Нанасянето на Клариса

36 4 5
                                    

В днешното утро Ади спеше. Чуден ден без облаци или валежи, е да ,не вали в САЩ чак толкова. Но да се върнем към историята. Ади спеше и изведнъж будилникът на Ади зазвъня в 6:00 часа. Стана и погледна към едно табло на което бе закачен календар и отбелязваше нанасянето на Клариса. Ади, като Вихър слезе долу и завари сестра си да прави пържени филийки и сокове. Тогава се завъртя разговорите между двете девойки за Клариса.

-Хей Санди мм.. пържени филийки и сок. Обожавам ги.- каза Анди за добро утро.

-Да. Можеш ли да...- отвърна Санди и изведнъж Анди я прекъсна

-Да ти изрежа коричката от сандвичите?- довърши Анди

-Да. Познаваш ме много добре.- мило каза Санди

-Хей, днес Клариса ще се нанася и това не е добре.- Настойчиво намекна темата Анди.

-Виж знам че я мразиш, но татко е щастлив и това е най-важното. - Намекна Санди като край на темата.

-Важно е да е щастлив но никой не може да замени мама!- тъжно казваше Анди.

Тогава Анди приключи разговора си със сестра си и се отправи към балкона, затвори вратата и звънна на най-добрата си приятелка Меган.:

-Хей, Меган, Ам виж сега, Клариса днес се нанася и правя парти. Ще дойдеш ли?- попита мило Меган

-Мислех че я мразиш. Иначе да ще дойда мацка.- Меган прие поканата но се чудеше защо прави купон като мрази тази жена.

-Мразя я да. Именно но днес доставят вещите й, а после и тя ще дойде.- каза подло Анди

-Анди, мила, какво целиш?- пита объркано Меган.

-Ще направя парти и ще хвърляна нещата на Клариса в морето.- хитро парти измисли Анди.

-Това е моето момиче! ОКЕЙ ИДВАМ И ЩЕ ПОКАНЯ И ДР.! - Съгласи се Меган.

След като партито се разгласи Анди се оправи и беше готова за парти. Всички дойдоха включително вещите на Клариса. Анди заведе всички при камионите със вещите и започнаха да взимат едно по едно нещата. Анди взе блузи,очила,гримовете и обувките на Клариса. Тичайки стигна до басейна. Влязе във водата и стигна до ръба на басейна.

О споменах ли че вилата им е в САЩ точно до морето. Богати хора са басейна им е точно над морето. Но да се върнем към историята.

Анди стигна до ръба и неочаквано за всички тя скочи. Всички се паникьосаха надвесиха се към морето и гледаха уплашено. След 30 сек. Тя изскочи от водата с усмивка до ушите. И изведнъж забелязва че баща й я гледа. Цялото парти се развали и Анди беше ядосана, но не
бе само тя а и баща й.

Кори изгони всички деца от вилата си, прибра дъщеря си и се разви ядосан разговор.

-Какво си мислеше? Защо толкова мразиш Клариса?- пита бясно баща й.

- Не можеш да заместиш мама. Тя е незаменима. - отговори тъжно и скърбящо за майка й.

-Никоя жена не може да замени майка ти, но аз трябва да съм щастлив и да продължа напред!- разбирайки каза Кори.

-Тате не ми пука. Аз няма да приема Никога в живота си Клариса!- настоятелно намекна Анди.

-Край, бях много търпелив и здържан, но вече край. От утре заминаваш на пансион!- наказа Кори на дъщеря си.

-Какво? ; Какъв пансион? ; На никакъв пансион няма да ходя!- каза Анди

- Събирай си багажа. Утре отиваш в пансиона за момичета GirlsHotMike в Англия!- Задължи Анди (Кори)

ЛОШОТО МОМИЧЕWhere stories live. Discover now