Το 5ο σφηνάκι και έχω πιει αλλα δυο ποτα.
Η Angelina έχει χαθεί κάπου με ένα αγόρι που νομίζω ότι είναι κι αυτός σερβιτόρος σε αυτή τη καφετέρια και κάθομαι μόνη μου στο μπαρ και πίνω το ποτο μου ενώ ο Alex είναι στο μπάνιο και πηδιεται ούτε εγώ ξέρω με ποια.
Τουλάχιστον μου είπε ότι θα φύγουμε μαζί και αυτό με χαροποιεί λίγο γιατί νομίζω ότι δεν θέλει να πάθω κάτι!
Ναι κουκλα μου ονειρεψου.
Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου σκέφτοντας αυτά τα πράγματα και συνεχισα να πίνω το ποτό μου.
[......]
Ο μαλακας, το γαϊδούρι, το μπάσταρδο!
Τον ψάχνω εδώ και μια ώρα και έχει πάει 3:30 ενώ μου είχε πει ότι θα φύγουμε 2:00.
Το παιδί είναι μαλακας ή έχει κάποιο εγκεφαλικο προβλημα!
Αποφασίζω να φύγω μόνη μου χωρίς να αποχαιρετήσω την Anji που φιλιοταν με το αγόρι από πριν.
Βγαίνω έξω από το μπαρ και το ζεστό αεράκι με καλοσοριζει. Συνεχίζω να προχωράω ενώ φόβος αρχίζει να με κυριεύει. Το μέρος είναι πολύ μοναχικό και έστω και αν φωνάξω θα δυσκολευτούν να με ακούσουν και απλα γαμωτο!!
Ή ακούω βήματα πίσω μου ή εχω παθει τραλαλα απο την δυνατη μουσικη.
Προσπαθώ να ηρεμήσω και να περπατάω κανονικά αλλά τελικα οι υποψιες μου ειναι ολοσωστες διοτι όντως καποιος με ακολουθει.
Τον ακούω που είναι λίγα μέτρα μακριά μου και τότε πάω να τρέξω αλλά με πιάνει από το μπράτσο και με τραβάει σε ένα στενό που είναι αρκετά μέτρα μακριά από το σπιτι μου.
Με το ένα του χέρι παίρνει τους δύο μου καρπούς και τους βάζει πάνω από το κεφάλι μου αλλά ευτηχως δεν βάζει πολύ δύναμη και τους τραβάω. Με όλη μου τη δύναμη κάνω μπουνιά το χέρι μου και τον χτυπάω στα μούτρα αλλά δεν φαίνεται να πονεσε διοτι ουτε το κεφαλι του δεν γυρισε.Τοτε ειναι που με κοιταζε τοσο εχθρικα και βάζοντας το χερι του στην πισω τσεπη βγαζει ενα μαχαιρι πηγαίνοντας το αμέσως κοντα στα χειλη μου.
"Αν κουνηθείς μπέμπα αυτό θα περάσει στον λαιμό σου" μου είπε στο αφτί και εγώ απλώς έμεινα ακίνητη χωρις ουτε να αναπνέω.
Πέρασε την άκρη του μαχαιριού ξιστα από το χείλος μου και συνέχισε να κατεβαίνει προς το λαιμό. Η συνέχεια του ήταν το φουστάνι αλλά ξαφνικά το μαχαίρι βρέθηκε στο μπράτσο μου και αίματα άρχισαν να κυλάνε ενω ο οξύς πονος δεν κρυβόταν. Η μαχαιριά στο μπράτσο μου ηταν αρκετά βαθια και σιγουρα θα χρειαζομουν ράμματα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Συγκάτοικος Μαζί Σου ?
Ficção AdolescenteEmily: ένα κορίτσι με δυνατό χαρακτήρα αλλά και χέρι! Είναι δυναμική αλλά αν της χτυπήσεις το αδύνατο σημείο λυγίζει. Κάστανα μαλλιά με πρασινα μάτια, λίγο ψηλή και αρκετά ωραίο σώμα. Δεν της αρέσουν οι τύποι που το παίζουν κάποιοι όπως τους αποκαλε...