufiane de trap op lopen . " Zozo mevrouwtje heeft ontbijt gemaakt voor mij" zei soufiane . "Jaa ga maar snel eten voordat het niet meer jouw ontbijt is maar van mij" zei ik lachend . "Ewa saffi? Jouw ontbijt? Dacht het niet" zei souf . Na wat gepraat te hebben ging in naar boven en pakte me tas die ik een dag van te voren al heb klaargemaakt ik loop samen met soufiane naar de gang en trek me superstars aan en pakte me bomber Jack en deed heb aan samen lopen we naar souf z'n Vespa . En daar gingen we dan . Aan gekomen op school werd ik weer bekeken door elke boy. Mijn broer zegt altijd dat geen een jongen te vertrouwen is en dat ze allemaal hetzelfde zijn. Ik luister altijd naar zijn woorden want hij heeft gelijk elke jongen is het zelfde . Ik liep naar me vriendin Yousra . (DEEL 3/2)En me broer net zoals altijd naar zijn vrienden. Ik begroette yousra ,Wij twee zijn net als zusjes zij is mijn enige vriendin die ik kan vertrouwen en alles kan vertellen . "Ewaa alles goed A Zina " zei Yousra . " Jaa hmdl met jouw schat?" Zei ik . "Jaa Ewaa kom we gaan naar de les voordat we te laat komen" . "Isgoed Jallah zied " . Toen we in de klas waren zat ik op m'n plek naast Yousra . Na wat gepraat te hebben kwam er een jongen binnen die ik niet eerder had gezien hij was blijkbaar nieuw op school. "Dames en heren. Dit is Yessine hij is nieuw op school en komt in onze klas ! " zei de leraar. Yousra staarde de hele tijd naar hem , ik gaf d'r een duw met me elleboog en fluisterde "niet zo staren eh zeehond" wat denk ik ook logisch was, hij had donker groene ogen en een lichaam waar je u tegen zegt en zijn haar ...pff . Oke Soumaya stop luister naar soufiane "elke jongen is hetzelfde" . "Yessine daar achter Soumaya en Yousra is een plek waar je kan zitten . " zei de leraar . Hij deed wat de leraar hem vroeg en liep langs ons en keek me aan en ik keek snel weg . Hij ging vervolgens achter ons zitten. Ik voelde ogen in me rug prikken. ",Ik ga ff koffie halen ik kom zo terug " zei de leraar . Ik werd plotseling op me rug getikt en draaide me om. En keek in de groene ogen van yessine ,"Mag ik je wat vagen?" Zei hij. " Uhm, Ja hoor." Beantwoorde ik terug. "Wil je naast me zitten , ik heb nog geen boeken." Ik keek naar Yousra en ik zag aan haar dat ze het goed vondt. Ik pakte me boeken en ging naast hem zitten . Eigenlijk wou ik nee zeggen omdat ik liever niet naast een jongen zit en ik vaak verlegen ben. "Zozo yessine je bent hier net nieuw op school en hebt al de mooiste chick van de school naast je zitten " riepen een paar boys .Wajow als soufiane hun hoorde dan waren ze stuk voor stuk dood geweest. Yessine gunde ik geen blik en die jongens ook niet. Ik sloeg de bladzijde alvast open en nam alvast ff alles door ik merkte dat yessine naar me staarde ik keek hem aan maar keek snel weer terug . "Jij hebt echt mooie ogen man Macha'Allah" zei hij. Ik negeerde het en werd er wel een beetje rood van .Gelukkig zag hij het niet en kwam de leraar binnen , zodat ik snel van hem af ben. "Oke dames en heren jullie zijn klaar voor vandaag geniet van jullie vrijetijd!" Zei de leraar . Ik stond op schoof me stoel aan en pakte me tas en opdat moment greep iemand me hand vast. En het was yessine "wat moet je van me?" Zei ik . "Wajow Wajow rustig ik eet je niet op" zei hij lachend. "Ik wou je alleen vragen of je na schooltijd tijd hebt om even elkaar te leren kennen"zei hij . "Uhm sorry ik heb andere dingen aan me hoofd andere x Mischien " loog ik. Pff als souf d'r achterkwam dat ik met een of andere jongen naar stad ga ben ik dood. Voordat hij nog wat wou zeggen Iiep ik snel naar Yousra . "Wat is er je bent helemaal rood?" Rood? Uhm ik wordt alleen rood als ik bloos of als ik me schaam. Pff .. "Uhm nee was niks yessine vroeg of hij met me wou afspreken maar ik weigerde en zei andere x" zei ik . "Je hebt wat gedaan?! Heb je gezien hoe knap hij is en kijk hoe die meisjes aan hem plakken wollah jij bent niet honderd soum" zei ze . "Yous je weet hoe veel problemen ik krijg als souf hier achterkomt " zei ik . "Ewa 1 x kan toch geen kwaad en als je het stiekem doet kan er niks fout gaan toch?" Zei ze . Pff zij heeft makkelijk praten soms wil ik echt Yousra zijn ze durft alles..ik merkte dat ogen in me rug prikte toen langs de kantine liep. Van hier en daar riepen jongens wat naar me waar ik verder geen aandacht aan ging besteden. Ik liep samen met Yousra naar onze kluisjes en praatte nog ff met d'r . "Ewaa kom je vandaag naar stad." Zei ze . "Kweetnieett ik kijk wel ik app je wel" zei ik . "Isgoed Ewa ik moet gaan schat ik spreek je nog wel!" Zei Yousra . "Isgoed ik pak nog ff me spullen uit me kluisjes maar ik spreek je op app doei !" Zei ik . Ik opende me kluisje en zag dat er een klein briefje lag . Waar op stond : DIT IS MN NUMMER APP ME X YESSINE"ik merkte aan mezelf dat ik rood werd . Ben ik verliefd? Nee joh zou vast iets anders zijn denk aan souf z'n woorden "elke boy is hetzelfde"In de verte zag ik soufiane nog met z'n vrienden praten en ik mag van hem niet naar hem toe komen als zijn vrienden d'r bij staan hij is bang dat ik oogcontact met ze ga maken,enzij ook. Mohim ik dacht ik app hem wel . Hij zag het meteen en ik zag dat hij mij richting op liep. "Ewaa zussie jallah ik breng je naar huis." Zei soufiane . Ugh. Samen liepen we naar de stalling die naast het rookhokje staat er staan daar altijd jongens. Waarom laten ze ook stallingen maken naast een rookhokje ? Pff .. Mohim ik ging achter op en samen reden we naar huis. Aangekomen thuis stapte ik af. "Uhm ik moet nog even naar een vriend toe" zei soufiane . "Ow oke Isgoed " Thuis aangekomen zag ik iets wat mijn hart in duizenden stukjes brak...
JE LEEST
The Story of Soumaya & Yessine
RomansaDit verhaal gaat over Soumaya is 18 jaar en is een meid waar je u tegen zegt ze heeft een prachtig uiterlijk en innerlijkze heeft blauwe ogen en zwart/bruine krullen ondanks ze pas 18 is heeft ze meer meegemaakt dan dat je zou denken tot op de dag d...