Spring Break,forever bitches ! - Prolog .

1.1K 53 4
                                    

Jamie :

Moje pečlivě upravené gelové nehty tukaly do klávesnice mého nového notebooku.

@Vanesa69: Tymrcho ! Ten bloňdák ze včeramělbýtmůj. XD

@JamieRay:Smůla tydračice,bylasi přece zaměstnaná..

@Vanesa69:Ačímprosimtě ?

@JamieRay:Tímvyndatjazykzkrkutohomodrookýhokrasavce.

@JamieRay: JdemedneskanatupártykJohnovi?

@Vanesa69Tojeasijasnýne?!  Jdemeseožrat.

@JamieRay : MálemtamminulepřijelyPolicajti.

@Vanesa69: Aleprosimtě,vytasíškozyanastavíšprdel.

@JamieRay: Jasněkočko,nechámseojetoplzlímstaříkem.

@Vanesa69: TomypřipomínájduvzbuditJamese. Čáo .

Někdy mě Vany udivuje na každým prstu má deset kluků a pořád jí to neztačí.Hlavně že si pak stěžuje že už žádnýho nemá.

,,Jamie Marie Ray! Pojď sem,hned!" Křik mé milované matky se rozlíhal všude po našem domě.Bože co zase chce.

Hodila jsem na sebe svůj oblíbený růžový župan s ušima a obula jsem si boty.

Líným krokem jsem sešla schody a zamířila jsem si to do kuchyně.Můj pohled jsem obrátila na matku která byla rudá a koukala do obrazovky počítače.

,,Jak my to mladá slečno vysvětlíš.?" Otočila obrazovku ke mě a v tu chvilku mi došlo že jsem jednoduše řečeno v prdely.Bylo tam video jak tancuju ve spodním prádle na stole a kolem mě je tupa uslyntanýn opičích mozků kteří se nazývají fotbalisti

,,No já..."

,,Víš co nic neříkej máš se vším útrum! Nechám tě někam zavřít do nějakého ústavu protože,se chováš jak kurva" Matka křičela že to musely slyšet i v Evropě.

,,Ale mami prosím.." Snažila jsem se ji přemluvit,ale nějak mi to nevycházelo.

,,Pojedeš tam a dost !" Matka se zvedla a šla za otcem do pracovny aby mu oznámila tu úžasnou novinku.

V té chvilce mi došlo že jsem namydlená.

Myslímženazačátek stačí. Omlouvámsemožnátambudoupravopisnéchyby.Mámstímproblémy.':))
DékujuzaVoteakomentyanebovašenázory. >33

Erinxoxo .

Spring Break,forever bitches ! ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat