κεφάλαιο 1ο

29.1K 1.1K 119
                                    

"Άντε γλυκιά μου θα χάσεις το αεροπλάνο" παραπονέθηκε η μαμά μου ενώ με εσπρωχνε έξω από την πόρτα κρατοντας τις βαλίτσες μου.

"Ρε μαμά άλλες μανάδες παραπονιουνται μην φύγουν τα παιδιά τους και εσύ βιάζεσαι να με διώξεις?" Της είπα κάπως ενοχλημενα και καλά αλλά δεν φάνηκε να πτοηθηκε.

"Νταξει βρε αμάν! Να σου πω γλυκιά μου θέλω να προσέχεις εκεί που θα πας και όταν φτάσεις να μου τηλεφωνήσεις αμέσως" είπε επιβλητικά η μαμά μου καθώς έβγαζε την τελευταία βαλίτσα έξω από το σπίτι.

"Μάνα χαλάρωσε δεν πάει στον πόλεμο" ακούστηκε η φωνή του αδερφού μου μέσα από το σπίτι ενώ έβγαινε προς τα έξω.

"Trevor πάμε θα χάσω το αεροπλάνο" παραπονεθηκα στον αδερφό μου.

"Τώρα μικρή περιμενε να πάρω τα κλειδιά μου και έρχομαι" είπε και μπήκε μέσα στο σπίτι.

"Λοιπόν έχουμε και λέμε!" Έκανε μια παύση η μαμά μου " Που θα μείνεις?" Συνέχισε.

"Μαμά τα οικονομικά μου όπως και τα δικά σας δεν είναι εντάξει οπότε θα βρω μια δουλειά και θα προσπαθήσω να βρω κάποιον συγκάτοικο για να μοιραζόμαστε τα λεφτά" απάντησα στην ερώτηση της.

"Καλύτερα να βρεις κοπέλα Εντάξει γλυκιά μου?" Είπε χαϊδευοντας τα μαλλιά μου.

"Μαμά με έχεις κάνει γλυκό από τα πολλά 'γλυκιά' μου και 'γλυκιά' μου ΑΜΆΝ!" Παραπονεθηκα και της πήρα το χέρι βγάζοντας απ το κεφάλι μου.

"Λοιπόν ηρθα και εγώ! Πάμε μικρή.Μαμά φιλιά τα λέμε το βράδυ" είπε ο αδερφός μου.

Μπήκαμε στο αμάξι αφού αποχαιρέτησα την μαμά μου άλλες χίλιες φορές και φύγαμε για το αεροδρόμιο.

Είχε περάσει μισή ώρα και κάνεις μας δεν είχε μιλήσει οσπου εσπάσε την σιωπή η φωνή του αδερφού μου.

"Λοιπόν μικρή για πες τι θα κάνεις στην Αμερική?" Ρώτησε γυρίζοντας για να με κοιτάξει για λίγα δεύτερα και έστρεψε ξανά το βλέμμα του στο οδήγηση.

"Πρώτα θα πάω σε ένα ξενοδοχείο για να αφήσω τα πράγματα μετά θα ψάξω για δουλειά και αμέσως μετά θα αρχίσω να ψάχνω για συγκάτοικο" του απάντησα.

"Πρόσεχε μην ερωτευτείς κανέναν μικρο σκουλικι" είπε ο αδερφός μου τσιποντας το μάγουλο μου.

"Δεν πρόκειται" είπα με αποφασιστικό ύφος.

"Ξέρεις ελπιζω να βρεις αυτο που σου αξιζει. Το καλυτερο ειναι για εσενα! Για ατομα σαν κι εσενα" μου ειπε γλυκα.

Συγκάτοικος Μαζί Σου ? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora