★18★

49 7 0
                                    

Moja rodzinka (ta rysunkowa) to Monia - mimo że jest matką od 6 lat nadal jej odbija , jest niepoważna i dziecinna ale kocha Alexa i Mindy . stara się być dobrą matką :) jako główna diablica (siostra Lucyfera) ma w piekle pakiet ,,elite VIP,, XD i go nie marnuje. Ubiera się tak aby było jej wygodnie , zwykle nosi czarne jeansy z dziurami na kolanach <3 , zwykłą szarą koszulkę i czarne super Stary XD (zmieni je jak wyjdą z mody) rogi , skrzydła i ogon ma niebieskie :) włosy szare z niebieskimi końcówkami długie za tyłek ;') lubi czarne dodatki więc nosi naszyjnik z czarnym serduszkiem i takimi znakami po bokach ,,~" (nwm jak się to nazywa XD) ma tatuaż na ramieniu , czarne kły oraz bransoletkę z niebieskim oczkiem i niebieskie oczy :') wiek : 25 lat. ..................................................... Mindy : spokojna , nieśmiała dziewczynka :) łatwo doprowadzić ją do płaczu , co wykorzystuje jej brat (ale i tak się kochają - takie słodkie rodzeństwo <3) mindy ma więcej z ojca więc boi się wszystkiego co się rusza (lub nie rusza XD) stara się wypełniać swą szatańską misję , i mimo że jej to nie wychodzi to się nie poddaje , ubrana jest w złotą sukienkę z czarną koronką , ma złote skrzydła i tego samego koloru rogi :') po mamie odziedziczyła czarne kły , ma szare włosy z pomarańczowymi końcówkami które wiąże w 2 kitki czarnymi gumkami , włosy sięgają jej za ramiona gdy je rozpuści , a w nich ma pomarańczową kokardkę , ma szare trampki na pomarańczowych podeszwach  oraz pomarańczowe oczy wiek : 6 lat ........................................................................................................................................ Alex : to typowy łobuz , lubi przeszkadzać i denerwować innych , często się drodzy z innymi , mimo że jest młodszy potrafi nastraszyć siostrę , bo poprostu chce się pobawić XD kocha jazdę na desce , często wpada w kłopoty , nie słucha innych , zawsze chce podążać swoją ścieżką,  wygląd : czarna czapka z daszkiem założona na odwrót , czerwone rogi i oczy , szare włosy z czerwonymi końcówkami , ma kolczyk w dolnej wardze XD , nosi białą koszulę na długi rękaw z szarym kołonieżem i mankietami oraz czarnymi guzikami , ma szare skrzydła , czarne jeansy z czerwonymi szelkami , również czerwone trampki z białą podeszwą wiek : 5 lat ........................................................................................................ Ojciec : na razie nie znany wiemy tylko że jest to spokojnym człowiekiem , wiek : ???? dzieci mieszkają z ojczymem -fredericem ale o nim innym razem .................................................................................................................................................................... Nie umiem robić opisów :') to miał być taki specjal z okazji 500 odsłon :)  macie jeszcze moją sis i jej przyjaciółkę ona wybierała kolory , ubiór itp nie ja!

Ale nie wyszedł mi ten rysunek kompletnie ;-; no nic żyje się dalej XP i chue chue pocieniowane włosy (gdzieś trzeba poćwiczyć) tak jak skrzydła mindy :') choć na zdjęciu tego nie widać ;-; i mega, mega wam dziękuję za te 500 odsłon , ponad 90 gwi...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ale nie wyszedł mi ten rysunek kompletnie ;-; no nic żyje się dalej XP i chue chue pocieniowane włosy (gdzieś trzeba poćwiczyć) tak jak skrzydła mindy :') choć na zdjęciu tego nie widać ;-; i mega, mega wam dziękuję za te 500 odsłon , ponad 90 gwiazdek i parenaście obserwacji :* dla mnie to znaczy naprawdę wiele (nawet jeśli czytacie to tylko aby się ze mnie pośmiać) nie umiem robić podziękowań XD więc poprostu powiem że dziękuję z całego serducha cx ;******* nigdy nawet nie myślałam że będę mieć choć 1 gwiazdkę a tu ponad 90 <3333 całuski :* ~Monia

To Co Uda Mi Się NabazgraćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz