Min jung Gi.Adım Min jung gi ama ben Kim-Dae ismini kullanıyorum.Gerçek adımı Headan başka kimse bilmiyor.Hea ile 4 senedir ev arkadaşıydik.Seulda yaşıyoruz.Babam (Min Ki) annemi gözümün önünde öldürdü.2 yıl sonrada hapishanede babam öldü.Bu yüzden tanınmak istemedim.Çunkü babam ünlü bir şirket sahibiydi.Ve 1 sene sonra
Seçmelere seçilmiştik.Big-hit şirketindeydik yani BTS ile ayni şirketteydik.Yaklaşik 3 ay oldu.Young,Hea,Danbi ve ben BTSnin yanındaki yurtta kaliyorduk.Artık onlarda gerçek ismimin ne olduğunu biliyorlardı.Danbi ve Young ile 3 ay önce tanişmiştik.Gerçekten çok güzel bir Fantastıc 4 way grubu olmuştuk.Hea 20 yaşında ve Vyi seviyor Vokal.Danbi 19 yaşında en küçüğümüz ve jungkoku seviyor,Dansçı.Young 22 yaşında en büyüklerimiz ve Sugayı seviyor Rapçi.Ben Dae 20 yaşındayım ve jiminden çok hoşlanıyorum,ana vokal,dansçı ve liderim.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.
JİMİN OPPAM
_DAE nasılsın?
_İyim jimin sen?
_İyiyim eğer müsaitsen kapının önünde buluşalım mı?Canım sıkıldı biraz.
_Tamam 5 dkkaya gelirim.
deyip telefonu kapattım heyecanlanmıştım çünkü ilk defa beni dişarı çağırıyordu belli etmemeye çalışmıştım başardım mı bilmiyorum.Hemen kot şortumu üstüme beyaz t-shortumu giyip bukle olan saçımı dahada bukle yaptım ve kapının önüne geldim.Her zamanki gibi yüzüne maske takmış beni bekliyordu.Hafiften tebessüm ettim.
_DAE 5 dk dedin 15 dk oldu!
_Aishh özür.
_Tabi bu kadar süslenmeye 5 dk yetmez bücür.Dedi ve saçıma dokundu.Kızarmıştım.
_Yeter!
_Neden utandın mı?Deyip gülmeye başladı.
_Hiçdebile!_Aishh yapma ama dae gerçi bu kadar yakışıklı birisini görünce utanır insan.
_Ne!Saçmalama.Evet nereye gidelim.
Konuyu değiştirmiştim._Imm acıktın mı?
_Hem de nasıl.
_Gidelim.
_Nereye?
Cevap vermeden yürümeye başladı ben de onun peşinden koşarak "Nereye?" Diyordum.Marketten Rağmen aldık ve banka oturup yemeye başladık.Gerçektende çok eğleniyordum.Onunla konuşmak bile beni mutlu ediyordu.
_Dae hadi luna parka gidelim._Ama yurttakiler?
_Agioo seninle başımız dertte.Ne olacak daha akşam bile değil hadi.
_Peki.
Beraber luna parka gelmiştik.Ne yani flmlerdeki gibi mi olacaktı?Diye hayal kurmaya başladım.İstemeden sesli bir şekilde derin bir iç çekerek "Park Jimin!!" Dedim.Jimin orada gülüyordu.Ben ise yerin dibine girmiştim.
_Hahhah evet ben Park Jimin bir şeymi diyecektin?_Ha- ha hayır.Aish ben sıkıldım hadi geri dönelim.Gittikçe kendimi batırıyordum.
_Cık cık olmaz.
Deyip elimden tutarak çarpışan arabaya bindikten sonra gondola bindik.Tabi benim rengim solmuştu Jimin bana bakıp gülüyordu.Eve gelmiştik ikimizde yurdumuza girdik.Bugün çok mutluydum eve kahkaha atarak girdim.
_Kızlar Jiminle luna parka gittik!! Kızlara nasıl geçtiğini anlattım.Gece saat 00:12 olmuştu çok yorulmuştuk yatağa girdi Heaa_Kızlar Vde bana mesaj atarmı.
_Merak etme âtar.
_Âishh Danbi Hea duygusala bağlamazmısınïz.
_Hey!Young suga ile aran nasıl?
_İyi ama biliyorsunuz suga her zamanki gibi.
_Yani?
_Offff hiç romantik değil!
Böyle konuşurken ben hariç diğerleri uyudu.Telefonumu elime aldım mesajlara girdim.Jimin Oppam
_Jimin uyuyormusin?
.......
Cevap gelmemişti tam umudu kesecekken
_Hayır sen.
_Uyuduysam nasıl mesaj atabilirim tabikide hayır.
_Aishh ama çok yorgunum uyucam.
_Yarın çekiminiz yokmuydu?
_Ah evet var umarım yorucu olmaz.
_Umarim.gerçi bizde aynıyız hep antreman neyse ozaman İyi geceler.
_Sanada Dae.
