•Yurt

146 8 1
                                    

Lara Kalkmalısın Okula Gitmeliyiz Hadi Saat 07:00 oldu hemen kalk yoksa geç kalacaksın.

-Yaa başımda neden bu kadar konuşuyorsunuz Biraz yatayım Hemen Kalkarım zaten zor hazırlanan Nur gibi bir Sürtük değilim.!

+Nur hakkında doğru konuş Lara haddini aşıyorsun unutma 14yaşındasın bu laflar sana hic uygun değil.

-Ama Ya iyilik meleği gibi konuşmayın neyse ben ustumu değiştircem çıkarmısınız? (Yurt dediğim aslında sevgi evi Yurt sayılmaz ama toplum olarak yurt dediğimiz için Sevgi evi demeyi tercih etmiyorum.)

+Tamam Tatlım giyin sen cabuk ol yirmi dakikada aşağıda Olman ümidiyle..

Cevap vermeden parmağınla kapıyı gösterdikten sonra gitti deli oluyordum ben buna ya deli tek uğraştığı benim neden yuvada diger 4kişiyle ilgilenmiyorda benle ilgileniyor tek bana atar ya sürtük. Bi kere sen yetimsin senin üstüne gelmeleri normal senin kimsen yok sen garibin tekisin kızım su haline bak iç sesim yine konuşmuştu kes Sesini küçük sersem tek olsam bile ben gücüyüm Piç sen ne karısıyorsun diye susturdum herkez bi gıcık zaten bunlarla uğraşmayı bırakıp elimi yüzümü yıkadın sonra dişerimi fırcaladıktan sonra okul kıyafetlerimi almak için dolaba baktım ve zar zor bulup hemen giydim okul kıyafetimiz siyah düz ama önünde küçük küçük kareler olan bir etek ve üstüne beyaz kenarında ise ismimiz yazan bor gömlekti bu okulun bir hırkasıda vardı gri kalın ve düzdü onundede yine okul arması basılıydı kıyafetleri giyip sacımı yapmak icin aynanın karşısına oturdum ve saclarımı düzleştirdim makyajada gelirsek evet bu yaşta kendime çok özeniyorum okulda izin veriyor napabilirim ilk önce gözlerine maskara sürdüm sonra dudagımın renginde cilek gibi tadı olan bir ruj ben makyaj yapmam gözlerim mavi ve esmer olduğum için güzel bulurlar saçlarımın arasını boyamayı düşünüyordum ama neymiş yaşım küçükmüş siktirin bee çok saçma ayakkabı olarak ta spor tercihimdir siyah renkte kenarlarında ince ince beyazlıklar vardı ben siyaha çok hakimdim hayatımda kapkaranlık olduğu için seviyorum çantamı alıp aşağı indim tam inince aklıma telefonu unuttuğum geldi oflayarak tekrar yukarı çıktım telefonumada siyah arkasında kuru kafa olan bi klıf takıp tekrar aşağı indim ve sofraya geçtim masada 7kisiydik 5biz 2kiside bize bakanlardı kızların biri Nur en sınır kaptığım ve okulun sürtügü olan çıkmadığı biri kalmayan bazen bakire olmadığını düşündüğüm sürtüktü diğeri Dilara Ve Azra ikisi kardeşti bunlarla sorunum yoktu iyilerdi ama fazla sıkıcı ve suskun diğer kişide Zeynep bu bizim internet bağımlısı olan arkadaşımızdı her gün internetten ayrılmayandı hacker falandı tabi çok iyi anlar ondan bu kızda hoşuma gidiyordu arada internetten sınavlara birlikte bakıp kopya alırdık ondan yanı Ve bize bakan hacer ve gülizer ablaydı bunlar çok tontiş ve sıcakkanlıydı tabi gülizer hariç o tam bi gıcık odama elen şahsiyetti nefret ediyorum ben bu kadından be çok sinir biriydi her neyse sofraya "günaydınlar tatlı yuvam tabi nur hariç" diyince herkez gülmeye başları Nur'da sinirli sinirli bana bakıyordu ama bisi demiyordu ilk defa zaten uğraşamazdım hayvan gibi açtım hemen yedim ve kalktım.

Kaybolan KüçüklüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin