Bölüm müziği ' Cameron Dallas - She Bad'Vote atmayı unutmayıııığğğnn:**
^Hayvansı^
Merhaba annemin o güzel sesi ve merhaba okulun ilk günü.
"Kııızzzııığğğmm kalk hadi uyan! Okula geç kalmak istemezsin değil mi? "Tabi tabi istemem! Kim istemez değil mi okula gitmeyi. Bana kalsa ayılara kaptırdığımız uyku vaktini geri almaya çalışırdım. Münasebetsiz ayılar yhaaa. Nasıl kaptırırız? Biri bana şunu açıklasın!
"Kızım sana diyorum! Duvarla mı konuşuyorum beeen? "
Klasik anne sözleri işte! Bilirsiniz. Biricik oyuncak pandam 'lalala' yı eski yerine koyduktan sonra -odamıtoplamadım- okul formam olmadığından yırtık bir kot ve üstüne hafif göbeğimi açıkta bırakan siyah düz tişörtümü giydikten sonra saçımı da yapıp aşağıya indim.Annem 'Okula nasıl böyle gidebiliyon lan sen' bakışları attıktan sonra önüne döndü. Sabah kahvaltı etme alışkanlığım olmadığından buzdolabından hoşbeş aldım. 'Yeni mi? Yeni i i i i i i iğğğğ. Duramıyosun dimi i iğğğğğğğ yeniiiiğğğğ' reklamın mükemmeliyetinin akılda kalıcığı? Ne manaysa.
Odama çıkıp çantamı aldım. Tam bir adım atmış olmalıyım ki beni dehşete düşüren şeyle ağzım kocaman açıldı. Arkamdaki duvarda asılı 'Cameron Dallas, Vini Uehara, Francisco Lachowski, Karolis İnokaitis' posterlerimi öptüm. Canlaruw. Artık içimde bir ihanet kırıntısı bile kalmadığı için o pek bir işe yaramayan okula gitmeye koyuldum.
Tam o sırada yatağın kenarına takılan 'SERÇE PARMAĞIM' zalımca acımaya başladı. Yatağıma oturduğumda birkez daha yatağımın rahatlığını düşündüm. Beni mayıştıran rahatlıkla vücudumu yatağa bıraktım ve aniden kapı açıldı. Kolumu tutup beni aşağı indiren annem hunharca kahkaha atıyordu. Dışardaydım. Atılmıştım kenarlara köşelere... Kapının önündeydim şimdi... Annem kahkahalarla atmıştı beni..."Yürü git asabımı bozma benim. Otobüs gelecek bunu da mı ben söyleyeyim kızım. Herşeye aklın eriyor bir buna mı ermiyor? Kızım sen ne dağınık bir şeysin!? Bu odanın hali ne!" diye bağırdığında hemen koşmaya başladım hızımı alamayınca durağı geçtiğimi farkettim. Geri geri geri geri.
Gelen araba sesiyle 'BMW' kokusu aldım ve arkaya döndüm. Yüzüme çarpan suyla birlikte otobüste gelmişti. Giden arabaya taş fırlattım.
"Sen ne tür bir manyaksın ya! Lan sen nasıl bir hayvansın! Allah belanı versin senin! Şu lanet araban-ÖzürdilerimÖzürdilerimCanuwBMW- neden bana su attırıyo lan! Hep beni buluyonuz zaten! Birde geri geri geliyor lan!!! Şimdi eve yürümek zorunda kalıcam! Yüzsüz birde geri geri geliyor! Gel göstereyim sana gününü! "
"Kızım bu araba kaç TL haberin varmı!? Seni satsak bu araba kadar etmezsin! Nasıl taş fırlatabiliyosun!"
"Adını bilmediğim benim için bir anlam ifade etmeyen jojuk ba-"
Lan oha. Eriyom lan. Hayır hayır bu yakışıklıya bakamam. 'Cavikafr' e ihanet edemem! -Cameron,Vini,Francisco,Karolis-
"Göz zevkimi bozdun şuan BMW li çocuk."
"Arda."
"Tanıştığıma hiç memnun olmadım efenim. Oğlunuz Arda kızımız Kumsal'a su şey yapmış."Ben gülerken'daha doğrusu anırırken' arabanın uzaklaştığını gördüm. Eriyorum lan. Hayır hayır çocuğa değil. Olum hava 45derece olmuş zaten. Elimi saçıma atıp yürümeye başladım. Sonra aklıma ilk gelen şeyle eve adımladım. Tam bir salağım!
Üstüme dar yırtık siyah pantolon üstüne askılı kırmızı bi şey giydim. Evden para aşırdım ve önüme gelen ilk taksiye atladım. Okula giderken adam sırıtmış bana bakıyordu. Bakışlarımı kaçırdım. Okula geldiğimizde parayı uzattığım an da bana döndü ve "Başka bir şekilde ödeyebilirsiniz güzelim"dedi. Bende arabadan indiğim gibi bağırmaya başladım. Arabanın içinde götüm yemiyo knki blysn.ss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAMAK
Teen FictionNefesi kesilir mi bir insanın? Kesiliyormuş işte! Tabi kesilecek, çocuk bu cübbesiyle üstüme düştü, nasıl nefes alayım!