Yatağıma yattım ve kendimi uykuda buldum.°°°°°°°°°
Sabah erkenden kalktik ve BTS ile buluştuk hepsinin yüzünde maske vardı.Şirkete gittik çekimlerimiz başlamıştı bile.Çekim molasında yanima
Elinde çâyla V geli.Çayı uzatarak.
_Al
_Ne?
_Buradaki çay al icelim.
_Teşekkürler.
_Aishh bu ne resmiyet dae!
_Bilmem.
_Aigoo.
Diye yanağımı sıktı Hea bize bakıyordu fark edince.
_A-Ah V benim younga söylemem gereken bir şey var çay için saol ama benim gitmem gerek.
_Önemli mi?
_Biraz ama Hea orada istersen onun yanına git.
_Im olur.
Oradan uzaklaştım V hea nin yanina gitti heanın gözleri parlıyordu.Jimin ile karşilaştik.Jimin böyle daha da yakışıkli olmuştu.Bu konseptle busaçla gerçekten çok yakışıklıydı.Ben jimine donarak baka kalmıştım.Gözleriyle güldü ah bu çocuğun gözleri bile gülüyor.
_İyimisin?
_A ah ben iyiyim.
O arada mola bitmişti hemen klıpteki yerimize geçtik BTS nin bu şarkısı gerçekten hosuma gitmişti SAVE ME.Umarım başarılı olurlar.Evet klip çıkalı 4 gün oldu bugün Fantastic 4 Way yani bizim konserimiz vardı.Oyüzden şirkete gittik.Hazırliklarımızı yaparken Jungkok,V,Suga ve en önemlisi Jimin gelmişti.Danbi jungkoka baka baka gülüyordu zaten yaşlarıda yakın.suga
_Fantastic 4 wayin konserine geldik.
Hepimiz
_Ne!Nasıl!
Koki
_Bizde sizi izlemeye geldik bakalım ilk konseriniz nasıl geçecek.
Young
_Emin ol çokgüzel geçecek jungkok.
Jimin bana bakarak
_O zaman başarılar.
_Saol.
Dedim jimin ile gülerken v
_Dae bir bakârmısın?
_Tabi.
Anlamıyordum jimin ile ne zaman konuşsam hep bir şey diyordu.Her zaman beni yanına çağırıp bir şeyler rica ediyordu bu seferde bugün ne giymeliyim diye çağırmış.Heada üzülüyordu ne oluyor anlamıyordum.Konserimizi verdik her yer erkek doluydu.İlk defa bu kadar şaşırmıştı 1000'e yakın erkek 50'ye yakında kız vardı.İlk klibemize göre gayet başariliydik demekki.Konser sonunda yanıma jimin geldi.
_Neden erkeklerin içinde dans ediyorsun hepsi sana bakıyordu.
_Niye?Sanane.
_Aish ben sadece abilimi yaptım.
Jimine inanmamış tavrımla bakıyordum.
_Ne niye bakıyorsun?
_sen njye kızların içinde kaslarıni gösteriyorsun!Diye bağırmamla sesli bir iç çekerek elimle ağzımı kapattım.Her sey ortaya çıkmıştı galiba.Oaradan hemen uzaklaştım jimin arkamdan yebessüm ederek "Dae!" diyordu.Yurda geldiğimde camdan dışarı baktım.Jimin gilinde yurda girdiğini gördüm.Jimin Oppam
_Dae birden bjire nereye kayboldun?
Mesajı okumuştum ama cevap veremedim.Hea'nın yqnına gittim
_Hea bir şey konuşabilirmiyiz?
_Bir şeymi oldu Dae.
_Bqk Hea beni 4 senedir taniyorsun ve biliyorum vyj seviyorsun .Ama v benim yanıma gelip duruyor âlınmâ sakın olurmu? Çünkü bunu sende biliyorsun ben Jimini asla bırakmam.
_Saçmalama Dae ne alınması merak etme benim içim rahat.
_Seni çok seviyorum Hea.Diyerek sarıldım.
_Ee o gün v yanına ge!diğinde ne konuştunuz?
_"Gerçekten güzelsin" dedi.
Böyle konuşurken Danbi
_Dae tekefonun çalıyor!Diyebağırdı.
Telefonuma baktım Jimin arıyordu.Mecburen açmâk zorunda kaldım._Alo Dae iyi misin?
_Evet,sen.
_Ben de iyiyim.Sana sorunun cevabını vermek için aradım.
_Ne sorusu?
_Neden kaslarımı kızlara gösterdiğim sorusu.
_hey,jimin sacmalama ben yanlışlıkla dedim.
Utanıyordum.
_BTS yi ünlü etmek için ve başardım da bu yüzden ama senin için bir daha yapmayacağım.
_Nasıl yani?
_Yani diyorum ki Dae Seni Seviyorum.Kapiya gel!Kapidayim.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Anlat PARK JİMİN
RandomBana Sevmeyi Anlat Jimin!Bana Sevmeyi,Sevilmeyi Ânlat! ............. "Bir kerecik olsun beni fark etmeni istedim PARK JİMİN" Seni Seviyorum.