Selamm
Bu benim ilk hikayem ve baya acemiyim.Umarım beğenirsiniz
İyi Okumalar☁️**********************
Aşk gerçekten var mıydı ? Ben gerçekten birine aşık olabilir miydim ? Bu düşüncelerle uyuya kalmıştım.
Sabah annemin sesiyle uyandım."Ömür hadi uyan meleğim." Annemi ikiletmeden kalktım yatağımdan odamdaki banyoya girdim aynadan kendime bakınca resmen korktum halimden yağlanmış saçlarım birbirine girmişti ve dün gözüme sürdüğüm üşenip çıkarmadığım kalemim akmıştı.Keş gibi gözüküyordum.Hemen duşa girdim soğuk suyla ürpersemde duş almaya devam ettim.
Hızlıca giyindim çünkü okulum vardı.Ahh lanet olsun okulu hiç sevmiyorum ama 1 sene daha katlanmak zorundayım.Zaten üniversite okumayı düşünmüyorum çünkü Babam şirketimizde çalışmamı istiyor.Babamla pek iyi anlaşmazdık o her zaman iş kolik bi insandı hep parayı düşünürdü ve bizimle pek ilgilenmezdi.Saçlarımı tarayıp salık bıraktım kurulama gereği duymadım çünkü hiç sevmem üşenirdim. Dudaklarıma hafif bir ruj sürdüm belli bile değildi. Bu kadar yeterdi okula giderken pek makyaj yapmazdım.
Merdivenlerden inip mutfağa girdim.İşte bu koku muhteşem menemen kokusuydu. annemin karşısındaki yerimi alıp direk gömüldüm menemene. Annem "Kızım sakin ol ilk önce bi günaydın de." Diyerek menemenden ayırdı beni."Ama anne biliyorsun çok seviyorum ne yapıyım.ayyyy ben geç kalmışım hadi öptüm bayy " Diyerek çıktım evden. okula şöferle gitmeyi sevmezdim zaten yakındı ben de yürüyerek gider ve düşünürdüm.Tam yola adımımı attım az kalsın eziliyordum. Arabaya baktım oha lan arabaya bak "ben çok pahalıyım" diyordu resmen."Napıyon lan ayı dikkat et ölüyodum." Diye bağırdım arabadan felaket yakışıklı bişey çıktı Allahım bu ney öldürcekse bu öldürsün. " Bakıyım ölmüşmüsünüz, yok ölmemişsiniz yaralıda değilsiniz o yüzden sıkıntı yok " dedi ve sırıttı.Sesi bile yakışıklıydı Ömür kendine gel adam seni eziyordu ve dalga geçti. "Öküz" diye bağırdım arabasına tekme atıp koştum. Lan ayağım acımıştı eminim ki arabaya bi bok olmamıştır. Koşarken " Bulucam lan seni sen Nasıl benim bebeğime tekme atarsın." Diye bağırdı yakışıklı.
Okulun kapısından girdim.Etraftaki herkes birbiriyle sarılıyordu " Ayyğ konkoğ çokğ ozlodommğ." Kızların o yapmacık cümleleri sinirimi bozuyordu.Eren ile İremi görünce hızla yanları gittim.Yine tartışıyorlardı hatta beni bile farketmediler.Kafalarına geçirdim. "Kimse beni özlememiş bakıyorumda."diyerek sarıldım onlara. Eren'i çok özlemiştim çünkü yaz tatilinde Amerika'ya gitmişti şanslı köpek.İremle her gün beraberdik zaten.
11/E yazan yerin karşında sıraya geçtik.Müdürün klasik konuşmalarını dinliyorduk daha doğrusu dinlemiyorduk.Lan bi dakika bu çocuk sabah gördüğüm yakışıklı değil miydi ? Eyvah yoksa bu okulda mı okuyacaktı . Salaklaşma Ömür niye öğretmenlerin yanında dursun o zaman bu yeni öğretmenimiz miydi? Ben böyle düşünürken
Müdür " Evet çocuklar Selma öğretmeniniz hamile olduğundan bu sene aramızda bulunmayacak onun için bu sene Tarih dersinize Serhat Sert hocanız girecek." Diyerek benim yakışıklıyı gösterdi.WTF ?!?!?
Kızların" Ay çok yakışıklığı" "Yerim ya" diye konuşmaları sinirime gitti. İlk ben gördüm tamam mı diyesim geldi. Ya ben ne yapıcam lan yandım ben ,öldüm ben ,gömün beni. Hem Selma hocayıda çok seviyordum.Zaten okulda bi Selma bir de Ercan hocayı seviyordum o kadar.
Sınıfa geçtik ve cam kenarındaki yerini aldım yanıma İrem oturdu arkamızada Eren. Sınıf defterindeki programa bakan sürtük Merve "İlk ders ne biliyo musunuz Tarihhh " dedi ve eteğini biraz daha çekiştirdi götü gözüküyordu sürtüğün . Tamam benim eteğim de kısaydı ama çekiştirmiyordum ve götüm gözükmüyordu .Kapı açıldı o ve muhteşemliği içeri girdi.İnşallah unutmuştur beni. Napıcam ben ?
"Günaydın " dedi . Ben oturup kalmıştım sıraya çivilendim resmen herkes ayakta "günaydın" diye karşılık verdi.Beni gösterdi. Oha beni gösterdi."Birilerine gün aymamış bakıyorumda." Dalga geçer gibi söylemişti ve sınıf bana güldü. "Evet hocam aymadı çünkü değişiklikleri sevmem." Ne yapıyım sinirlendirmişti beni. " Değişiklik derken ?" Diye sordu. " Mesela siz ." Diye cevap verdim. Suratı biraz gerilmiş gibiydi. " Merak etme yakında seversin." Dedi göz kırparak bu ne demekti şimdi ?
"Neyse size kendimi tanıtayım ben Serhar Sert siz benim ilk sınıfımsınız bu sene beraber tarih derslerini işleyeceğiz. Bugün ilk ders olduğu için konuşmaya ne dersiniz ?" Diye sordu herkes " Evet isteriz yaşayın be hocam" diye bağirdı. Sürtük Merve "Hocamğ size bi soru sorabilir miyim dedi.
"Çok özel olmasın" diye yanıt verdi Serhat hoca. "Şey sevgiliniz var mığğğ" Sürtük ya zaten başka be sorabilirdi Osmanlı'yı mi ? Lan acaba Serhat hoca ne diyecekti tüm kızlar meraklı gözlerle ona bakıyordu. İnşallah yoktur sevgilisi ya offf be diyorum ben kendine gel Ömür sanane adamın sevgilisinden
Of kesin vardır ya böyle adamın sevgilisi olmaz mı hiç.Sonunda Serhat hoca cevap verdi.....****************************
Evettttt ilk bölümün sonuna geldik.Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın☁️