PohledJamie :
Sedím v autě s matkou a otcem.
Přes zatmavená skla sleduji mihotající se lidi kteří vůbec nemusí nic řešit.Vůbec netuší kdo chodí kolem nich,třeba ta zrzka anebo ten tlustý chlap se psem.
Naše auto vyjelo kopec a já pohlédla do očí mému novému "domovu" velká šedobéžová budova s velkým nápisem ,,Institute for troubled children and youth."
Už se tak teším.Pošeptal malý dábel na mém rameňi.
S auta jsem vystoupila dřív než rodiše a z kufru jsem si vzala velký kufr a né o moc menší sportovní tašku.
*
,,Jamie Marie Ray".18.Los Angeles Palma Platza 79." Matka nadiktovala moje informace
*
Ležela jsem ve své pokoji rozvalená na jedné volné postely.
Všimla jsem si že druhá půlka pokoje byla už obsazená a na nočním stolku ležel deníček jisté Emily Steerové,no co taky si vedu deník.
Věci jsem si dala pomalu do skříně když v tom rozrazila dveře krátkovlasá blondýnka
Nazvedla oboší a promluvila ,,Co tady chceš?" své hubené tělo hidila na postel.
,,Bydlím tu." ironicky jsem poznamenala a sedla jsem si na postel.
,,Je mi jedno co tu dělá nějaká pišinka z města." usmála se a gelovými nechty přejala po obrazovce svého bílošedého Iphonu.
,,Poslouchj ty náno." Naše obličeje dělily jen dva centimetry.
,,Ty napomádovanej fracku s umělýma nechtama a ksichtem,nevíš kdo jsem já a noje rodina tak drž tu svou nabotoxovanou držtičku!" Celou dobu jsem měla ironický úsměv na tváři.
Někdo zakašlal a já trhla zrakem ke dveřím.