(Multimedya~Sarp ın kardeşi Berk)
Simdiki zaman:
Tamam anne! Diye bağırarak odama girdim. Bugün resmen bahar temizliği yaptırmıştı annem bana. Neymiş misafir gelcekmiş... peh!!
O yorgunluktan sonra erinsemde neskafe yapıp odamda yatağıma rahatca oturabilmiştim. Az sonra kapı çaldı ama duymamazlıktan geldim. *eminim bunu sizde yapmışsınızdır*
Nazlııııığğğ açsana kızım kapıyı!
Teallam ya ellerin ayakların yok değmi anne!
İçimden haykırsamda paytak paytak kapıyı açtım. Yalandan bi sırıtmayla HOŞGELDİNİZ dedim. Annem de yanıma gelmişti ki birden kadınla öyle bi kucaklaştılar ki iç içe girdiler sandım. Daha sonra kadın da içeri geçince kapıyı kapatacaktım ki bi sesle durdum
Bi dakka! Kapatma kapıyı!
Emir verir gibi söylemişti bunu...ama şimdi bi dur ya oha birazcık çook çook az bir daş duruyor karşımda...
Kimsin sen?
Eben canım eben!
Eben mi? Canım mı? Oha ne diyo bu çocuk ya!
Bana baksana sen!
Baktım gülüm!
Gülüm? Ne gülümü yaa! Düzgün konuş.
Eeee gülüm deme canım deme ne diyim karıcım mı diyim.
Ne diyosun sen bee s*ktir git işine...
İşim sizin evde güzellik
Allahım yine dedi...
Olmaz ama bu ya olmaaaaaz demeeee
Hem ne işin var bizim evde?Misafirliğe geldim güzelim hadi bırakta geçeyim.
Azım o şekli alırken annemin dediği şey aklıma geldi. 1 yıl için burda kalacaklar... aman allahım annem aynen öyle demişti. Ama neden ki nie kalıyorlar. Zaten ev büyük değil...
İçeri girdiğimde annem o kadın ukala yakışıklı çocuk ve bir yakışıklı daha vardı. Tamamda o kimdi.
Merhaba! Dedim ve içeri girdim bay ukala kafasını bile kaldırmadı telefonundan. Annemin yanındaki kadın ve annem merhaba dediler.
Sonra o bay ukalanınyanındaki çocuk bana bakarak yerinden kalktı ve selam dedi.Sanada selam!
Annemin konuşmasıyla yine azım o şekli aldı.
Kızım teyzen ve kuzenlerin!
Ne!?! Anne gerçekten mi?
Evet kızım. Dedi bi süre konuşmaların ardından teyzemin kocasından ayrıldığını ve okul için buraya geldiklerini duydum. Ayrıca annem teyzeme kendi gittiği fabrikada yine dikişçi olarak bir iş ayarlamış.
Onlarda burada kalacaklarından paranın bir miktarını da ev için anneme vereceklermiş.
Anne ben odama çıkıyorum.
Tamam kızım hadi kuzenlerinide götür odalarına.
Anne onlar nerede kalacaklar ki?
Senin odanda!
Ne!?
Ne!?Bay uyuz ile aynı anda söylemiştik bunu.
Ne olacak kızım kardeş kardeş yatarsınız. Zaten senin oda büyük.
Tamam! Hadi gelin...
Bay ukala ve yanındaki diğer yakışıklı kuzenim ile odama çıktım. Odam gerçekten salon büyüklüğündeydi ama olsn. Ben tek başıma iyiydim. Yatakları serdim. Ve üzerlerini örttüm. Bay uyuz yatağıma atlayınca sinirlenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Aşk İçin Bir Şehir ♡
Chick-LitKuzenime aşığım ama başkasıyla zorunlu olarak evleniyorum bu ne kadar gerçek bilemiyorum... Lütfen eğer rüyadaysam cimcirin beni ve uyanayım. Plis!