• III •

64 8 1
                                    

Ráno mě probudil řev mamky z kuchyně.
,,Vstávejte!"
Neotřele jsem vstala z postele.
,,Ashley, musíš do školky." šťouchla jsem ji do nohy. Po chvilce se zhluboka nadechla a vstala.
Šly jsme do kuchyně se nasnídat. Mamka před nás položila talíře se snídaní.

Po snídani jsem se šla upravit. Přešla jsem do koupelny, kde jsem provedla ranní hygienu a hodila jsem si rychlou sprchu.

Vlasy jsem si dala do turbanu, vysušila ručníkem a pak si je dosušila fénem.
Přešla jsem do pokoje, otevřela jsem skříň a oblékla si bílé triko, modré roztrhané džíny a černý svetr.

V kuchyni jsem si vzala svačinu, co mi mamka nachystala a šla jsem do předsíně, kde jsem si obula bílé convers, vzala si batoh a do kapsy od svetru jsem si dala klíče.
,,Ahoj." řekla jsem ještě mezi dvěma a šla jsem do školy.

Po vyjití jsem dostala ránu do obličeje, jaká byla zima. Svetr jsem víc obmotala kolem sebe a šla jsem.. Nezapomněla jsem si do uší dát sluchátka, aby mi zpříjemnily cestu písničky.

Ve škole jsem si sundala sluchátka a dala je do batohu. Ze skříňky jsem vytáhla učebnice a místo toho jsem tam dala batoh. Nachystaná jsem byla, tak jsem zavřela skříňku a mířila do třídy.

,,Ahoj Amber!" mávala na mě Lena, když jsem byla mezi dvěma.
,,Ahoj." došla jsem rychle k ní.
,,Ptal se po tobě Lukas.." řekla.
,,Ježíši, co chtěl ten magor.." hodila jsem učebnice na lavici a následně si na ni sedla.
,,Ehm..Je tam." ukázala Lena na dveře, o které se opíral Lukas..

Šel směrem k nám.. Při chůzi se střídavě usmíval na mě a na Lenu. Já jsem se na něho neusmála ani jednou..

,,Amber." udělal to samé jako včera u řeky a sedl si do svojí lavice.
,,Lukasi" odfrkla jsem..
,,Páni, napětí se dá krájet.." zasmála se Lena.

Byla hodina. Zrovna jsme měli fyziku a učitelka nám dala samostatnou práci.

,,Pss, Amber." strčil do mě tužkou Lukas.
,,Co chceš?" neochotně jsem se otočila.
,,Co je druhý úkol?" ušklíbl se.
,,Přijď si na to.." mrkla jsem na něho a otočila se zpátky.
,,Ale no ták.." vzdychl.
To už jsem ignorovala.

Když to měla cela třída hotové, možná až na Lukase, učitelka to zkontrolovala.

,,Abych nezapomněla, budou se dělat projekty." řekla když opravovala jeden ten pracovní list. ,,Na nástěnce máte dvojice." ukázala směrem na tabuli.

Když zazvonilo, celá třída se seběhla k tabuli. Než jsem se dostala já k jménům, už tam byl Lukas.

,,Ahoj parťáčko." řekl protivně a šel zpátky do lavice.
,,C-coze?" nepobrala jsem to a rychle jsem se vetřela k tabuli.
,,Kurva.." řekla jsem potichu..

Odešla jsem od tabule a sedla si do lavice.
,,O čem budeme dělat ten projekt?" zeptal se mě s nohama na lavici Lukas.
,,Nevím, nechce se mi to dělat a už vůbec ne s tebou!" složila jsem hlavu do dlaní.
,,Nejsi sama." souhlasil se mnou Lukas..

L U K A S

Přes ten hlouček lidí jsem se konečně dostal k tabuli, dokonce dřív, než Amber.
Prstem jsem přejížděl ze shora dolů, dokud jsem nenašel moje jméno..
,,Doprdele.." řekl jsem potichu, když jsem zjistil, že se mnou bude dělat projekt Amber..

Naštvaně jsem si sevřel ruky a šel zpátky do lavice. Po mojí cestě jsem narazil na Amber..

,,Ahoj parťáčko.." řekl jsem naštvaně.. Ten její výraz nezapomenu..

Když jsem dorazil k mojí lavici, sedl jsem si, vytáhl mobil a sjížděl jsem Facebook.

,,O čem budeme dělat ten projekt?" řekl jsem, když Amber přišla a sedla si do lavice.
Ta mě ale dost hnusné poslala do háje.. Prý se mnou ten projekt dělat nechce.. Nána jedná pitomá..

Zazvonilo na hodinu a dál jsem se "věnoval" hodině tím stylem, že jsem byl na mobilu, kecy učitelů mě fakt nezajímají..

Na fotce je Lukas.. :)

In love Kde žijí příběhy. Začni objevovat