2. Bölüm

12 1 0
                                    

Metin beni bırakmayınca "sen kim oluyorsun yaa" dedim ve ona bir tokat attım. Bu sefer metin baya sinirlenmiş olacaktı ki bana sinirli gözlerle baktı. Bir an ondan korktum fakat güçlü görünmeye çalıştım ve ona korktuğumu belli etmemeye çalıştım ama o pis pis sırıtarak bana "sen sinirlenince çok tatlı oluyorsun" dedi.

İçimden sen yavşaksın ya harbi yavşaksın diye söyledim. Bu bakışlarına yansımış olacak ki gözleriyle 'senin gibi bi kıza yavşamamak elde değil' diyordu sanki. O sırada yanımıza gelen cerenin sesiyle metinin büyüsünden kurtuldum. "hey ne oluyor burda??" bir andan metin sinirle "git işine" diye gürledi.

Şuan kaskatı kesilmiştim metin ile duvar arasındaydı ve metin bana olması gerekenden yakındı. Aman Allahım yoksa yoksa beni öpecekmiydi. Ve birden dudağıma yapıştı ittirmeye çalışsaydı nalife çok ağırdı hayvan.

Aslında orda olmak eni mutlu etmişti nasıl bi işlem arasında kalmıştım ben bu neydi böyle yoksa metin denmi hoşlanıyordum.olamaz.
Aslında onunla olunca kendimi güvende hissediyorum. Çok çekici ve tatlıydı. O akşam bir çocuk yanıma gelip "naber fıstık" dedi. O sırada metin gelerek çocuğun kafasına bir yumruk geçirdi. Bağırarak"tam da şeyine geçiriyor dum ne yapıyorsun sen acaba "diye
çıkmıştım . Metin kıkır kıkır gülmeye başlayınca dayanamayıp bir tokat geçirdim" tamam sakin kızma hemen şaka yapıyordum" dedi. Kızgın kızgın ona bakarken tırnaklarımı elime geçirmiştim yumruk elimi görünce elimi açıp "kendine zarar verme dayanamam" dedi. Oha metin bana gerçekten aşıktı.

Daha sonra ceren yanımıza geldi ve "hadi ama gözde artık eve gitmeliyiz" dedi. Ve bende metinin yanından ayrıldım ama bütün gece aklımdaydı.

İçimden sen manyak ısın kızım psikopatın tekine mi aşık oldun diye geçirdim. Gerçekten ben metine aşık mı olmuştum. Eğer öyleyse aşık olmak çok güzel birşey di.

Ertesi gün okula giderken bir grup yavşakla karşılaştım bunlar metinin çetesindekilerdi. O sırada etin geldi ve tam burhan bana benim yanağımdan öpecekken metin beni kendine çekti ve "yavşamayın lan benim kızıma. Bi dakika o bana benim kızım demişti ne yani biz şimdi sevgilimiydik. Okul çıkışını sabırsızlıkla bekledim çünkü ceren bize gelecekti. Ve bunu ona anlatacaktım.

Ben hala olayın şokundayken metin sahiplenici bir şekilde anlımdan öptü. Oha lan biz şuan gerçekten sevgiliydik. Biz metin ve ben oha hala şoktayım. Metin İle okula el ele girince tüm kızlar bana imrenerek baktı ve bende onlara pis pis sırıttım.

O akşam bana ne oldu anlamamıştım bir zamanlar nefret ettiğim çocuktanmı hoşlanıyordum şuan ben. Olamaz. Bu imkansızdı. Ama olmuştu bi şekilde.

Her neyse sabah yine o lanet olası alarmla uyandım ve bugün okula gitmeye hiç niyetli değildim. Geçireceğim günü keyfini tekrar yatarak çıkarmaya başladım. Uffff bu çok sıkıcıydı. Ne sanıyordum zaten ben uykumdan uyanınca bir daha uyuyamazdım ki.

Aslında uzun zamandır spor yapmıyordum yapsam iyi olurdu. Taytımı ve sporcu aletimi giydikten sonra evimizin bahçesine yaptırılan koşu alanında koştum ve ardından basketbol oynadım ne kadar çok yorulmuşum ben uzun zaman sonra bu ne diye bağırasım geldi.
Birden telefonun çalmasıyla doğruldum arayan kankam özgür dü.

-selam
.......
-naber
.......
-iyi
.......
-ne oldu ki
.......
-hm tamam daha sonra konuşsak olurmu ??
.......
-tamam bay bay

Yarım saat sonra bana gelecekti neler olduğunu anlatacaktı çok merak etmiştim.

Özgür yorgun bir şekilde konuştu "benim kaçmam lazım bana yardım et"
Ne olmuştu ki merakla sordum " ne oldu niye??"

***********************************************************************

Arkadaşlar bu bölüm kısa oldu fakat bunu telafi etmem için daha sonraki bi bölümü baya uzun yazıcam.

~Sizce özgür ün başına ne gelmiş olabilir??

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ManyopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin