(Multimedya~Sarp)
1 yıl sonrası:
Şuan hayatım kararmıştı milletin gözlerinin önünde soluyordum. Herşey gözlerimin önünden kayıyordu. Yan tarafıma baktığım da Alp yanımda bana sırıtıyordu az sonra nişanlanacaktık. Bu çok saçmaydı ailem para için beni satmıştı. Hemde zengin bir zübbeye...
Aslında yakışıklıydı çok az ama benim sahiplim vardı. Beni kendinden çok seven Sarp ım vardı. Aşkımdı bir tanemdi. Onu nasıl bırakıp gideceğim bunun evine...
Kurtar beni Sarpım...
Plis!Oraya baktığımda Sarp ı gördüm sinirli ve kendini tutamıyor gibiydi. Her an Alp in üzerine atlayacaktı sanki. Alp kalkmış babam ve kendi babasıyla dışarı çıkmışlardı. Sarp a baktığımda yerinde yoktu.
Aman allahım yoksa Sarp Alp i dövmeye mi gitti??!
Hayır aşkım burdayım!
Duyduğum sesle arkama döndüm. Sarp! Gitmemiş ohh! İyi
Allahım çok korktum neredeydin??
Şşt! Hadi gel benimle!
Aa Sarp dur nereye??! Demeden beni elimden sıkıca tutup gelin odasına sürükledi.
Çok güzel olmuisun!
Teşke olmasaydım. Dedim bu sırada gözlerimden 2 damla yaş süzüldü.
Şşt tamam sakin ağlama! Dedi ve yüzümü ellerinin arasına aldı. Bu hissi seviyordum. Sevdiğim insanın bana dokunması...
tamam hadi çıkaralım.
Olmaz!
Neden??
Seni öpmeliyim. Dedi ve yaklaşmaya başladı. Hep o öperdi beni ve bu sefer onu çook şaşırtıcak birşey yaptım. O öpmeden onun dudaklarına yapıştım. Çok güzeldi. Ama içim acıyordu. Alp aklıma gelince geri çekildim.
Ne oldu Nazlı!
Alp! Onunla nişanlanıyorum ama seni öpüyorum bu hiç hoşuma gitmiyor ve ondan nefret ediyorum.
Biticek bu akşam 1 kaç saat sonra o bitecek ve kimse bizim yaptığımızı anlamayacak tamam mı??!
Biliyorum biliyorum...
Hadi gidelim... deyip ellerini belimin arkasına koydu ve yavaşca kapıya doğru sürükledi.
Sarp seni seviyorum. Tamam mı bunu bilmelisin!
Biliyorum zaten prensesim benim biliyorum.
Nazlı ! Hadi nişan başlayacak. Bu Alp in sesiydi. Ya is-te-mi-yo-rum!!!
Tabiki içimden haykırdım bunu...
Tamam Alp geliyorum. Deyip Sarp tan istemesemde ayrıldım.
Yarım saat sonra:
Eveeet! Bir alkış allım yeni çiftimize...
Dedi oradaki kadın. Alp in koluna girmek zorunda kalmıştım. Sarp banada Alp ede ölümcül bakışlar atıyordu.Şimdi yüzükler gelsin! Dedi yine aynı kadın. Yüzükler geldiğinde Alp ilk önce elini uzattı. Burda ona elimi uzatmam gerekecekti. Sarp a kısa bi bakış atıp anlamasınlar diye yine Alp e döndüm. Ellerimi yavaşca onun elinin üzerine koydum. İşte bakın yine olmuyor. Sarp ile el eleyken ellerim titriyor ve rahat oluyorum. Ama şimdi berbat irenç bi duygu. Neyseki yavaşca yüzüğü taktı. Herkez alkışlıyordu.
Sarp hariç tabi. WTF!!
Şimdi sıra bendeydi yavaşca elimi uzattım. Oda hemen ellerini ellerimin üzerine koydu. *pis fırsatcı* yüzüğü takarken birden beklenmedik bir şey oldu.
Alp!!
Herkez çığlık çığlığa Alp in yanına koştu. Bazıları polisi arıyordu. Alp ise can çekişiyordu. Kalbinin sol tarafından vurulmuştu. Yani ölümcüldü. Bunu biz yaptırmamıştık. Bizim planımız bambaşkaydı. Sarp a baktığımda oda anlamamış saf saf bana bakıyordu. Ay yerim ben onun saflığını... neyse konu dağılmadan.!
Alp Alp iyimisin! dedim. Tamam onunla evlenmek istemiyordum ama bu ona değer vermediğim anlamına gelmezdi. İyi kalpli biriydi şimdi allah için...
Hastanede duyduğum şey ile sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ama bir yandan çok azcık seviniyordum. Ama çoook ta üzülüyordum Alp için...
Alp ölmüştü!
Arkadaşlar merhaba bn naz yeni bir kitap yazıyorum. Okumanızı dilerim. Beğenip vote yaparsanız çook sevinirim. I love you bay♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Aşk İçin Bir Şehir ♡
ChickLitKuzenime aşığım ama başkasıyla zorunlu olarak evleniyorum bu ne kadar gerçek bilemiyorum... Lütfen eğer rüyadaysam cimcirin beni ve uyanayım. Plis!